Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

LoCo 22-04-2022

Gezocht naar een nieuwe wasmachine en hier gevonden, wat ik zocht voor een concurrerende prijs. Keurig op de aangegeven dag en binnen de aangeven tijd geleverd en keurig geplaatst. Al eerder hier div. dingen tot volle tevredenheid gekocht.
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2022

Veel plezier met je nieuwe wasmachine! 🧺

Gerrie Mulder 22-04-2022

Altijd correct en prima geleverd volgens bol.com , via mail goed op de hoogte gehouden over je bestelling en mocht er onverhoopt toch iets niet helemaal goed gaan wordt dat heel snel en prima verholpen , dus heel tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 25-04-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Gerrie!

- 22-04-2022

Tot nu toe altijd erg tevreden. Snelle verzending eventuele vragen zijn snel afgehandeld.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! 😃

66anja 22-04-2022

ik heb het afgelopen jaar veel bestelt bij Bol.com en nooit problemen gehad, altijd snelle levering!
Officiele reactie van Bol.com 22-04-2022

We zijn blij met al je aankopen! Heel erg bedankt 😃

Autumn56 22-04-2022

Bol.com heeft praktisch alles wat ik normaal in verschillende winkels zou kopen. Van biologische huidverzorgingsproducten tot speelgoed en keukengerei. Super om te bestellen en er wordt altijd aan de leveringstijd gehouden. Ik kan me het leven zonder bol.com eigenlijk niet meer voorstellen :-) .
Officiele reactie van Bol.com 22-04-2022

Enorm bedankt voor het compliment! 😃

WA 22-04-2022

Grote keuze , goede uitleg over het product en zeer goede prijzen , regelmatig extra kortingen .
Officiele reactie van Bol.com 22-04-2022

Veel plezier met je bestellingen!

Disteney 21-04-2022

Ik vind Bol.com een echte aanrader! Als ik geen tijd heb voor cadeautje te halen bestel ik altijd bij bol thaks bol voor de goede zorgen
Officiele reactie van Bol.com 21-04-2022

Jij bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😃

BVB 21-04-2022

Een prima bedrijf en je wordt keurig en correct geholpen!
Ik vind Bol.com een echte aanrader!!!
Officiele reactie van Bol.com 21-04-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, BVB! :)

RogerH 20-04-2022

Bestelde tot voor kort eigenlijk alles via Bol.com. De laatste tijd laat de service veel te wensen over. Met name doordat ze externe aanbieders hebben toegelaten tot hun platform. Ik heb nu al een paar bestellingen waarbij er problemen zijn. De een heeft een gebrekkige klantservice waarbij de communicatie allesbehalve vlekkeloos verloopt. En bij de andere moet je heel veel moeite doen om je artikel geretourneerd te krijgen en je geld terug te ontvangen.

Ik was altijd blij met Bol, maar de liefde is nu toch echt wel over, tenzij ze nu stappen gaan ondernemen om de service te verbeteren, want dit kan echt niet....

Beste RogerH,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Drenth 20-04-2022

Bestel bijna altijd alles bij bol.com, nog nooit problemen gehad. Voelt vertrouwd en heeft vaak alles wat je zoekt. Wanneer iets niet goed is, ook snel je geld terug. Ik beveel bol.com aan.

Erik 20-04-2022

Al jaren kopen wij bij Bol.com en waarom? je kan hier bijna alles kopen voor meestal goede prijs en je hebt het snel in huis. Is er wat mee dan helpt de klantenservice je direct hiermee. Top bedrijf!

Enorm bedankt voor de complimenten, Erik! 😃

j.Reinders 20-04-2022

Normaal zeer tevreden. Maar oplossing ,schade bij de laatste levering onvoldoende opgelost!

Beste J. Reinders,

An 20-04-2022

Makkelijk om alles te vinden. Heel overzichtelijk. Je kan ook makkelijk verschillende wikkels vergelijken.
Meestal ook snelle levering en een top klantendienst.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, An! :)

Peanut 196 20-04-2022

Makkelijk zoeken naar het juiste item, snelle levering en bij onenigheid met leverancier snelle interventie en afwikkeling
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Je kan altijd op ons rekenen! 😃

Ying 20-04-2022

Fijn dat er een hele grote keuze is. Vindt er meestal wel wat ik zoek. De leveringen zijn altijd volgens afspraak op tijd als Post.nl zijn werk doet daar gaat het nog wel eens mis helaas. Maar verder een tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Fijn dat je tevreden bent, Ying! :)

van damme 20-04-2022

vind het een goede shop vanweege de groote keus en dat je het op een foto kan zien hoe het lijkt.vrijwel altyd op tydt anders de dag erop.door select litmaatschap gratis bezorging het hele jaar. wat ook bevald is het achteraf betalen en het gemak van betaalen.met ideal
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

We zijn blij om te lezen dat je de Select service goed vindt! 😃

marco 20-04-2022

betrouwbaar goede service en lage prijzen nog nooit problemen gehad en ik koop er heel veel heb ook de bol.com service
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Marco! :)

van damme 20-04-2022

ben naar bol gegaan vanwege de keus .wat de levering betreft dat is altyd in orde geweest en was bijna altijd op tijd.anders de dag erop.kan bol aanbe velen bij een ander
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! :)

Martien 20-04-2022

Duidelijke website, ook als de leverancier extern is. Alles wordt duidelijk aangegeven, je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Dat de bezorgers soms te lui zijn om naar tweehoog te komen en daarom maar zeggen dat je niet thuis was, is Bol.com niet aan te rekenen. Ik doe graag zaken met Bol!

Bedankt!😃

Jolinda 19-04-2022

Oplichters.
Mijn retour is geweigerd omdat ik alles netjes teruggestuurd heb.
Krijg alsnog een rekening .
Wat zijn dit voor praktijken!
Bol.com lost niks op leverancier geeft zich niet thuis reageert nergens op. Al dagen mee bezig.
Betalen voor een artikel die je netjes retour gestuurd hebt?

Beste Jolinda,

Dank voor je review. We hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot en klachtenkompas.

Peter de Geus 19-04-2022

Snelle levering, en het contact is altijd goed.
Niet alles gaat vlekkeloos, maar dat is overal zo, maar over het algemeen ben ik zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Peter!

Kramer 19-04-2022

Bol.com een winkel naar je wens. Bijna alles te verkrijgen. SUPER! Ik heb ook Select genomen, omdat ik zovaak er iets koop en als ik nu iets koop onder de 20 euro altijd gratis verzendkosten. Ideaal! Aanrader!

Bedankt! :)

Anit 19-04-2022

Vind het altijd heel fijn om bij bol te bestellen.
De levering is snel en goed.
En als er iets niet goed is staat er een vriendelijke medewerker om het met je op te lossen.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

H. 19-04-2022

Inmiddels al wat jaren klant van bol.com. altijd tevreden geweest over hun producten en service. Helaas laatste tijd minder tevreden. Met name snelheid in de service/retour afhandeling. Gemerkt dat de goede personen helaas vertrokken zijn en de nieuwe minder klantvriendelijk/klantgericht zijn. Er zijn nog enkele goede over, maar merk toch duidelijk een dalende kwaliteit. Hierdoor besloten om voorlopig even niet meer bij bol.com te shoppen.
Officiele reactie van Bol.com 20-04-2022

Bedankt voor je review en je feedback. We gaan ermee aan de slag. We hopen je in de toekomst toch weer van dienst te kunnen zijn :)

Christine 19-04-2022

Blij dat ik deze winkel heb leren kennen ! Echt fantastisch ! Ruime keuze en alles is steeds prima verlopen van begin tot eind.
Alles is overzichtelijk en wijst zichzelf uit. Alles is altijd op tijd geleverd geweest. Ik ben dus dik tevreden.
Ik wil ook eens een dikke pluim geven aan de vaste persoon die bij mij aanlevert. Hij laat de bel twee maal rinkelen. Ik zeg dat hij het pakketje op de brievenbus mag stellen (woon in een appartementenblok) en ik bedank hem. Hij zegt tot ziens en weg is hij. Top ! Bedankt BOL en alle medewerkers !

Enorm bedankt voor de complimenten, Christine! Dat waarderen we 😃