Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2329 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A. van Veenendaal 31-08-2022

Ik ben erg tevreden met bol.com, eigenlijk alles wordt snel geleverd, uitgebreid assortiment en ook goede klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor deze review, A.!

Hanzmart 31-08-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding, makkelijke website en een hele goede service.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je complimenten, Hanzmart!

Bol.com 31-08-2022

Duidelijkheid artikel
Scherpe prijs
Omschrijving voldoende
Snelle levering
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Wat wil je nog meer! 😊 bedankt voor deze review.

Verweij 31-08-2022

In de omschrijving stond vandaag besteld morgen geleverd. Na 3 weken was mijn bestelling nog niet binnen. Telefonisch contact opgenomen met kieskeurig.nl, niet bereikbaar. Via de e-mail contact opgenomen, geen reactie. Via bol.com mijn geld binnen een dag terug gekregen.
Officiele reactie van Bol.com 31-08-2022

Beste,

Je geeft ons een 1 als score. Ik begrijp dat je 1 dag na contact met ons je geld terug hebt gekregen.

Als we nog iets voor je kan betekenen, neem dan even contact op met onze klantenservice en refereer naar dit bericht.

Jolanda van bol.com

Rita de Beurs 31-08-2022

Ik maak regelmatig gebruik van Bol.com. Gewoon omdat de spullen die ik zoek meestal ruim voorradig zijn. Daarnaast worden er altijd alternatieven aangeboden.
Ze zijn niet altijd het voordeligst, maar de prijzen worden duidelijk aangegeven en betrouwbaarheid vind ik heel fijn.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je review, Rita!

Bud 31-08-2022

Nette prijs
Maar ook snelle levering van producten
Bij klachten ook snelle oplossing
Tevreden en aan te raden
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je aanbeveling, Bud!

Wilma 31-08-2022

Ik bestel regelmatig spullen via bol.com omdat de keuze aan artikelen groot is, de levering snel en tot nu toe altijd goed geholpen wanneer een bestelling niet oké was. Geen 10 omdat de prijzen soms wel een flink stuk hoger liggen dan op een andere website.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je feedback, Wilma! Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice als je vragen hebt (ook over de prijzen). Stuur een mailtje naar klantenservice@bol.com en onze collega's helpen je verder. 💪

Ruud 31-08-2022

Let op als je koopt via Bol.com, als je een klacht hebt over een artikel en het komt via het zgn platform en van een ander bedrijf trekt Bol.com zijn handen er vanaf. Je moet contact opnemen met deze leverancier en als die zijn afspraken niet nakomt heb je pech. Er wordt dan op de voorwaarden verwezen waar dit staat verwoord. Service is dan dus ver te zoeken.

Lies 31-08-2022

Ik ben geen fan van kopen via internet maar bol.com is hierbij een uitzondering. Ik hou van de duidelijke
en overzichtelijke Website, het gemak van het bestellen, de correctheid van de bediening, de veiligheid van betaling en de goede dienst na verkoop.
Bol.com geeft mij vertrouwen en ik raad hem aan bij
mijn vrienden en kennissen. Ook de optie select is voor mij een goeie keuze daar ik zonder meerprijs mijn artikelen op zondag en ‘s avonds kan laten leveren en vaak krijg je via je lidmaatschap een mooie korting.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn oprecht vereerd dat wij de uitzondering zijn, Lies! 💙

Sjoerd 31-08-2022

De reden waarom ik veel bij Bol bestel is de aftersales. Altijd goed te woord gestaan door de medewerkers van Bol als er vragen of klachten zijn, en altijd is er wel een oplossing! Retourneren gaat heel eenvoudig en zorgeloos.

Bol.com is mijn #1 online shop als ik iets zoek! Bijkomend voordeel is dat Bol over het algemeen niet duurder is dan fysieke winkels!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn trots om jouw #1 online shop te zijn, Sjoerd!

Bianca 30-08-2022

Ik bestel eigenlijk altijd bij bol.com tenzij ik iets niet kan vinden.
Het werkt gewoon makkelijk en fijn.
Er zijn wel eens producten die niet aan mijn verwachtingen voldoen, maar dat kan natuurlijk altijd.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We staan voor je klaar, Bianca! Bedankt!

Arnold 30-08-2022

Bol.com staat voor snel geleverd en duidelijke communicatie.
Terug sturen ook erg gemakkelijk.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Top dat je zoveel gemak ervaart bij bol.com, Arnold!

Jeroen 30-08-2022

Goede organisatie! Altijd goede service helemaal top! En meestal alles gratis verzending.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel Jeroen voor deze complimenten!

Wendy 30-08-2022

Vaak leuke acties. Goede, snelle levering en ook de klantendienst is behulpzaam en vriendelijk
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je compliment over onze klantenservice - daar zijn we blij mee!

Fl,Feijen 30-08-2022

Dik en dik ontevreden dat zijn wij over dit apparaat en over de service. In het begin werkt het apparaat prima, dan geeft hij steeds minder water af en blijft de vloer dus droog en reinigt hij niet. Opgestuurd, na 6 weken ( !) gerepareerd!
We zijn 4 maanden verder. verdorie weer hetzelfde euvel, weer opgestuurd. Zelfde liedje weer weken gewacht op een gerepareerd dweilapparaat. 4 maanden later, u raadt het al , verdorie weer hetzelfde euvel. En toen de derde maal wéét hetzelfde gedonder. Nu kregen we een nieuw apparaat.
Deed het weer prima in het begin maar jawel na enkele maanden, weer hetzelfde liedje.
Contact opgenomen met Bol.com en Karcher. En , dit raadt u niet, toen, ja toen , toen was de garantie er af....... zo was de reactie !
Ik had altijd het idee met Karcher kwaliteit in huis te halen; nou daar ben ik wel van teruggekomen!

Emmie 30-08-2022

Steeds tevreden van Bol. Er wordt snel geleverd. Heb ik een probleem dan krijg ik snel antwoord van de klantendienst.
Ik vind er alles wat ik nodig heb en hetgeen ik niet direct wil kopen of op dat moment te duur vind voeg ik toe aan mijn verlanglijstje. Bol laat me dan weten wanneer er een promo is.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We zijn blij met jou als klant, Emmie!

Janennett 30-08-2022

Alleen maar goede ervaringen, zowel met Bol.com als de andere winkels die onder Bol.com vallen. Altijd snelle levering, producten voldoen aan mijn verwachtingen en als een product geretourneerd moet worden, gaat het eenvoudig. Betalen en terugbetaald worden, gaat goed.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je review, Janennett!

William van Baaren 30-08-2022

Geen klagen over de service of de snelheid van de levering of het aanbod van bol.com product is precies omschreven zoals op de site staat en als je een klacht heb over een defect geleverd product helpen ze je netjes met een oplossing zeer tevreden heb daarom ook de select service van bol.com gekozen omdat ik het soms op een speciale dag en tijdstip wil ontvangen en dat is ook makkelijk en snel
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Onwijs bedankt voor deze review, William!

Marijke47 30-08-2022

Door dat HDL mijn deur voorbij rijd en ik niet meer mobiel ben, heb ik af moeten haken bij Bol.com. DJW Hdl. Ik heb er altijd fijn kunnen shoppen helaas is dat voorbij.

Joyce 30-08-2022

Bestel veel bij BOL. Ruim aanbod, regelmatig mooie aanbiedingen en gewoon goede no nonsense service.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

We staan voor je klaar, Joyce!

Tineke 30-08-2022

Prima sortering, grijp nagenoeg nooit mis , leveren snel en goed … zeer tevreden! En dat voor een dochter van een middenstander 😉internetwinkelen? Daar was geen sprake van, ongehoord !

De winkel van ons allemaal - en zo is het Tineke! 😊

Sharon 30-08-2022

Ik ben fan van bol.com
Ze hebben er echt van alles, de site/app is duidelijk en overzichtelijk en je wordt goed geïnformeerd over levertijden.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Heel tof dat je dit aan ons laat weten, Sharon! 👍

Arja 30-08-2022

Al jaren vaste klant bij Bol.com. Je wordt goed geïnformeerd over de levering. Duidelijke website en app. Je kan een verlanglijstje bijhouden en dan wordt je ook nog geïnformeerd, als een artikel op dit lijstje in prijs verlaagd is. Dat noem ik service.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Deze review kan wat ons betreft ook in een lijstje! 💙

Staf 30-08-2022

Bij Bol.com kan je echt voor alles terecht en het wordt nog snek geleverd ook. De prijzen zijn meestal concurrentieel maar dikwijls is de keuze van het artikel en de snelle levering voor mij belangrijker voor mij belangrijker dan enkele euro's goedkoper.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hi Staf, bedankt voor je vertrouwen en je aankopen bij ons!

Ida pietersma 30-08-2022

Snel besteld, snel in huis.
Keuzes wanneer en waar je het bezorgd wilt hebben.
En goed geholpen met de chat.
En bijna alles is te vinden bij bol.com

Top dat we Ida's ideale webwinkel zijn! 😊