Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

E. Hilgersom 08-05-2024

Groot assortiment en vrijwel altijd een snelle levering. Bij eventuele problemen wordt je snel en goed geholpen.

Ruud de Groot 08-05-2024

Prima winkel , veel producten voor een mooie prijs en prima klantenservice, koop hier met veel vertrouwen

W.Bos 08-05-2024

Vandaag door post.nl pakket van bol ontvangen voor mijn deur bezorger was al weg voor ik bij deur was,
Bol gebeld werd netjes geholpen die persoon zou regelen dat pakket weer opgehaald zou worden.
Word er na gebeld door een dame die mij verteld dat ik pakket moet afgeven bij post.nl .
Gaat niet gebeuren ze komen het maar ophalen.

els van den broek 08-05-2024

ik vind Bol.com de meest vertrouwelijke website die er is. Ik spreek uit ervaring door gebruik te maken van veel andere websites.
Bij Bol.com ben je altijd zeker van het ontvangen van je bestelling en het veilig betalen ervan.

E. Mac 08-05-2024

Bijna alles kun je er vinden. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Laatst iets gekocht met een fabricagefout. Contact opgenomen met de leverancier en de volgende dag nieuwe spullen ontvangen. Dat is dus de kracht van Bol.com. Kopen bij Bol.com geeft een goed gevoel en vertrouwen over de spullen die je koopt. Zeker aan te bevelen.

Anouk 08-05-2024

altijd fijne site om te bestellen, duidelijke info. Goede service met medewerkers mochten er problemen of vragen zijn. Duidelijke info na bestelling vanuit Bol of evt verkoper over planning van bezorging.

Charlotte 08-05-2024

Als ik iets bestel is het altijd op tijd en de bestelling klopt altijd, ook als het van een andere winkel komt. Ik ben erg tevreden met de goede en gedegen service van Bol.

Rob 08-05-2024

Groot aanbod, doorgaans prima prijzen en snelle levering.
Nadeel: omdat er zo veel verschillende aanbieders zijn heb je met grotere bestellingen soms te maken met vrij veel verschillende aflevermomenten en -manieren.

Ferry 08-05-2024

Bol. Sja... Ik bestel er regelmatig, vooral Electronic dingen (usb, netwerk), maar ook m'n telefoonhouders komen allemaal via Bol.
Het grote voordeel is dat je meerdere merken/uitvoeringen kunt vergelijken. En alsnhet dan toch niet is wat je dacht, is retour sturen ook erg makkelijk.
Kortom, het assortiment en de snelheid van levering laten me regelmatig terugkeren naar Bol als ik op zoek ben naar iets.

Veltjen 08-05-2024

Vindt het leuk om dat ik hier veel kan vinden .
En dat er ook veel keuze is .
Bestellen is makkelijk en wordt vaak snel bezorgt.

Kitty 08-05-2024

Ik ben heel erg blij met Bol.com. Je kunt er bijna alles kopen en de service is goed en snel

Kees 08-05-2024

Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met Bol.com. goede product informatie, bestel proces en levering super.

Yvette 08-05-2024

Bol.com blijft de plek om artikelen te zoeken. Echter komt het steeds vaker voor dat je dropshippers tegenkomt op de site. Het lijkt er op dat bol.com haar verkopers niet controleert. Hierdoor heb je als klant veel uitzoekwerk te doen. Ook zijn bol.com prijzen tegenwoordig vaak hoger dan bij andere winkels. Het loont dus vaak om verder te kijken dan bol.com en bijvoorbeeld direct bij de externe verkoper te kopen. Al met al zie ik bol.com helaas behoorlijk achteruit gaan.

Teunis 08-05-2024

Site duidelijk en overzichtelijk, ruime keuze, duidelijke recensies, altijd bereikbaar - "mail en/of tel", eerlijk en altijd oplossingsgericht bij problemen.

Lins 08-05-2024

Ik denk niet dat het jullie fout is. Maar het pakket is volgens dhl afgeleverd maar ik heb dus niks ontvangen.
Dhl doet nu onderzoek en dat kan 3 tot 5 dagen duren.

Herman W 07-05-2024

Bol.com heeft grote voorraad , keuze en veel aangesloten bedrijfjes waar goed en kundig mee wordt gewerkt, snel wordt besteld en doorgestuurd en verzonden. De bestelinformatie wordt vaak doorgegeven en soms wel 6 of 8 mailtjes door bol.com en aangesloten verkoper. Maar beter extra berichten dan geen berichten. Indien ik iets wil bestellen via internet, is bol.com de eerste waar ik op kijk. Met de select van Bol.com wordt het al fijn om te bestellen zonder verzendkosten. Helaas wel iets minder vind ik dat bij Bol.com de prijzen regelmatig wat hoger liggen dan bij anderen . Wat soms ook weer opgeven vanwege geen verzendkosten bij bol.

Marco 07-05-2024

Ze zijn altijd correct met hun afspraak van levering en goederen. Gemakkelijke betaling van de goederen.

Breeu01 07-05-2024

Bol is een webwinkel met een. goede prijs kwaliteit verhouding.
Betalen achteraf is een pré.
Garantie meestal goed binne Garantie termijn

Gerdy 07-05-2024

Top website! Makkelijk bestellen en alles wordt snel verzonden. En als er al eens problemen zijn dan worden deze netjes en snel opgelost!

P@ul 07-05-2024

Tot nu toe bij elke aankoop die gedaan is bij Bol.com ben ik tevreden over de communicatie, de snelheid van leveringen én over het algemeen ok over de prijs. We hebben één keer 'gedoe' gehad met de levering van een eau de toilette for men, maar dat is toen snel en adequaat naar onze tevredenheid opgelost met de klantenservice die goed te bereiken was. Kortom, ik kan het iedereen aanraden !

TomE 07-05-2024

Komen meestal al hun belofte waar staan open voor klachten, ook naar overschrijding van het inruil termijn. Retourneren probleemloos.

Liselot 07-05-2024

Ruime keuze aan producten in alle prijscategorieën. Snelle levering en prima service. Er is altijd hulp als er eens iets niet loopt zoals gedacht of bij problemen.

Betje58 07-05-2024

Ik bestel vaak bij bol.com, omdat ik daar meestal vind wat ik zoek en voor een betaalbare prijs. De levering is snel en achteraf betalen is ook fijn. Ik ben heel tevreden over bol.com.

Duckje 07-05-2024

Het verloopt altijd vlot en het artikel is altijd snel in huis en het boek is ontzettend leuk

Els 07-05-2024

Uitstekend bedrijf. Levert altijd op het aangegeven tijdstip. Ook worden altijd de juiste producten geleverd. Heb nog nooit iets terug hoeven sturen, geweldig toch?