Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan 20-09-2023

Bol.com is tegenwoordig de site waar ik bijna alles bestel.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Heb select dus altijd gratis verzending.
Klantenservice is top.

Ontzettend bedankt voor de complimenten, Johan! 😁

Harry62 20-09-2023

Het is een goede online winkel, niet altijd de goedkoopste, maar wel zeer betrouwbaar. Ook goede service.
Ook de keuze is reuze, alles wat je zoekt kunnje hier kopen.

Bedankt! 🥳

Zwahoelie 20-09-2023

Veel variatie in het aanbod. Meestal is de prijs incl. verzendkosten. Doordat er filters zijn kun je beter zoeken wat je wilt. En de reviews zijn vaak erg nuttig.
webcare-15 20-09-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 👍

John 20-09-2023

Snelle levering, kunt ook gemakkelijk terugsturen als het niet goed is en veel te verkrijgen.
Fijne app waar je makkelijk door kunt bladeren.
webcare-15 20-09-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, John! 😊

Rob S 20-09-2023

Al enkele jaren een prima ervaring met Bol en haar leveranciers. Natuurlijk gaat er wel iets fout maar in mijn beleving altijd keurig opgelost. Wel belangrijk is de prijzen goed te blijven vergelijken want de verschillen zijn soms ook nadelig hoog . Aan de andere kant zijn er ook de nodige voorbeelden met scherpe prijzen! D laatste leverancier is hier en voorbeeld van. Goede kwaliteit, nette prijs snelle
levering.

Bedankt voor je review, Rob! 🙂

Lucie 20-09-2023

Hoi. Ik heb al jaren bol.com. Van A totZ hebben ze. Ben heel blij met bol.com ook vanwege mijn 6 chronische aandoeningen. Snelle levering, geen verzendkosten, telefonisch zijn ze ook vriendelijk. De betaal methode is makkelijk zelfs voor oudere generatie. Kan blijven doorgaan, gewoon Super.
webcare-15 20-09-2023

We waarderen het enorm dat je zo lang klant bij ons bent, Lucie! 😊

Sylvia 20-09-2023

Bol.com vind ik een hele fijne winkel om te shoppen. Snelle levering . Ook makkelijk om een product te retourneren. Kortom een hele fijne winkel om te shoppen.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Sylvia! 😄

Sam 20-09-2023

Groot assortiment, snelle levering en weinig tot geen problemen. Problemen worden goed en snel opgelost, goede service.
webcare-15 20-09-2023

Bij problemen of vragen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Sam! 🙂

Jelle M 20-09-2023

Als er iets mis loopt ligt het aan de koerierdienst, of soms eens aan een derde verkoper die via Bol.com verkoopt, maar als er iets mis loopt, handelen ze dit ook gewoon correct af. Met plezier al jaren Select lid.

We hopen dat je nog heel lang Select lid blijft, Jelle! 🙂

Kristel 20-09-2023

Bol.com is makkelijk in gebruik, snel in levering, goed in communicatie en klantvriendelijk in geval van niet tevreden of verkeerde bestelling.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Kristel! 😀

Wilma 20-09-2023

Ik vind Bol.com een goede, overzichtelijke site. De service is goed. Ook als eea niet goed verloopt dan komen ze met een oplossing. Ik vind betrouwbaarheid belangrijk bij een website en dat vind ik bij Bol.com

Bedankt voor je review, Wilma! 💪

Marjan 20-09-2023

Makkelijk vindbare producten. Goede suggesties als je tóch iets anders wilt. Je weet zeker dat het bedrijf bestaat waar je iets besteld dus geen baksteen in je pakketje. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakketje bezorgd wordt.

Fijn dat je zo tevreden bent, Marjan! 🙂

Danny 20-09-2023

Bol.com is mijn go-to online shop voor eender wat. Meestal heel voordelig en een zeer uitgebreid aanbod.

Bedankt, Danny! 😄

Julia 20-09-2023

Ik bestel vaak bij bol.com en ik was nooit teleurgesteld. De bestellingen worden snel verwerkt. Als ik iets terug moet sturen dan is dit ook makkelijk geregeld. Klantenservice is heel prettig.
webcare-15 20-09-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit teleurgesteld zal raken, Julia! 😊

Duco 20-09-2023

Bol is een winkel waar je bijna alles kunt kopen met uitgebreide info over het aan te schaffen product.
Verder is het winkelen bij Bol veilig en kan het gekochte product op eenvoudige wijze geretouneerd worden.
Het geeft een veilig gevoel om hier iets te kopen.
webcare-15 20-09-2023

We vinden het belangrijk dat je zo blij met ons bent, Duco! 👍

Frans 20-09-2023

Bij bol.com bestellen gaat heel eenvoudig, het word altijd snel geleverd.
Wat ook fijn is dat bij veel producten kan kiezen voor achteraf betalen, als het pakket binnen is kijk ik eerst of alles heel is aangekomen zoja betaal ik.
Een product annuleren of retour sturen, daar word niet moeilijk overgedaan.
Dus ja ik beveel bol.com aan.

Heel erg bedankt dat je ons aanbeveelt, Frans! 🥳

G.M. 20-09-2023

Volop keus en snelle levering. Als er wat fout gaat wordt het goed afgehandeld. In ons geval zelfs heel goed!!
webcare-15 20-09-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 😀

webcare-15 20-09-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😄

Ook al het mist gaat goede service 20-09-2023

Bol is betrouwbaar - de leveringstijd is duidelijk en als er iets mis gaat (mijn brievenbuspost was vermist) wordt er snel en kosteloos gehandeld.
webcare-15 20-09-2023

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen! 😁

Cor Robbertsen 19-09-2023

Het fijne van Boo.com is dat het een snelle levering heeft. Daarnaast kun je werkelijk ook alles daar bestellen. Gaat het een keer niet goed dan wordt er snel gehandeld. Ben zeer tevreden over Bol com
webcare-15 20-09-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Cor! 💪

Theo Koenen 19-09-2023

Groot assortiment snelle levering geen verzendkosten goede prijs kwaliteit verhouding.

Andries 19-09-2023

Duidelijke website. Prima App. Groot assortiment. Voor elk wat wils. Snelle levering en eigenlijk geen problemen. problemen worden goed en snel opgelost. De Prijs/Kwaliteit is vaak prima in verhouding.

Kom naar bol.com 19-09-2023

Overzichtelijk aanbod, duidelijk wat wanneer geleverd kan worden (meestal op voorraad en dus de volgende dag in huis), en ook de app is handig en - als je daarvoor kiest - krijg je gerichte aanbiedingen van jouw voorkeuren in je mailbox.

Herman 19-09-2023

Groot assortiment, snelle levering en weinig tot geen problemen.
problemen worden goed opgelost.
Prijs/Kwaliteit is meestal prima in verhouding.

Ruud 19-09-2023

ik ben zeer tevreden over BOL.com omdat ze altijd hun afspraken waar maken.

Arian van meel 19-09-2023

Altijd mooie producten tegen gunstige prijzen snelle verzending en retouren worden Altijd netjes afgehandeld