Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arthur Dieusaert 27-09-2023

Ruime keuze aan artikelen ...
prijzen zijn niet altijd goedkoop wat wel jammer is ! Goede opvolging met klantendienst
Levertje wordt niet altijd gerespecteerd
Bv; voor 23.00 uur kopen morgen geleverd is 9op de 10 pas overmorgen bedoeld !
webcare-15 03-10-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Arthur! :)

Gert 27-09-2023

Bol. Com heeft goede leveranciers in zijn bestand leveren snel op een paar na. Ben er zeer tevreden meer en zal nog lang van ze gebruik maken. Voor mij zijn ze shop nr 1

Enorm bedankt, Gert! 😁

Caspar 27-09-2023

Nooit problemen gehad met verzenden/ontvangst van besteld artikel. Betrouwbaar in wat wordt beloofd. Uitgebreide keuzemogelijkheden en mogelijkheid tot vergelijken met andere artikelen.
webcare-15 03-10-2023

We done ons best om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Caspar! 😀

Victoria 27-09-2023

Bij Bol com vind ik meestal de titels en artikelen die ik zoek.
Het aanbod is heel uitgebreid en gevarieerd.

Als je vaker boeken aanschaft is het fijn dat Ol.com ook aangegeven wordt of en waar ev.2e hands titels verkrijgbaar zijn en via de site te bestellen en af te rekenen.
webcare-15 03-10-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Victoria! 👍

Harry 27-09-2023

Tot nu toe altijd goed verlopen. Eerlijke prijzen, snelle verzending. Een keer ging er iets fout met verzending en dat werd super opgelost. Ik ben fan!

Wij zijn fan van jou, Harry! 😄

bobo 27-09-2023

technisch is de site heel goed met veel snelheid en gemak. tot het mis gaat. bol gaat met elke malafide verkoper in zee die maar betaald en dan consument is te dupe want Bo is dan plotseling niet thuis en dan moet je contact opnemen met de verkooper. ondanks de slechte reviews schijnt dit alleen maar erger te worden want nu zijn zelfs de tassen van de Action voor 10 keer zoveel te vinden op bol.com. Ik voel me als consument een beetje vogelvrij op bol.com dus we hoop door selectief te zijn en goed te kijken wie de verkoper is dit soort dingen niet meer tegen te komen.

Bedankt voor je review en je feedback, Bobo! 🙂

H.J.C. Kunne 27-09-2023

Kort maar krachtig: je krijgt waar je voor betaalt en bijna altijd vlot. Als het eens ietsje langer duurt, komt dat alleen doordat het gekochte uit het buitenland moet komen.

Bedankt! 😁

Chris 27-09-2023

Ik vind het een prettige veilige site om te bestellen snelle levering en als dat niet is weet je dat ook. Kwaliteit over het algemeen goed. Uitgebreid assortiment.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Chris! Dat waarderen we 😀

René 26-09-2023

Prima webshop. Ben er zeer tevreden over. Alleen de bezorgdienst is slecht. Met name DHL. En vooral de bezorgers. Post nl levert zeer goed. Heb ook al een klacht ingediend bij dhl maar of daar iets mee gedaan wordt, ik denk het niet.
webcare-15 03-10-2023

Bedankt voor je review en je feedback, René!

PBWW 26-09-2023

Bestellen en levering, retour zenden en telefonische bereikbaarheid zijn beter als elk ander postorder bedrijf wat ik gebruik of ooit gebruikt heb.
webcare-15 03-10-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😊

Mark 26-09-2023

Bol is altijd eerlijk shoppen. Respons, betaling en klantenservice zijn op elkaar afgestemd. Soms is de levertijd langer,wat jammer is, maar komt steeds zuiver toe op gevraagde adres of afhaalpunt. Niemand is perfect, dus een welverdiende 9!

Bedankt! 🥳

Halil Özkan 26-09-2023

Service is altijd goed kwaliteit ook

Alleen minder goed geleverd betalingen gaan ook niet goed

Beste Halil Özkan,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Ed 26-09-2023

Gemakkelijk in gebruik en de artikelen zijn eenvoudig te vinden. Verder zijn de producten niet duurder dan in een winkel. Je kunt gewoon in je huiskamer producten bestellen.

Bedankt! 🙂

Pieternella 26-09-2023

Hoewel de prijs bij Bol vaker hoger is, kun je dat wegstrepen omdat de bezorging dan gratis is. Niet echt gratis dus maar je hebt het wel de volgende dag in huis!
webcare-15 03-10-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 😊

Bol 26-09-2023

Ik ben zeer tevreden met mijn naamgenoot. Een makkelijke en duidelijke site waar je alles kan vinden, en bestellen.
Producten komen snel aan op het huisadres.
Ik zou wel graag een betere bezorgdienst zien, misschien wel een eigen bol.com bezorgdienst.
Mijn laatste bestelling , een gewilde game computer, werd in een volledig open gescheurde bol.com doos afgeleverd bij het door mij ingestelde afleveradres. Daar is de bezorgdienst verantwoordelijk voor, maar misschien gaat het beter met eigen personeel.

Bedankt naamgenoot! 😄

Mirco 26-09-2023

Overzichtelijk, grote sortering, snelle levering, vlotte afhandeling bij teruggave (doen niet moeilijk) Soms id=s de prijs ietwat aan hoge kant. Al met al prima shop.
webcare-15 03-10-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Mirco! :)

Jan Willem 26-09-2023

Vele jaren koop ik gemakkelijk in bij Bol en verkies hun boven andere aanbieders vanwege de leveringsbetrouwbaarheid, garantie, brede assortiment en makkelijk afreken systeem. Altijd op tijd dus bedankt Bol !

We hopen dat er nog heel veel jaren bij komen, Jan Willem! 🥳

Raf D 26-09-2023

Overzichtelijke shop met een waanzinnig groot aanbod en regelmatig geweldige koopjes. Ze bieden een goede naverkoopdienst die je zo snel mogelijk helpt wanneer er toch eens iets durft mislopen met de levering/bestelling.
webcare-15 03-10-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😁

Iety 26-09-2023

Keurige info via mail. Stipte bezorging.
Goede en overzichtelijke info over de aangeboden artikelen. Recensies van aankopen ook prettig.
Kortom een tevreden klant.
webcare-15 03-10-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo'n tevreden klant blijft, Iety! 😀

Bart 26-09-2023

Ik ben best tevreden over hun service, alleen de beschrijving van het product zou soms wat beter kunnen.
webcare-15 03-10-2023

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Bart! We nemen je feedback over de product omschrijving mee!

Jeroen 26-09-2023

Een fijne internet winkel om bijna alles te kopen. De prijzen zijn goed, de leveringen zijn snel. Bijna altijd gratis bezorgd. Het programma werkt gemakkelijk en snel. Helemaal goed.

Jean 26-09-2023

Bol.com zorgt telkens voor een snelle verzending en beschikt over een zeer ruime keuze artikelen.

RolandD 26-09-2023

Bol.com doet wat ze belooft, zelfs als hetgeen je besteld hebt bij een andere leverancier vandaan komt. De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Het gehele (bestel)proces gaat vlot. Betrouwbaar is voor mij het centrale woord.

Wijnand Ubbink 26-09-2023

Overzichtelijk, groot aanbod, veel deals, sinds kort pakketautomaat Budbee bij AH, goede klantenservice, goede levering.
Alleen vaak aan de dure kant qua prijsstelling.

Renate 26-09-2023

Overzichtelijke, uitgebreide en klantvriendelijke webshop met de mogelijkheid tot achteraf betalen. Prima hoor!