Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dirk. 14-05-2024

Je vind eigenlijk alles wat je nodig hebt op Bol Ik had onlangs gekookte lijnolie nodig voor een zelfbouw gitaar. Nergens te vinden, maar wel bij Bol. Ik heb zelf een mobiliteitsprobleem als gevolg van Parkinson. Met de auto rijden is beperkt tot een paar km, maar met Bol heb je zo alles snel aan je deur.
Bol 14-05-2024

Wat fijn dat bol zo een uitkomst is voor jou. Veel shopplezier.🌼

LvdM 14-05-2024

Prima shop, heel veel keuze. Als iets er niet is volgt een mail als het artikel binnen is.
Bol 14-05-2024

De keuze is reuze! Bedankt voor je review.😁

Pier 14-05-2024

Veel spullen .altijd correcte afhandeling: zowel bij levering als bij retoeren.
Bol 14-05-2024

Fijn dat je zo tevreden bent.😊

HansH 14-05-2024

hele fijne winkelervaring, altijd goede prijs/kwaliteitsverhouding, goed assortiment

Bedankt voor jouw aankopen, Hans! 😀

Betrouwbare webshop 14-05-2024

Bij Bol vind ik meestal wat ik zoek en aan de voordeligste prijs. Met Select zijn er nog extra kortingen en kan je kiezen op welke dag en wanneer (dag of avond) je pakje geleverd wordt. De bestellingen worden correct opgevolgd. Daarom zou ik de webshop zeker aanbevelen.
Bol 14-05-2024

Bedankt dat je ons aanbeveelt! 😄

Nellie 14-05-2024

Vlotte bestelling! En precies wat ik besteld heb! Koop er met plezier! En van alle markten thuis!
Bol 14-05-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Nellie!

Johan, Zottegem (België) 14-05-2024

Bol.com is al jaren 'mijn' winkel: ik vind er wat ik zoek en de levering is snel (en duurzaam: ik laat meestal leveren in het postkantoor). Op een honderdtal aankopen was er maar één fout: een verkeerd geleverd item en dat was probleemloos rechtgezet.

Je kan altijd op ons rekenen, Johan! 😁

Benny 14-05-2024

Wij vinden het fijn om bij Bol.com te shoppen. De site is overzichtelijk en goed verzorgd en duidelijk. Je bestellingen komen keurig op tijd en goed verpakt aan op ons adres. En niet te vergeten de keuze is reuze.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Benny! 😃

Gugel 14-05-2024

Heel veel artikelen op 1 plaats. Je kan zelf kiezen uit welke winkel het wilt hebben. De goedkoopste zal zeker wel altijd gekozen worden. En het gekozen artikel heb je meestal de volgende dag in huis.
Bol 14-05-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

J 14-05-2024

Bol. Heeft zo veel en voor een goede prijs , het is vooral erg makkelijk om te bestellen . Het word snel geleverd , het bespaart mij een ritje naar aan stad ( we wonen in een dorp met weinig winkels ) .
Ben zeer tevreden!
Bol 14-05-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! :)

Jojojo 14-05-2024

Altijd snel in huis! Garantie en retourneren zonder gezeur! Artikelen staan duidelijk omschreven. Alleen soms goed opletten voor prijsverschillen diverse externe aanbieders. Verder heel blij met bol.com vooral als je wat minder mobiel bent!
Bol 14-05-2024

Wij zijn ook blij met jou! 😄

Frank 14-05-2024

Ruime keuze van artikelen alleen de aflevering wordt niet altijd goed gecommuniceerd.
Keuze betalen achteraf vind ik een luxe, maar dan moet Bol wel pas met het betaalverzoek komen als het artikel echt is afgeleverd.

Bedankt! :)

Cor 11-05-2024

We zijn al meer dan 17 jaar klant bij Bol Com , als er eens iets niet goed gaat wordt het adequaat opgelost;

Gelukkig is dat maar twee keer gebeurd bij meer dan honderd bestellingen.

Veel keus, snelle - traceerbare - verzending.

Betrouwbaar !!
Bol 13-05-2024

We hopen dat er nog vele jaren bij komen, Cor! 🙂

Astrid 09-05-2024

Als ik iets nodig hen, kijk ik altijd of het verkrijgbaar is bij bol.
Gemakkelijk!
De levering loopt voorspoedig. Als iets retour moet is dat ook zo geregeld.
Gaat een levering niet zoals afgesproken hoef je maar contact op te nemen met bol en zij zorgen voor de juiste afhandeling.
Raad bol ook aan bij familie en vrienden.

Bedankt dat je ons aanbeveelt, Astrid! 😁

Pieter 09-05-2024

Duidelijke informatie over het product, betaling ging vlot, waren wat problemen met het leveren, maar alles is naar wens opgelost.
Bol 13-05-2024

Je kan altijd op ons rekenen! :)

Reina 09-05-2024

Ik bestel veel bij bol omdat de levering altijd op orde is, zowel qua tijd als de verpakking.
Bol 13-05-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, Reina!

Anna 09-05-2024

Alles wordt binnen de gestelde termijn bezorgd. Als er problemen zijn, worden deze altijd prima opgelost.
Gelukkig komen problemen maar zelden voor.
Door het grote assortiment en de goede service ga ik vaak het eerst naar deze webwinkel.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Anna! 😄

bol.com 08-05-2024

ik koop bij bol.com omdat je er leuk kan schoppen pas geleden nog een puzzel bij bol.com gekocht

Veel puzzel plezier gewenst! 😀

Snelle service 08-05-2024

Tot nu altijd gevonden wat ik zocht wat niet in lokale winkels op voorraad is en zij moeten bestellen. Daarbij heb ik het gevonden product binnen 24 uur in huis.
Hoe makkelijk is dat!!
Bol 13-05-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

Mr 08-05-2024

Bol is een van de weinige die altijd snel is en als er iets niet oke is het altijd netjes oplost uit mijn ervaring
Bol 08-05-2024

Bedankt voor het compliment! 🙂

Johet 08-05-2024

Ik shop regelmatig bij bol omdat het assortiment groot is en de bezorging over het algemeen goed gaat. Als het een keer mis gaat dan wordt het snel en prettig opgelost. Onlangs is een brievenbuspakket niet afgeleverd door postNL (ik heb netjes drie dagen gewacht). PostNL beweerde dat het in de brievenbus bezorgd was. Toen ik het aan Bol voorlegde, hebben zij direct een nieuw artikel verzonden. Snel en zonder gedoe. Heel fijn.
Er is maar één minpuntje. De zoekfunctie op de website zou wat beter mogen.
Bol 13-05-2024

Bedankt voor je review en de feedback! 😊

Bol 08-05-2024

Ik shop graag bij bol com ,vandaag besteld ,dag nadien geleverd ,je hoeft geen week ,14 dagen of langer te wachten
Ben heel tevreden
Bol 13-05-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Jaap 08-05-2024

Prima bedrijf ,doen altijd wat ze beloven en indien er vragen zijn wordt je altijd prima geholpen.

Dankjewel! 😁

E. Hilgersom 08-05-2024

Groot assortiment en vrijwel altijd een snelle levering. Bij eventuele problemen wordt je snel en goed geholpen.
Bol 13-05-2024

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😊

Ruud de Groot 08-05-2024

Prima winkel , veel producten voor een mooie prijs en prima klantenservice, koop hier met veel vertrouwen

Dank voor je vertrouwen en aankopen, Ruud! 😄