Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Loek extra 21-06-2023

Bol.com is een prima site.
Veel mogelijkheden, gebruiksvriendelijk, ruime keuze en betalingsregeling is prima.

Informatieverstrekking is uitermate goed geregeld.

Ik ben dik tevreden over bol.com

Gr Loek
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden met ons bent! :)

L 21-06-2023

Ik vind Bol betrouwbaar, altijd netjes op tijd geleverd. Het is jammer dat Post NL hier vaak een puinhoop van maakt.
Ik bestel heel graag bij Bol.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 🤩

Patrick Ordelman 21-06-2023

Ik heb verschillende dingen gekocht op bol.com en word meestal netjes afgeleverd zoals verwacht. Mocht er toch wat zijn word dit altijd netjes opgelost op een passende manier.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Patrick! :)

Bram Rijnsburg 21-06-2023

Bol .com is een prima winkel/website met zeer uiteenlopend assortiment. Vrijwel alles is hier te vinden, eventueel via bij Bol aangesloten andere websites/winkels.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel, Bram! 🙂

Ingrid 21-06-2023

Ik ben zeer tevreden over bol.com
Ook de mogelijkheid om via klarna achteraf betalen vind ik fijn . De producten die ik bestel komen op tijd aan en ben ook tevreden over de prijs en kwaliteit
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Ingrid! 😄

Patricia 21-06-2023

Ja ik ben een heel tevreden klant. Alles verloopt altijd zoals het hoort. Nog niet vaak zaken moeten terugsturen. Betalingen doe ik steeds achteraf, ze houden je per mail heel goed op de hoogte van openstaande facturen. Het aanbod bij Bol is ongelooflijk groot.
Ik heb mijn vaste online winkels en Bol staat bij mij op nummer 1

Bedankt dat je bij ons winkelt, Patricia! 👍

Door 21-06-2023

Bol.com meer dan een naam alleen. Bol.com een begrip een plaats waar je voor alles terecht kunt. Er zijn nog genoeg fysieke winkels ja dat klopt. Je moet erheen rijden parkeren al dan niet betaald. Dan maar hopen dat het artikel aanwezig is. Vaak is het er niet of niet niet meer!
Dan weer naar huis benzine betaald tijd verknoeid stress!!
Dan naar Bol.com en de volgende dag gratis in huis. Bezorgen is milieuvriendelijker dan voor niets op en af rijden naar de winkels in dorp of stad.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Bedankt voor je aankopen en je vertrouwen in ons! :)

Maria 21-06-2023

Bestellen bij Bol.Com gaat altijd uitstekend, Heel af en toe komt het niet binnen de tijd maar over het geheel genomen gaat het goed.
Ook een heel grote keus en aanbiedingen.
Verder vind ik het erg fijn dat je achteraf kunt betalen, dit ook mocht het artikel niet je niet bevallen stuur je het terug en hoeft er niets terugbetaald te worden.
Kortom ben meer dan te vrede!

Enorm bedankt, Maria! 🤩

Monique 21-06-2023

Is een veilige en betrouwbaar bestelomgeving met veel artikelen en veilige betaalmogelijkheden, waaronder ook achteraf betalen. Dat vind ik persoonlijk erg fijn en direct bij ontvangst betaal ik dan ook zodat dit voor beide partijen fijn blijft.
Tot hiertoe nog geen negatieve ervaringen gehad.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je geen negatieve ervaringen zult ervaren, Monique! 😊

Lodewijk 21-06-2023

Na 1,5 service nodig voor een soundbox.
Het was niet meer te maken maar door bemiddeling van bol 100% het aankoop bedrag terug gehad.
TOP service
Ook de bon opzoeken was idiaal via de bol app.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Fijn dat we de kwestie alsnog naar tevredenheid hebben kunnen oplossen, Lodewijk! 🙂

Inge1960 21-06-2023

Ze hebben er echt alles, vaak snel in huis, zonder verzendkosten. En veel keuze en goede beschrijvingen van de artikelen.

Bedankt voor je aankopen! 👍

Ronald 21-06-2023

Bij Bol.com heb ik een veilige en vertrouwbare bestelomgeving met veel artikelen en veilige betaalmogelijkheden, waaronder ook achteraf betalen. Dat vind ik persoonlijk erg fijn en direkt bij ontvangst betaal ik dan ook zodat dit voor beide partijen fijn blijft.
Altijd fijne ervaringen gehad en blijf hier graag bestellen. Kijk altijd eerst of ik het bij Bol.com kan bestellen voordat ik bijb een andere we winkel bestel. Ook retourneren is nooit een probleem.

Bedankt voor je vertrouwen in ons, Ronald! 😃

Andre 21-06-2023

Bol.com veilig en betrouwbaar, maak er al jaren gebruik van. Groot assortiment op allerlei vlakken. Bij levering ook nooit geen problemen gehad. ik zou deze keten zeker aanraden.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😁

J.M 21-06-2023

Snelle en goede afhandeling van de producten. Goed product en goede prijs en goed materiaal.

Bedankt! 🙂

Glenn 21-06-2023

Beste online shop . Gigantisch groot aanbod, snelle en correcte levering . Uitstekende klantendienst indien men deze nodig heeft . Kan bol.com enkel aanraden
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Bedankt voor het compliment, Glenn! :)

John 21-06-2023

Producten worden met zorg verstuurd.Bij problemen direct bellen en goed geholpen met goed advies hoe je het probleem moet oplossen.Na afwachten van het probleem blijven ze de situatie altijd volgen en zo niet nemen hun actie
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Bij problemen of vragen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, John! 😊

Olga tilman 21-06-2023

Ondanks dat ik de pech had dat mijn bstelling niet bezorgd was heb ik even goed mijn geld terug gekregen en dat waardeer ik erg verder is er een snelle levering en erg klant vriendelijk zou het zeker aan bevelen aan mensen
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Ondanks dat je bestelling niet is bezorgd, zijn we blij dat we je hebben kunnen helpen tot een oplossing, Olga! 🙂

MARIS RONNY 21-06-2023

Bol.com zou ik iedereen aanraden ik schop geregeld bij bol.com goede service en betrouwbaar en voordelig.

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Maris! 😄

Firos 20-06-2023

Shop al aardig wat tijd bij Bol.com en ben altijd tevreden geweest met mijn aanschaf. Hier en daar weleens een probleem gehad met de aflevering van een zending, maar gelukkig is dit altijd weer opgelost geweest. Kortom ben ik erg gesteld op Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

We hopen dat je nog lang klant bij ons blijft, Firos! 😃

Fien 20-06-2023

Heel veel dingen besteld die snel en goed zijn aangekomen! Alleen een aantal dingen die van aparte handelaars kwamen, zijn niet snel aangekomen zoals beloofd. Kijk dus goed wie het verkoopt en wat de records daarvan zijn! Voor de rest zeer tevreden op elk vlak!

Fijn dat je zo tevreden bent, Fien! 👍

Kelsey 20-06-2023

Bol.com vind ik persoonlijk erg betrouwbaar en veilig. Je hoeft nooit lang te wachten op je bestelde product en is altijd herkenbaar, goed en stevig verpakt. Ook wordt je altijd goed op de hoogte gehouden tijdens de levering van je product. Top! 👍
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2023

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Kelsey! :)

NaDaFa17 20-06-2023

grote keuze , in alles , snelle levering , altijd correct , je krijgt altijd een bericht voor de levering ,ik kom altijd weer bij bol uit
als ik wat zoek .

Bedankt! 😁

Daniëlle 20-06-2023

Het uitgebreide assortiment, de zekerheid van leveren en de altijd goede service (ook wanneer Bol als tussenpersoon acteert bij wederverkopers) is uitstekend! Hier kunnen veel webwinkels een voorbeeld aan nemen!

Bedankt voor de mooie complimenten, Daniëlle! 🤩

Mark 20-06-2023

Bol.com kortom de website waar ik bijna alles bestel omdat ik de prijzen heel goed vindt.
Assortiment is groot, levering is heel snel, zelfs op zondag. .
Tuurlijk kijk en shop ik ook op andere webshops .
Het was mij opgevallen dat ik toch meestal bij Bol uitkom.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Mark! 🙂

De Prest 20-06-2023

Zeer goede webshop, ik beveel deze aan: goedkoop, snelle levering, niet tevreden stuur het terug.

Bedankt! 😁