Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harry 03-08-2022

Wij zijn enthousiast over Bol.com. De website is heel gemakkelijk in gebruik en mooi overzichtelijk. Het is fijn een platform te hebben waar heel veel leveranciers samenkomen, waarbij je altijd bij dezelfde partij de afhandeling hebt.
We hebben wel voorkeur voor de directe aankopen bij Bol, omdat in geval van een probleempje de lijnen dan korter zijn. En daarmee ook de afhandeling vlotter verloopt.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Harry!

Jan 03-08-2022

Een enorm aanbod, de klantenservice is top ik kreeg tot 2x toe een kapotte afzuigkap geleverd (glasplaat gebroken tijdens het transport) dit is zonder gedoe, netjes en snel opgelost zeker gezien de periode nl. tussen kerst en oud en nieuw.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Goed om te horen hoe onze toppers van de klantenservice je hebben geholpen! 👍

Harrie 03-08-2022

Eerst kijk ik op Bol.Com of mijn artikel aangeboden is in het assortiment is check eerst de prijzen.
Meestal kies ik dan voor Bol.
Redenen zijn voornamelijk de snelle levering en ook bij retourneren is dit geen probleem.
Daarom is Bol.Com favoriet bij mij.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn trots om jouw favoriet te zijn, Harrie!

Rianne Volkering 03-08-2022

Ben over het algemeen altijd uiterst tevreden met BOL.com. De service is zeer goed te noemen en het assortiment enorm uitgebreid.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je keus voor onze webwinkel, Rianne!

dashcam 03-08-2022

Duidelijke webshop en ze helpen bij het zoeken van oplossingen als die nodig zijn. Lossen problemen op samen met ons als klant.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij dat je de samenwerking zo goed kunt waarderen, Dashcam!

Geert 03-08-2022

Alles goed op Bol.com, van begin tot einde ,alles wordt duidelijk vermeld op de site .Gemakkelijk om te betalen duidelijk overzichten op tijd geleverd .Kortom 10/10
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je complimenten, Geert!

Debby 03-08-2022

Bol.com is fantastisch. Bestel er regelmatig, en ben erg tevreden. Een van de redenen dat ik vaak voor bol.com kies is dat ik zeker weet dat, mochten er onverhoopt problemen zijn, het altijd keurig wordt opgelost. (Zelfs als het om een externe leverancier gaat.) In de loop der jaren al veel medewerkers telefonisch gesproken, en altijd een vriendelijk en behulpzaam persoon getroffen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Debby!

Henriette 03-08-2022

Bol is makkelijk te vinden en duidelijk te zien welke producten er beschikbaar zijn
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Henriette!

Foute informatie 03-08-2022

Vriezer Inventum VR501 aangekocht.
Deze werd de volgende dag al netjes afgeleverd door post.nl
In de beschrijving stond:
Gratis bezorgd en aangesloten.

Dit klopt niet.
Aansluiten was er niet bij.
Vriezer werd bij de voordeur afgeleverd en meer ook niet

Sunny Voll 03-08-2022

Bol.com is al jaren mijn favoriete site, goede producten, fijne klantenservice als er iets misgaat. Ben en blijf een fan.

We zijn blij met jou als klant, Sunny! 💙

Geurdje 03-08-2022

Correcte service. Correcte leveringen. Is er een probleem, dan wordt dit onmiddellijk langs de chat geregeld, en de chat-bedieners zijn erg vriendelijk. Zaak van vertrouwen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Geurdje!

MariannaVera 03-08-2022

Zeer tevreden over Bol.com, ik bestel hier al jaren en altijd is de levering zeer snel. Alleen is het jammer dat er bedrijven zijn die het niet zo nauw nemen met de afmetingen, ik heb al twee keer tafeltjes besteld waarvan de afmetingen en de foto's niet klopten met wat ik had besteld. Dit kost een hoop onnodige tijd want je moet het pakket weer inpakken en naar Post.nl brengen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Hoi Marianna Vera, bedankt voor je review! Als je vragen hebt kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@bol.com. Vergeet niet om je bestelnummer te noemen.

Tom 03-08-2022

Ik wilde een 10 score geven maar dat is niet wat ik heb gedaan omwille van als je 10 heeft denk ik dat ze de aandacht zouden verminderen ik ben heel te vreden met mijn aanschaf goede beschrijving en levering naar wens .
Merci
Mvgrt tom claeys
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn enorm blij met je review, Tom! En onze aandacht voor de klant wordt zeker niet minder als je een hoge score geeft. 😊

Gerard Rijgersberg 02-08-2022

Al veel besteld bij Bol. Altijd goede service, snelle levering. Niets op aan te merken.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij met je complimenten, Gerard!

Jan 02-08-2022

Gebruiksvriendelijke website van een betrouwbare webshop. Als ik iets via een webshop bestel is dat voor 90% bol.com. Altijd netjes op tijd afgeleverd en via track en trace altijd te volgen, zowel via postnl als DHL.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We waarderen je review, Jan!

Geert 02-08-2022

Zeer snelle encourager levering. Enige spijtige is dat bij bestelling de maten niet kunnen gekozen worden zoals uit de maten tabel. Ik bestelde grootst mogelijke, dat was XXXL wat ik kon kiezen, kreeg dan een 7/XXXL, terwijl er in de maten tabel nog grotere maten in staan.
Verder correcte levering en duidelijke beschrijving
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Geert! Bij vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@bol.com. Vergeet niet je bestelnummer te vermelden. 👍

Berdien 02-08-2022

Betrouwbaar. Gewoon heel goed.
Nooit geen probleem mee gehad.
Duidelijke uitgebreide omschrijving bij de artikelen.
Leuke aanbiedingen.
Reviews bij veel artikelen.
Alles netjes geleverd. Op tijd. Pakketje is goed te volgen.
Vaak gratis verzenden.
Koop graag via Bol.com.

We zijn blij met jou als klant, Berdien! 😊

Carola 02-08-2022

alles is prima, groot assortiment, duidelijke communicatie, goede retour regeling kortom alles prima.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We waarderen je review enorm, Carola!

Paul 02-08-2022

Je kunt bij bol.com met een gerust hart online kopen en dat is heel veel waard want af en toe val je op een oneerlijke verkoper die je een lege doos opstuurt, ik spreek uit ervaring, en dan is het belangrijk dat je op bol.com kunt rekenen om vergoed te worden.
Het is dan gewoon fijn om bij bol.com te winkelen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij dat je het fijn vindt om bij ons te winkelen, Paul!

PP 02-08-2022

Vrijwel altijd worden de bestelde artikelen bezorgd op de beloofde datum en wordt de tracking informatie keurig per email doorgegeven.
Regelmatig worden artikelen aangeboden tegen zeer concurrerende prijzen waarbij de kwaliteit exact hetzelfde is als in andere shops! Ook de reclame van Bol.com helpt om artikelen te kiezen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, PP!

Maarten 02-08-2022

Fijne shop om te kopen, makkelijk zoeken naar het product wat je wil hebben, altijd snelle levering
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Maarten!

g. heesen 02-08-2022

ik heb een windscherm gekocht bij bol .com ,maar ik moet maar met de partner van bol.com om te onderhandelen maar ik ben nu mij geld kwijt.

Mar 02-08-2022

Ik ben een echte bol.com fan, zoals nog een aantal personen van mijn gezin. Als ik iets nodig heb Google ik eerst , maar 9 van de 10 keer kom ik uit bij bol. com.
Ook als de prijs iets meer is kies ik bol.com. moet niet 10-tallen euro's schelen, maar liever bij bol.com !!!
Het gemak en de hoeveelheid aan artikelen en hoe de service is, bevalt me zeer !!!!! Kom er dus vaak !!!!!
Ben en blijf dus zeker fan !!!!!!

We zijn blij met jou als fan, Mar! 💙

Cheryl 02-08-2022

Prima winkel. Groot assortiment en duidelijke informatie. De volgende dag bezorgd! Helemaal goed. En een goede klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je complimenten, Cheryl!

Tejo 02-08-2022

Ben supertevreden. Altijd duidelijkste vinden op de website. Bij bestellen is gelijk duidelijk wanneer de levering plaats zal vinden. ALS really eens iets is, kan dit telefonisch supersnel beantwoord én opgelost zijn. Bestellen van alles en nog wat, ook cadeautjes voor alle (7) kleinkinderen en fietstassen en spiegeltjes voor ons zelf.

Oprecht bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Tejo! 😊