Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jerry Steyger 29-11-2022

De levering was de spullen is goed. Maar een factuur (met BTW) is slecht. Je moet er zelf achteraan. De soms laten de bedrijven die je de factuur moeten sturen het afweten. Ik wens bij de geleverde spullen een factuur. En niet dat ik daar zelf nog eens achteraan moet, en hem tenslotte niet krijg. Zo ga je niet meer klanten om !

Beste Jerry,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

lisa 29-11-2022

regelmatig bestel ik wel iets bij Bol en altijd keurig afgehandeld, zelfs 2x een shop die heel vervelend was, Bol heeft het opgelost door mij het geldbedrag terug te betalen en ook een cadeaukaart te geven, heel netjes! Bezorging kun je hen niet kwalijk nemen dat is een andere afdeling.

Bedankt voor je bestellingen, Lisa! 😃

Mariska 29-11-2022

Ruim assortiment, (bijna) alles is te vinden! Snelle levering en goede service. Wel even goed opletten welke aanbieder het goedkoopst is.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Voor ieder wat wils kan je altijd bij ons terecht, Mariska! :)

Peet 29-11-2022

Regelmatig besteld bij bol van kleding tot speelgoed altijd netjes geleverd meestal de volgende dag al in huis.
Erg prettig winkelen .

Bedankt! 😃

Reinier 29-11-2022

Over het algemeen zeer tevreden over Bol.com.

Minpuntje vind ik de laatste tijd wel dat er ondanks belofte op de overigens zeer overzichtelijk webpagina de toegezegde leveringsdatum niet wordt gehaald.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback, Reinier! We gaan ermee aan de slag

E. Spijer 29-11-2022

Ik bestel een mooie zwarte kurkentrekker en ik kreeg gisteren een Vibrator!!!!!heel slirdig.
Daarna gebeld. De gecontracteerde belcentrale gaf twee keer door ruis en 10 cent per minuut.
Slecht geholpen door bol. Com. Gevraagd om terug te bellen wat die persoon niet deed!!
Weer gebeld nadat ik jullie eigen nummer had gevonden (gratis).
De dame die mij hielp super aardig en begripvol.
Uiteindelijk kwam alles goed.
Kurkentrekker onderweg en vibrator weer naar postvestiging moeten brengen.
Daarom een review van vier.
Sorry

Beste E. Spijer,

Chantal van bol.com

Nico 29-11-2022

Overzichtelijke website, met een ruim aanbod. Goede prijzen, en snelle levering. Erg duidelijke e-mail met bezorg informatie.

Bedankt! :)

Ron Zb 29-11-2022

Heel uitgebreid met allerlei artikelen. Ze hebben altijd wat ik zoek. Met Select ook geen verzendkosten meer.
Snelle levering, nog nooit problemen.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Superfijn dat je nooit problemen hebt ervaren, Ron! We doen er alles aan om dit zo te houden😃

Jan 29-11-2022

Zeer correct in hun dienstverlening!

Bij contact , zeer hulpvaardig en correcte en vlugge terugbetaling!
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Jan! :)

Aad 29-11-2022

Breed assortiment, gemakkelijk en betrouwbaar bestellen en altijd bereid om bij vragen mee te denken aan oplossingen

Bedankt voor je review, Aad! 😃

Hans 29-11-2022

Van belang is dat aankopen via internet betrouwbaar zijn. Levering snel, verpakking en product naar wens
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Dank voor je aankopen en vertrouwen in ons, Hans! :)

IvanF 29-11-2022

De leveringen zijn meestal zeer snel en de keuze is zeer groot omdat ze met verschillende winkels samenwerken. Hoewel hun prijzen best competitief zijn loont het toch de moeite om ook op andere sites te kijken.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Ivan! :)

Henk 29-11-2022

Een goed website dat alles op tijd levert op de datum die ze opgeven en veel producten heeft.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht, Henk! :)

Cor 29-11-2022

Eigenlijk hebben ze altijd alles wat ik vrij direct nodig heb. Levering is duidelijk en ook snel, en, mocht iets niets bevallen is er nooit een probleem geweest met retourneren. Ben nooit zo happy met ‘winkelen online’ maar omdat de service toch wel subliem is bij Bol.com, zoek ik hun site steeds vaker op en vind er exact wat ik nodig heb. Zeer aan te bevelen!
Zelfs op het gebied van wat zeldzame boeken wordt ik feilloos naar de juiste provider gestuurd. Tjah, kan eigenlijk niet beter……!

Enorm bedankt voor je mooie woorden, Cor! 😃

Sandra 29-11-2022

Bol.com heeft een groot assortiment waar je altijd wel kan slagen voor aankopen, het word altijd netjes en snel geleverd ik ben zeer tevreden is er een probleem lossen ze het altijd netjes op.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Sandra! :)

Henk Moes 29-11-2022

Goed overzichtelijk, bij problemen wordt je goed geholpen.
Veel keuze door meerdere leveranciers
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven, Henk! :)

Irma 29-11-2022

Bol.com is heel fijn omdat je geen verzendkosten betaald. Ze zijn snel in levering en alles is goedverpakt.
Áls er weleens iets fout gaat dan komt het meestal door het bedrijf waar het product vandaan komt.

Bedankt, Irma! 😃

Louis 29-11-2022

Nog nooit teleurgesteld in een aankoop dus waarom zou ik een andere proberen zolang ze t gewenste product kunnen leveren. Eerlijke en goede voorspelling van de levertijd
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je niet teleurgesteld raakt, Louis!

Sjoerd Nijhof 29-11-2022

Bij Bol.com kan je eenvoudig en in een veilige omgeving online winkelen. Ze hebben heel veel producten en je slaagt altijd wel als je wat zoekt.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! :)

Lannoy77 29-11-2022

Bol.com bekijk ik altijd eerst wanneer ik op zoek ben naar een product. De website is zo gebruikersvriendelijk dat ik hier altijd wel het juiste product kan vinden of er een beter beeld bij krijg. Het verwerken van de bestelling loopt altijd erg soepel en het product komt binnen de aangegeven tijd binnen. Dat maakt Bol.com erg betrouwbaar.

Dank voor je review. Dat waarderen we enorm! 😃

Siërra 29-11-2022

Bol.com is altijd mijn eerste keuze wanneer ik iets wil kopen. Duidelijke site, artikelen keurig op tijd en je wordt altijd op de hoogte gehouden m.b.t. levering e.d. Verder zijn er diverse betaalmogelijkheden en hebben echt alles. ik winkel ruim 10jr bij Bol.com en iedere keer ervaar ik het gemak van het zelf kunnen kiezen van een lever dag en met Select heb je je producten nog sneller en zonder verzenkosten in huis.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

MJTK 29-11-2022

Goede overzichtelijk site.
Prijzen zijn goed.
Service uitstekend.
Wat wil je nog meer.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Heel erg bedankt voor je mooie woorden! :)

Mari 29-11-2022

Als je via bol.com bestelt weet je zeker dat wanneer er iets mis gaat het goed opgelost wordt.En de keuze is reuze bij hen. Tot nu toe niets dan lof voor hen.

Enorm bedankt! 😃

Pieter 29-11-2022

Het bestellingsproces bij Bol.com is eenvoudig en duidelijk te volgen. De keuze voor afleveringsdatum heel handig en er wordt bovendien op tijd geleverd. Het is ook heel fijn dat er verschillende betalingsmogelijkheden zijn.
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Pieter! :)

Heidi Q 29-11-2022

Toffe online shop waar je bijna alles vindt. Steeds snel in huis . En als het al eens misloopt dan wordt dit correct opgelost
Officiele reactie van Bol.com 30-11-2022

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! :)