Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eddy Verbeke 08-08-2023

Over het algemeen ben ik heel tevreden over bol.com , alleen jammer dat er vrij regelmatig produkten niet worden geleverd .

Fijn dat je zo tevreden bent, Eddy! 😊

Gonny 08-08-2023

enorm veel keus, snel leverbaar, gewoonlijk niet te duur, pakketten komen altijd netjes en zijn vrijwel altijd in orde. Ook achteraf betalen en kunnen ophalen bij ophaalpunt vind ik een pré.
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel, Gonny! 👍

Ine 08-08-2023

Het is super gemakkelijk om online dingen te bestellen. Om dat ook nog erop te kunnen vertrouwen dat je het goed binnen de zoveel dagen hebt en erop kunt rekenen, maakt het allemaal super. Ik ben zeer tevreden over de diensten, goederen, ...

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Ine! 😀

Peter Schiffelers 08-08-2023

Ik heb bij bol.com alleen maar goede ervaringen. Het is gemakkelijk bestellen en ook de levering en eventuele teruglevering loopt altijd zonder problemen.
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zulke goede ervaringen behoudt, Peter! 🥳

Jolanda 08-08-2023

Altijd duidelijk, is goedkoper, vaak geen verzendkosten en als er een probleem is met het vervoersbedrijf lost Bol het keurig op, koop bijna nergens anders want ze hebben altijd wat ik nodig heb ben dus ook een goede klant, betaal altijd meteen als het pakketje binnen is

Bedankt dat je bij ons winkelt, Jolanda! 😀

Marleen 08-08-2023

Artikelen gemakkelijk te vinden op de site. Informatie over artikelen prima. Goede snelle afhandeling van de bestelde artikelen. Ook navraag of bestelde artikel goed en op gegeven datum is afgeleverd. Zeer tevreden over afhandeling.
Officiele reactie van Bol.com 10-08-2023

We vinden het fijn dat je zo tevreden bent, Marleen! 😁

Lilian 08-08-2023

Geweldige service ,snel geleverd niet gelijk zeuren over betalen en makkelijk te retourneren
Officiele reactie van Bol.com 08-08-2023

Het doet ons goed om te vernemen dat je zo blij bent met onze service, Lilian! 🥳

Yvonne 08-08-2023

Ik vind het super om bij Bol.com te shoppen. Achteraf betalen wat heel fijn is en altijd snel verzonden.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Yvonne! 🙂

JOHN 08-08-2023

IK BEN SUPER BLIJ MET BOL.COM DUIDELIJK OVERZICHTELIJK NOG NOOIT EEN PROBLEEM MEE GEHAD IK ZEG TOPPERS ABSOLUUT ZO DOORGAAN 💪👍 BEDANKT BOL TOPPIE.

En wij zijn blij met jou, John! 😁

Marcel D. 08-08-2023

Goed bedrijf.
Heeft veel.
Snelle levering die goed te volgen is.
Bij klachten vriendelijke hulp.

Bedankt! 😄

J.F.Meijer 08-08-2023

Ik gebruik Bol.com omdat het product na bestellen de volgende dag in huis is en voor slechts €9,99 per jaar altijd gratis wordt thuis bezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 08-08-2023

Fijn dat je zo tevreden bent met ons Select service! 😊

Joke 08-08-2023

Fijne om te winkelen en zo lekker vlug in huis
En tot nog toe goede artikelen heb een opzet wcbril besteld en is goed gekeurd.
Officiele reactie van Bol.com 08-08-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen 💪

Henk 08-08-2023

Fijne site om diverse dingen op te zoeken, en de levertijd is heel snel en men krijgt wat men besteld, dat is met andere instanties wel eens anders.
Nee ik ben zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 08-08-2023

We vinden het fijn dat je zo tevreden bent, Henk! 😀

Karin 08-08-2023

Twee keer iets besteld en geprobeerd te laten afleveren via budbee in Albert Heijn. Producten werden retour gestuurd want het kon niet afgeleverd worden?!

Beste Karin,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.com

Chris Ysebaert 08-08-2023

Alles verloopt altijd correct en stipt. De producten zijn zoals ze moeten zijn.

De koning te rijk! 08-08-2023

Bol.com, na veel zoeken en vergelijken kom ik er bijna altijd weer voor een aankoopbestelling terecht. Bol.com stelt me bijna nooit teleur en als het een enkele keer voorkomt wordt het tot tevredenheid op gelost. Ik kan me over de hele aankoop, levering en gebruik procedure nergens zo ervaren. Voorts als bonus is het hele proces zo in de software verweven dat er voor je zelf hierdoor een uitstekend aankoopmanagementsysteem te gebruiken is.

Marjolein 08-08-2023

Meestal als ik iets zoek heeft bol.com het. Soms is het dan wel iets duurder, maar het is dan wel fijner om van een bekende verkoper te kopen dan van een webwinkel die niet bekend is.

Martin 08-08-2023

Ik heb recent een aantal bestellingen gedaan. De snelheid van de levering is top en de kwaliteit is prima. Het is fijn om Bol als "kontaktpersoon" te hebben want dan ben je niet afhankelijk van een onbekende leverancier.

John Luyckx 08-08-2023

Ik bestel regelmatig bij Bol.com en dat bevalt meer dan PRIMA. De website is zeer overzichtelijk en het bestellen van producten gaat zeer vlot en makkelijk, ook de levering van producten via externe bedrijven geen enkel probleem. BELANGRIJK als er al 'ns klachten zijn worden deze altijd probleemloos opgelost, ook het retourneren gaat vlot en werkt met snel af.

Camille 08-08-2023

Ik heb een USBC stekker en verlengde kabel gekocht via Bol.com en heb direct betaald. Daarna een aantal mail ontvangen dat dit onderweg is maar niet te volgen omdat dit extern gaat. Tot dusverre nog niet ontvangen. Ik heb op de mail van Bol.com met de vraag hoe deze levering is gegaan hen beantwoord dat ik nog niks ontvangen heb. Daarna ook nog eens via de Bol.com site aangegeven hoe dit is gegaan en hierop geen antwoord mogen ontvangen. Ik ben hierin teleurgesteld. Het gaat om bestelling 26 juni 2023.
Bij andere aankopen loopt dit altijd wel goed dus vandaag nog de 6.

Alex 08-08-2023

Veel keus, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering ,ook van andere toeleveranciers, goed betalings gemak, alles duidelijk in de mail,

Paul 08-08-2023

Gewenste artikel is makkelijk te vinden en besteld en wordt steeds goed verpakt en snel geleverd, ook van bedrijven die via Bol.com leveren.

Teddys57 08-08-2023

Zeer tevreden over Bol, producten worden snel geleverd, ook door aangesloten bedrijven, en een ruime keus..

Tevreden 08-08-2023

Bij alles wat ik zoek denk ik in eerste instantie aan Bol.com. Daar kijk ik of het produkt er is en wat het kost. Ik vergelijk wat op andere sites, maar kom vaak bij Bol.com terug. Ook de verzending is vaak supersnel.
Ik ben heel tevreden over Bol.com en zal er nog vaak bestellen.

Lucien 08-08-2023

Alles verloopt altijd prima wat betreft bestellen en leveren. Leveringen gebeuren binnen de afgesproken leveringstijden.