Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

De Gier 10-05-2023

Geweldige winkel : je vindt hier van alles en is heel gebruiksvriendelijk
Ook de support en afhandelingen zijn prima in orde.

Heel erg bedankt! 😃

Tiempie 10-05-2023

Met enige regelmaat bestellen wij bij Bol.com. Of het nou is voor een klein cadeautje of babydoekjes. Ze hebben het allemaal. Erg fijn!

Een tijdje geleden hadden wij babydoekjes besteld en volgens PostNL was het bezorgd. Uiteraard de hele dag thuis geweest en niemand gezien. Contact opgenomen met PostNL en die konden (of wilden niks). Dus contact met Bol.com gezocht. En er werd meteen een nieuwe doos voor ons besteld. Die de volgende dag geleverd werd. De eerste doos is nooit meer boven water gekomen maar die hoefden we gelukkig ook niet te betalen.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice als je vragen of problemen hebt! 😀

Ger 10-05-2023

Kort maar krachtig: GOEDE BEHOEFT GEEN KRANS.
Dus met andere woorden, gewoon een geweldige shop.

Enorm bedankt! 😁

Ghizal 10-05-2023

Ik ven heel blij met Bol.com. Duidelijke informatie, snelle verzending. Kan je makkelijk jou zending volgen.

Wij zijn blij met jou, Ghizal! 😊

Rita 10-05-2023

Fijne website, enorm assortiment en over het algemeen snel geleverd. Let wel op de prijs, want soms is Bol.com zeker niet de goedkoopste.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Rita! 🙂

Henk uit Nijmegen 10-05-2023

Inderdaad, een tien. Heel simpel omdat de begeleiding/service (van zoeken naar een artikel tot retourneren) heel klantgericht en god doordacht verloopt. Contact via de chatbot : hij/ zij/ het is prima geprogrammeerd. Geen "jubelend marketinggezeur". Een duidelijk verhaa over de leveringstijd. Exact zoals het moet zijn!
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Henk! 😀

Tim 10-05-2023

Prima webshop, enorm assortiment, goede prijsstelling, werkt samen met betrouwbare partners, snelle en goedkope levering door Select abonnement !

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen in ons, Tim! 😃

Kt89kt 10-05-2023

Prima webshop. Veel producten zijn altijd leverbaar. Netjes verpakt en bezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🤩

RiaMarcel 10-05-2023

ik beveel Bol.com heel erg aan en o.a. zijn neven shops zoals Original Kwoots
Voor ons is het eigenlijk de enigste goede winkel waar ik online durf te bestellen. Hele goeie klantenservice.
Ook wij hebben de laatste tijd hinder van de bezorging van de samenwerking van Bol.Com met Post.nl.
Maar nadat ik de klantenservice van Bol.com en de Post.nl gebeld had , was het pakketje idd ergens in een winkeldepot gebracht waar niets van bekend was.
Ook propt Post.nl pakketjes in een te kleine brievenbus hier in de appartementen.
Hiervoor Post.nl al vaak voor gewaarschuwd, want als alles beschadigd is, stuur ik het terug naar Bol.com incl de reden en krijg ik mijn geld netjes terug
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😁

Marjolijn 09-05-2023

Alles makkelijk te vinden. Groot assortiment. Duidelijke communicatie. Gratis bezorgen met Select abonnement, waar je een bijdrage voor betaald, maar er zo uithaald als je regelmatig besteld.
De producten zijn soms wel wat duurder, ook met gratis verzending.

Bedankt! 👍

GDB 09-05-2023

Bol.com een goede E-commercer, snelle levering 9 uit de 10 leveringen gaan goed. en anders zorgen ze snel voor een vervanging of geld terug. ook goed dat er nu afhaal punten zijn, waardoor ze snel kunnen leveren. 1 klein min puntje is de digitale klanten service de robot die werkt niet optimaal bij mij maar kan ook aan de gebruiker liggen natuurlijk.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 🙂

Gazelle 09-05-2023

Bol heeft bijna alles en voor een goede prijs .Alleen de combinatie met post nl loopt niet goed.Kreeg van Bol dat het pakket afgehaald kon worden.Maar geen bericht van post nl dat het pakket klaar lag dus ik had geen afhaal code.terwijl het pakket al 2 dagen op het post afhaalpunt aanwezig was.

Bedankt voor je review en je feedback, Gazelle! 😊

Saskiam 09-05-2023

Bol.com heeft een uitzonderlijk groot assortiment waarvan de meeste produkten goedkoper en sommige duurder zijn dan elders.
Maar altijd een vriendelijke en goede service. Ik koop er graag!

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Saskiam! 😊

Hees 09-05-2023

Bol.com maakt waar wat zij aanbieden/beloven. Leuke nieuwe samenwerkingen, breed assortiment en goede kwaliteit/prijs verhouding.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

Paulles 09-05-2023

Makkelijk spullen te zoeken. Met select gratis verzenden. Tweede keus is zeker een goede optie. Zaken dan nog voordeliger dan elders.

Zaken retour ook soepel

Bedankt dat je bij ons winkelt, Paulles! 😄

Margreet 09-05-2023

Ben zeer tevreden ,snelle bezorging ,iets niet goed of stuk aangekomen dan snel weer goed geregeld ,nieuw terug of geld terug geen probleem goed geregeld .
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Margreet! 😁

Marielle 09-05-2023

Bol.com heeft een breed assortiment, eigenlijk kan ik daar bijna altijd wel vinden wat ik nodig heb. Het zoek- en bestelproces is eenvoudig en geeft me doorgaans voldoende informatie om een keuze te maken. Ook hebben ze een prettige klantenservice, bijvoorbeeld als een pakketje kwijt is. Dus ik koop graag bij bol.com. Tip is wel dat bol in zoekopdrachten via Google makkelijk bovendrijft maar dat het product dan niet beschikbaar is. Dat is jammer.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Marielle! :)

Dk 09-05-2023

Makkelijk via de app artikelen bestellen. Weinig tot geen problemen ervaren met de bestelde artikelen. Snelle service! Algemene afhandeling van evt defecte artikelen worden snel en goed opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Superfijn dat je zo te spreken bent over onze service! :)

Isabelle W 09-05-2023

Misschien lijkt het overdreven om een 10 als score te geven maar in al die jaren dat ik klant ben van Bol.com heb ik nooit enige reden tot klagen gehad over het ruime aanbod, de transparante prijzen, de tijdige bestellingen, de sterke communicaties over leveringen, de melding van een prijsdaling op mijn verlanglijstje... Die ene keer dat een levering beschadigd was toegekomen (kon Bol niets aan doen) kreeg ik een uitstekende klantenservice! Dus eigenlijk is die 10 gewoon een heel terechte score, dubbel en dik verdiend.

Bedankt voor je mooie woorden, Isabelle! 😊

Aquinoboy20 09-05-2023

Bol .com is gewoon top ik vind echt alles wat ik nodig heb op de website ik gebruik ook de app heel fijn om mee te werken ook altijd op tijd geleverd en heel vriendelijk de chauffeur van post nl zeker een aanrader

Bedankt! 😃

Jan 09-05-2023

Ze hebben echt alles! Snelle service. Duidelijke communicatie en afspraken worden ook nagekomen. Ben inmiddels vaste klant geworden.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Bedankt dat je vaste klant bent geworden, Jan! Dat waarderen we😁

Tinus 09-05-2023

Fijn dat alles snel geleverd wordt. Jammer als geen indicatie van bestelling gegeven wordt. Die bestellingen komen vaak later.9

Bedankt voor je review en je feedback, Tinus! 🙂

Jennifer 09-05-2023

Goede service, snelle levering en veel aanbod. Mocht er iets fout gaan dan word het meteen opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😊

StefanR 09-05-2023

Zeer groot aanbod en altijd correcte prijzen. Leveringen zijn ook altijd op tijd en netjes ingepakt.
Officiele reactie van Bol.com 10-05-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 🤩

Mieke 09-05-2023

Met regelmaat weet ik Bol.com te vinden voor artikelen die voor mij interessant zijn. Besluiten tot koop is meestal niet moeilijk. Bij aankoop worden de bestelde artikelen netjes verpakt en meestal keurig op de aangegeven tijd geleverd. Het komt soms voor dat de bestelling iets verlaat is in de bezorging (omdat die niet op voorraad is bij de leverancier).
Jammer genoeg heb ik enkele artikelen in mijn verlanglijstje staan die (nog) niet te bestellen zijn vanwege voorraadproblemen. Hopelijk komen deze nog om wel besteld te kunnen worden. Wat ik een pluspunt vind is dat ik voor deze artikelen wel een vinkje heb kunnen plaatsen zo dat, als deze weer op voorraad zijn, ik dan een berichtje krijg van Bol en ze alsnog kan bestellen.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Mieke! 😀