Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Petra Rasker 05-09-2023

Winkelen bij Bol bevalt over het algemeen prima. Bezorging ging ook altijd vlot en netjes. Helaas heb ik nadat ik allstar gympen heb terug gestuurd na maanden nog steeds mijn geld niet terug gestort gekregen.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Petra! 😀

Ant 05-09-2023

Heerlijk makkelijk en zo goed als alles te vinden wat je zoekt! Bijna altijd een snelle levering,

Bedankt dat je bij ons winkelt, Ant! 😊

M 05-09-2023

Alles te vinden
Snelle levering
Retourneren is makkelijk
Achteraf betalen vind ik prettig

Jacques 05-09-2023

Bol is een betrouwbare en betaalbare winkel waar je vrijwel alles kunt kopen. Als er eens iets niet helemaal goed gaat ligt dat meestal bij de bestellende diensten. Maar meestal gaat het goed.

Dank voor het vertrouwen en je aankopen, Jacques! 😄

Jan Dirk 05-09-2023

Overzichtelijk aanbod. Fijne rangschikking en bestelprocedure. Snelle levering. Goede ervaring(en) mee.

Fijn dat je zo tevreden met ons bent, Jan Dirk! 🤩

Bärbel Bommersbach 05-09-2023

Overzichtelijke en duidelijke webshop, met een zeer groot assortiment, biedt mij zekerheid voor het geval dat ... ;-)
Goede en snelle levering.
Ik ben al jaren een tevreden klant, Dankjewel !
webcare-15 06-09-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft! 😊

Albert W. 05-09-2023

Je kan er echt van alles vinden en voor een goede prijs. Daarnaast is alles snel geleverd. Ik kijk altijd als eerste bij bol.com of ze hebben wat ik zoek voordat ik ergens anders kijk.

Bedankt dat je ons aanbeveelt, Albert! 🥳

Marnic 05-09-2023

Gemakkelijk bestellen en snelle levering. Problemen, zo die er heel af en toe kunnen zijn met een geleverd produkt, worden snel en netjes opgelost.

Bedankt voor je aankopen, Marnic! 😁

Maurice 05-09-2023

Als ik iets nodig heb dan kijk ik altijd eerste op de app van Bol.com. Supersnel en makkelijk. Assortiment is heel breed en ook heel diep. Aanbiedingen worden ook heel duidelijk middels push berichten gecommuniceerd. Niet te vergeten de retourprocedure. Deze is heel makkelijk en snel en je geld krijgje snel terug
webcare-15 06-09-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🥳

Jeanette 05-09-2023

Duidelijke website, snel geleverd en goede betaalopties.
Assortiment zeer uitgebreid.
webcare-15 06-09-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Jeanette! 👍

LydieM 05-09-2023

Bestellen op of via Bol.com is een gemak. Je kan er zoveel op vinden, de levering is snel. De retour in geval van ontevredenheid wordt snel en vlot geregeld. Ik ben een grote van van deze webwinkel.
webcare-15 06-09-2023

En wij zijn fan van jou! 😊

Armando 05-09-2023

Ben echt groot fan van BOL.COM, nette prijzen , goede en snelle bezorging , je word door mails constant op de hoogte gehouden , retour policy en protocol is erg klantvriendelijk en makkelijk ,. In het verleden wel eens contact gehad met klanten service ( persoon ipv chat box ) en dat contact verliep elke keer prettig , professioneel en vriendelijk . Ohh ja , en ik vind de site / app erg prettig om mee te werken . Al met al dikke 10 voor BOL.COM

Bedankt voor de complimenten, Armando! 😄

Yolanda 05-09-2023

Ik vind het reuze makkelijk bij bol bijna alles is daar te koop en goede levering

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Yolanda! 😀

Mieke 05-09-2023

Ik vind t t meeste fantastische bedrijf
Super snel
Super netjes
Super service
Ik koop er graag .. fantastische sortering.veel connecties met andere bedrijven
Echt in mijn wereld past BOL .COM .. perfect

Rob 05-09-2023

Bestellingen worden altijd op afgesproken tijden afgeleverd. Goede prijzen. Ik betaal ook nooit verzendkosten. Prima (online) shop ;)

Eric 05-09-2023

Alle mogelijke artikelen te vinden,en met snelle levertijden.
Kortom een prima webshop.!

Angelique 05-09-2023

Perfecte shop, is (bijna) alles te koop met super snelle levering en goede service.

Rtuur 05-09-2023

- Makkelijk te bestellen.
- Snelle levering.
- Goed ingepakt.
- Communicatie met verkoper goed.
- Communicatie met Bol goed.
Dus gewoon top

MLadyD 05-09-2023

Hele fijne webshop met voor elk wat wils.
Je kunt het xongek niet bedenken of het is bij Bol.com te vinden.
Alles wird Netjes geleverd prima klantenservice.
Kan mij niet voorstellen niet meer bij een Bol.com te kunnen winkelen

Birgit 05-09-2023

Wij kopen vaak bij Bol.com vanwege de ruime keuze inclusief reviews en de snelle levering.
Ook bij vragen netjes telefonisch te woord gestaan.

Harry uit Haarlem 05-09-2023

Bij Bol.com kan ik (bijna) alles vinden waar ik naar op zoek ben en zorgt er al jaren voor dat dit op een zeer snelle manier bij mij thuis, of op een door mij gekozen plek, wordt afgeleverd.

KL Cartwright 05-09-2023

Als de producten komen van bol.com zijn zij altijd conform verwachtingen. Als de producten komen van een partner voor bijvoorbeeld hondenspullen komen zij vaak niet aan. Ik heb bol.com gebruikt voor kleding, decoraties enz. zonder problemen maar de laatste tijd had ik wel problemen met het wachten van belangrijke objecten voor mijn rescue puppy die niet geleverd kunnen worden. Ondanks dit was de teruggave snel geregeld door de administratie van Bol.com.

Stijn 05-09-2023

Redelijk goeie winkel.
Wat wel best jammer is dat soms producten uit china komt en dat het niet word aangegeven waar het vandaan komt.
Wat ook jammer is is dat de prijzen bij iets oudere producten ineens hun prijzen met 100% zoniet hoger toelaten te verhogen, dit is vaak ook met lego!

perfect 05-09-2023

je weet wat je koopt en behoeft er niet voor te reiden met je auto (milieuvriendelijk)
een of twee dagen wachten en het is bij je thuis
ben er heel tevreden mee

Annie 05-09-2023

Meestal vandaag besteld morgen in huis.
En of dat nu aan bolcom of de bezorger ligt weet ik niet.
Maar meestal wordt het op tijd bezorgt,zoals het
bij het bestelde artikel wordt vermeld.
En dat is niet altijd binnen 24 uur.
Maar dat wordt dus vermeld.
Ook heb ik weleens ondervonden dat de klachten niet altijd via bolcom lopen maar dat je ook weleens zelf contact met de leverancier op moet nemen.Maar over het algemeen ben ik wel tevreden met Bol.com en is de levering meestal snel

Fijn dat je tevreden bent, Annie! 🙂