Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Thierry 10-01-2023

Top webwinkel. Bij problemen ivm een artikel dat niet hoort te werken zoals moet, kan je contact opnemen en het wordt opgelost door een vervangend artikel op te sturen. Top service
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice als je vragen hebt of problemen ervaart, Thierry! 😃

Iris 10-01-2023

Fijne webshop waar alles te vinden is
Overzichtelijk, makkelijk te bestellen ook via de app en retourneren gaat ook eenvoudig.

Bedankt, Iris! :)

Tim van den Bosch 10-01-2023

Ik bestel vrijwel alles wat ik nodig heb via bol.com. Ik ben dan ook select lid waardoor ik wat extra opties heb mbt bezorging, gratis bezorging en regelmatig een beetje extra korting, altijd goed! Mocht er eens wat mis gaan met een bezorging kun je er altijd op rekenen dat bol.com het super netjes oplost en samen met de klant kijkt naar een passende oplossing. Ook voor klachten over aankopen via derden (online winkeltjes die hun spullen via bol.com verkopen), doet bol.com absoluut niet moeilijk om je te helpen. Ze leveren ook altijd op de vooraf afgesproken bezorg dag. Dus ik ben zeer zeer zeer tevreden over bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2023

We vinden het ontzettend fijn dat je zo tevreden met ons bent, Tim! 😃

Ottertje 10-01-2023

Site werkt makkelijk, er is een keur aan producten en de prijzen zijn vaak prima. Wel gebeurt het regelmatig dat je iets bestelt en dat het daags naderhand een andere prijs heeft. Retourneren werkt simpel en je wordt van alle processen (verzenden/retourneren) goed op de hoogte gehouden. Ik ben er erg tevreden over en maak geregeld gebruik van deze website.

Bedankt voor de complimenten, Ottertje! 😀

Jaap 10-01-2023

Prijs en kwaliteit zijn prima in evenwicht Zoeken naar product is makkelijk en beter dan bij de grotere concurrent
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2023

Bedankt voor je aankopen, Jaap! :)

Goede service 10-01-2023

Kwaliteit en kwantiteit zijn perfect. Retourneren. Loopt ook soepel. Goeie aftersales

Bedankt! 😊

Nancy 10-01-2023

Goed om prijzen te vergelijken, maar tot nu toe kom ik 9 van de 10x uit bij Bol.com
Nette afhandeling telt voor mij ook mee in de keuze
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2023

We vinden het heel fijn dat je kiest voor onze webwinkel, Nancy! 😀

Ton 10-01-2023

Soms wel even prijsvergelijking toepassen Bol is niet de goedkoopste
Maar met select is het soms weer stuk goedkoper geen verzendkosten.

Fijn dat je zo tevreden bent met onze Select service, Ton! 😃

Tanja 10-01-2023

Makkelijke site, eenvoudig bestellen, snel geleverd! En van alle markten thuis! Zo handig!
Officiele reactie van Bol.com 11-01-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Tanja! :)

Tweeling 10-01-2023

Lekker makkelijk bestellen. Zonder verzendkosten, meestal de volgende dag in huis

Bedankt voor je aankopen! 😀

Marianne 10-01-2023

Het voelt vertrouwd aan bij deze winkel te kopen. Goede producten en altijd snelle bezorging.
Nooit moeilijkheden gehad
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Heel erg bedankt voor je vertrouwen in ons, Marianne! :)

Blomjous 10-01-2023

Goede producten.
Snelle levering, en goede communicatie als er iets kapot, of verkeerd gaat
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice als je vragen of problemen hebt! 😁

Janny van der Beek Muskee 10-01-2023

De producten die je besteld worden vrij snel bezorgd. En als er iets is de communicatie is prima.
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Janny! 😃

Mgrt 10-01-2023

Er is veel keuze en veel merken, de website werkt zeer goed, ze leveren er snel en ook her retourbeleid is goed. ze houden je goed op de hoogte. De verkoopprijzen zijn heel goed/laag en hele goede aanbiedingen
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Bedankt voor de review! :)

Joke 10-01-2023

Fijne webshop, altijd alles keurig geregeld. En mocht het eens niet goed zijn, ook retouren en geld terug is altijd super snel.
Dus toekomstige kopers, aarzel niet en gewoon bestellen.

Bedankt voor je mooie woorden, Joke! 😁

Gezbel 10-01-2023

Fijne webshop met veel diverse artikelen. Ik shop al jaren bij Bol.com en ik heb alleen maar goede ervaringen met het bestellen en de leveringen van de bestelde producten. Producten die direct leverbaar zijn de volgende dag al binnen en producten die meer tijd nodig hebben komen ook altijd netjes op de beloofde tijd binnen. Ook heb ik nog nooit klachten over de bestelde producten gehad.
Mijn laatste bestelde product, een precisie weegschaal, die ik nodig had voor de kerst en kort daarvoor had besteld kwam netjes binnen 1 dag binnen.En dat in de drukke decembertijd!
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Bedankt dat je al zolang klant bij ons bent, Gezbel! Dat waarderen we😃

Albert 10-01-2023

Prima winkel, alleen gaat bezorgen niet altijd volgens afgesproken plan. Avond bezorging extra betalen, maar wordt toch bezorgd de dag erna bij een afhaal punt. Of het komt gewoon een dag later later en zit je voor niets te wachten.
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Albert! :)

Henk 10-01-2023

Fijne shop om te bestellen, hebben zeer groot assortiment en bestellingen komen altijd op het tijdstip zoals aangeven in de mail.

Bedankt voor je review!😃

marian 10-01-2023

een zeer tevreden klant snelle verzending ruime keus en bij klachten netjes geholpen
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice bij vragen of problemen, Marian! :)

Chris 10-01-2023

Fijne online shop waarbij je de zekerheid hebt dat je ook je bestelling daadwerkelijk binnen krijgt.
Vaak besteld op BOL en nog nooit verkeerd gegaan.
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Chris! :)

Richard 10-01-2023

Zeker tevreden over Bol.com. Makkelijk bestellen en goede service! Minpuntje afwikkeling van retouren en dan m.n. De termijn van terugbetaling duurt erg lang!

Bedankt voor je review en je feedback, Richard! 😃

Greta 10-01-2023

Goede service en bij een probleem wordt er onmiddellijk een oplossing gezocht. Ben sinds jaren een heel tevreden klant .
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nog langer klant bij ons blijft, Greta! 😁

Bas 10-01-2023

Snelle levering en groot assortiment. Select heb je in no-time terugverdiend.
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Bas! :)

??? 10-01-2023

De volgende dag al in huis. Dus snelle levering, goed verzorgt, retour geen probleem

Bedankt voor je aankopen! 😃

John 10-01-2023

In bijna alle gevallen: bestellen en direct de volgende dag in huis. Achteraf betalen is geen probleem. Retourneren eenvoudig en met goede instructies.
Officiele reactie van Bol.com 10-01-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, John! :)