Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Derks 04-10-2022

Ik vind het super fijn dat ik bij bol.com zorgeloos kan bestellen zonder veel duurder uit te zijn dan bij andere bedrijven en is er een keer iets mis, wat gelukkig maar zelden voorkomt, dan heb ik tot nu toe super goede service gehad. En ik ben super blij dat ze een uitgebreid assortiment hebben, dan kan ik gelukkig vaak slagen bij bol.com en dat scheelt me veel stress en gedoe!

Oude man 04-10-2022

Altijd een snelle reactie bij een bestelling en een goed betalingsregeling 9achteraf betalen)

Chewbacca @54 04-10-2022

Bij bol steeds snelle service en nooit problemen met terug sturen van een artikel,
Makkelijke web site en een groot assortiment

Gé K. Blijleven 04-10-2022

Bol.com heeft een zeer uitgebreid assortiment zoals in de legendarische "Winkel van Sinkel" tegen normale (concurerende) prijzen. Het merendeel van het aanbod heb je na een bestelling binnen 24 uur in huis. Als je voor een klein bedrag voor "select" kiest betaal je een jaar lang geen verzendkosten. Om het nog gemakkelijker te maken kun je kiezen voor standaardbezorging op een Post NL punt, waardoor je niet thuis op de bezorger hoeft te wachten. Je kunt dan je pakket ophalen als het je schikt.

C. van Tol 04-10-2022

Prima snelle levering, gelukkig via ...... en niet die andere slechte bezorgers.
Bij klachten snelle en direkte afhandeling geen gezeur.

Ynie 04-10-2022

Goede keuze. Goede prijs. En duidelijke informatie. Transparant. Website ook. Ook de afwikkeling en de bezorging is zeer accuraat.
Wel meegemaakt dat het elders voordeliger was: dus je moet blijven uitkijken. Maar 9 van de 10 keer was is best uit bij bolcom.

Jackykah 04-10-2022

Ik vind het een zeer goede en veilige webshop. Als er iets fout gaat in de levering, je staat er niet allen voor. Als ik iets online bestel doe ik het in de meeste keren bij Bol.

Top 04-10-2022

Altijd leuk om bij BOL.COM cadeautjes te kopen.
Snel en makkelijk.
Goede en snelle levering.
Gewoon top

Wim D. 04-10-2022

Er is heul veul te vinden bij BOL.com....., vaak is er ook nog van een artikel een vergelijkbaar product te krijgen waardoor er ook nog eens een extra keuze is. De prijzen zijn prima en het is altijd duidelijk wat de levertijd van het product is. Mijn ervaring is dat deze opgegeven levertijd bijna altijd gehaald wordt. Ik beveel deze webshop iedereen aan.

PDC 04-10-2022

Op de duidelijke website vind je een ruim aanbod van het product dat we wil aanschaffen. Aankoop is in enkele muisklikken geregeld. Duidelijke info over status bestelling en snelle levering.

MJB 04-10-2022

Een 9 omdat niemand perfect is, maar eigenlijk wel een 10 waard.
Doen altijd wat beloofd wordt, super snelle levering, áls er iets is dan is retourneren geen probleem en ook de financiële verrekening gaat prima.
Aan te bevelen!!!

Lydia Vroegop 04-10-2022

Tot nu toe zeer tevreden.
Altijd netjes geleverd.Behalve 1 keer ,toen een koelkast geleverd moest worden.
deze kwam pas s,avonds en de meneer was erg sacherijnig.Had ik nog nooit mee gemaakt.(.......)
De telefoondienst werkt uitstekend het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
kompliment!!!

Bergand 04-10-2022

Al jaren klant. Goede service en snel contact als er onverhoopt iets mis is. Eerlijke reviews.

Mieke Kroeze 04-10-2022

Ik kom altijd weer bij Bol.com terecht als ik op Google kijk.
De keuze is onwijs. Snelle afwikkeling, zo in huis.
Ben al jaren klant en nog nooit geen problemen gehad.
Dit zeg ik echt niet voor de 250€.
Retourneren is geen probleem als het moet krijg ik geld terug.
Andere adres laten bezorgen geen probleem het kan allemaal.
Voor mij een dikke 10.

Aangenaam shoppen 04-10-2022

het assortiment is ruim, de prijzen behoren doorgaans tot de meest gangbare, spijtig dat producten soms niet overal leverbaar zijn en soms niet voorradig. Leveren op een afhaalpunt is ook niet altijd mogelijk, wat voor mij zeer belangrijk is.

Van Nieuwkoop 04-10-2022

Ruime keuze, vlotte levering en perfecte afhandeling, ook als iets retour moet. Klasse!,

Charlotte Kerbusch 04-10-2022

De keuze mogelijkheden zijn enorm zeker na vergelijking op google qua prijs verhouding en snelle levering. Via track en trace kan ik mijn bestelling volgen. De bezorgers zijn zeer vriendelijk. Bij eventueel retourneren is de afwikkeling perfect. Ik vind het een absolute aanrader. Dikke chapeau.

Ronald 04-10-2022

Snelle levertijden duidelijke communicatie ruime keuze en mocht er eens een probleem voordoen wordt deze goed opgelost.

Wim 04-10-2022

Eerlijk betrouwbaar ook de telefoon panel helpen je graag .ja ik beveel bol.com aan iedereen aan.

Willemijn 04-10-2022

De keuze is reuze! Snelle en goede levering. Producten voldoen aan de verwachting. Eventueel retourneren snel geregeld. Kan het iedereen aanraden.

marjo79 04-10-2022

Ik koop eigenlijk heel erg veel via bol.com, ik zoek eerst via google en kom dan toch steeds uit bij Bol.com. Ik heb nog nooit problemen gehad, de verzending is altijd supersnel. Ook als je iets retour wilt zenden gaat dat heel makkelijk. Omdat ik selectlid ben, betaal ik geen verzendkosten en dat heb ik er al zeker uitgehaald.

PeterK 04-10-2022

Concurrerende prijzen, groot assortiment, betrouwbaar en uitstekende service.

JPL Beesems 04-10-2022

Prima shop met de meeste producten. Service is zoals het hoort goed. Kortom prima en eerlijk bedrijf.

Jacq68 04-10-2022

Hier kan ik bijna alles vinden!
Alles wordt super snel geleverd en de service is top!

Mike 04-10-2022

Bol.com is betrouwbaar.
Het is makkelijk te vinden wat ik zoek .
Ook is er meer dan genoeg keuze.
Eenvoudig te retourneren, en goede informatie bij de produkten