Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Helga 14-03-2023

Alles aanwezig, soms wat duurder dan elders, maar je weet wel altijd zeker dat je het product krijgt. Als er iets aan de hand is denk ze met je mee voor een oplossing. Bestel er regelmatig. Gewoon omdat het kan……

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Helga! 😁

Julia 14-03-2023

Bestel graag bij bol.com fijne producten,ruime keuze goede kwaliteit altijd snelle levering en redelijke prijzen zeer tevreden,en is er iets niet goed wordt het altijd goed opgelost
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Julia! :)

Geoffrey 14-03-2023

Always had good service from Bol.com. They are very competatively priced. They always have dealt with problems professionaly.
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2023

Thank you for your review! 😄

Henk H 14-03-2023

Super fijn bedrijf altijd snelle levering ruim assortiment goede service en fijne prijs vergelijk.
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 😃

Joop 14-03-2023

Het klopt eigenlijk altijd bij bol! Nette prijs/kwaliteit verhouding, zeer vlotte levering en met premium altijd gratis levering.

Bedankt voor je review, Joop! 🙂

Gerard 14-03-2023

Duidelijke website met ruime keuze. Concurrerende prijzen. Eenvoudige bestelprocedure. Correcte levering in een degelijke verpakking. Goede communicatie omtrent de levering en leveringsmogelijkheden.
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Gerard! :)

Linsey Jacobs-Alberts 14-03-2023

Uitgebreid aanbod, goede prijs-/kwaliteitverhouding, altijd een correcte levering, fijne retourinstructie en achter betalen.
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😄

A. Kok 14-03-2023

Fantastisch Bol.com blijf wie jullie zijn! Van alle markten thuis, houdt alles in de gaten, product niet goed altijd je geld terug, geen vervelende discussies, geen verzendkosten, spaarsysteem, professionele aangesloten bedrijven. Veilig! Kortom alles via Bol In een woord GEWELDIG!
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2023

Ontzettend bedankt voor je complimenten! 🤩

vschouten 14-03-2023

Een goede webshop met goede service waar ik vaak winkel voor een breed scala aan producten.
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2023

Superfijn dat je zo blij bent met onze service! :)

Wipi 14-03-2023

Groot aanbod, snelle levering en in ieder geval altijd adequate informatie over de levertijd. Het komt niet vaak voor, maar in geval van een retour wordt die ook snel verwerkt.
Een klein verbeterpuntje: bestellingen komen met enige regelmaat nog in een te grote doos met veel vulmateriaal, dat kan misschien nog iets efficiënter.
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2023

Bedankt voor je review en je feedback. We gaan ermee aan de slag! 😊

zeker 14-03-2023

altijd heel stipt - en geld terug gekregen indien zij het product niet meer hadden - heel tevreden
Officiele reactie van Bol.com 15-03-2023

We doen er alles aan om je zo tevreden te houden! 😀

Vakantielogies helpende hand 14-03-2023

Goede wijn behoeft geen krans !

Wat echt goed is , verkoopt zichzelf .
Goede ( koop)waren hoef je niet aan te prijzen .
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Enorm bedankt voor je review! 😁

Linda 14-03-2023

Ik ben erg tevreden met Bol.com ik heb hier het afgelopen jaar meerdere spullen besteld.
Omdat ik regelmatig bestel ben ik ook over gegaan op mijn select, waarmee je per jaar een vast bedrag betaald voor het bezorgen. Ideaal!
Ook heb ik goede ervaringen met retouren, ook bij de andere verkopers bij bol.
Al met al een hele fijne site waar je van alles kan vinden, wordt snel bezorgd en soepel in retour nemen.

Bedankt! 😊

Sandra in de Weij 14-03-2023

Over bol.com ben ik tevreden maar heb laast een hoesje besteld via een ander en hun zeggen is geleverd maar heb nooit iets ontvangen maar wel betaald.
En hun houden vol is geleverd.
Dus baal daar van dat niet normaal gereageerd word door hun.
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Bedankt voor je review, Sandra! Vervelend dat het hoesje niet is geleverd. Zou je een e-mail kunnen sturen naar onze klantenservice met de informatie dat je deze review hebt geplaatst? We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

M Bodden 14-03-2023

Heel tevreden om bij bol.com te bestellen Fijn achteraf te betalen. Ben je niet tevreden over een aankoop, geen probleem met terug te sturen. Alles netjes geregeld.
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Superfijn dat je zo tevreden bent! 😁

Colinda Vissers 14-03-2023

Altijd leveringen volgens afspraak. Er wordt niet moeilijk gedaan over retourzending en alles verloopt zoals het hoort. Hier kun je nog vertrouwt je inkopen online doen !

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Colinda! 🙂

A van de Schoot-Schriks 14-03-2023

Ik shop al jaren regelmatig bij Bol.com.

Alles is heerlijk duidelijk onder het motto:ze zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen. Retouren is ook duidelijk en goed geregeld. Kortom je weet altijd waar je bij bol com aan toe bent.
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Bedankt dat je al zoveel jaren klant bij ons bent! 😃

Bs 14-03-2023

Ik heb altijd goede ervaringen met Bol.com, indien nodig communicatie met klantenservice, retour sturen en betaling en of geld terug storten altijd volgens afspraak geregeld
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo positief blijft! :)

Gerard 14-03-2023

Super om bij Bol.Com te winkelen. Makkelijk en uitgebreid assortiment voor alles wat je zoekt. Gemakkelijk in achteraf betalen en bezorging zoals aangegeven.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Gerard! 😄

Greet 14-03-2023

Bol.com is met 1 woord te zeggen...fantastisch.
Waarom? Heel goede service en communicatie. Qua retourzending verloopt alles heel vlot. Onder garantie wordt er dikwijls geen probleem gemaakt en wordt het gratis hersteld of het bedrag teruggestort.
Ik vind het ook altijd leuk shoppen op Bol.com.
Ik maakt steeds reclame voor Bol.com.

Heel erg bedankt voor je mooie woorden, Greet! 😀

Nancy 14-03-2023

Al jaren ben ik een vaste klant van Bol.com, mede door vaak goede aanbiedingen, leveringen en prima producten. Met regelmaat heb ik ervaren dat de prijzen soms onder de prijzen van andere aanbieders vallen. Vanwege het feit dat ik een terugkerende klant ben maak ik al een paar jaar gebruik van 'Select' en ik moet echt zeggen dat ik veel profijt ervan heb. Dus al met al ben ik tevreden over deze shop. Wel zeg ik erbij dat wanneer je op zoek bent naar een bepaald product en je weet het niet zeker, je enorm veel hebt aan ervaringen van de kopers die een recensie achter laten. Waarom ik een 8 geef is, heeft meer te maken met derde partijen. Buiten dat is het top!

Fijn dat je zo te spreken bent over het Select abonnement, Nancy! 😊

Chantal 14-03-2023

Heeft veel assortimenten. Website is overzichtelijk. En je kan de artikelen makkelijk bestellen. Het word vaak ook snel geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Bedankt voor je bestellingen, Chantal! :)

Astrid van der Gronden 14-03-2023

Ik hou van Bol.com..
zo veel leuke dingen besteld en het is allemaal goed geregeld, snelle service. En als er een probleem is wordt dat super snel opgepakt en voor elkaar gemaakt! En het select sparen scheelt enorm veel geld ( verzendkosten hoef je dan niet te betalen.)
Ik ben heel erg content en tevreden met Bol.com ( en de vriendelijke meedenkende medewerksters en medewerkers als je ze spreekt ..)
TOP TOP TOP bedrijf

Ontzettend bedankt voor de complimenten, Astrid! 🤩

Joop 14-03-2023

Bol. com is een betrouwbaar bedrijf, waar je met een gerust hart kunt kopen, retour mogelijkheden zijn goed, koop er al jaren.
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

Bedankt dat je al jaren bij ons klant bent, Joop! 🙂

Petra 14-03-2023

Goede ervaringen met bol.com
Ze hebben veel keus
Als er iets terug gestuurd moet worden en je hebt er nog vragen over dan worden ze snel beantwoord en het bedrag staat snel weer op je rekening
Officiele reactie van Bol.com 14-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zulke goede ervaringen houdt, Petra! 😀