Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rianneke 25-10-2022

Bol.com heeft bijna altijd wat ik nodig heb. Betrouwbaar en transparant. Krijg exact wat je besteld en je wordt duidelijk op de hoogte gehouden wanneer je je pakketje kunt verwachten. Mocht er onverhoopt toch iets niet voorradig zijn, dan krijg je je geld snel terug.
Soms is het wel iets duurder dan ik ergens anders kan krijgen, maar vaak is de service daar dan ook naar.
Officiele reactie van Bol.com 28-10-2022

Bedankt voor je aankopen, Rianneke! :)

Jerry 25-10-2022

Ben super blij met bol.com krijg altijd datgene wat ik bestel, en ook netjes op de afgesproken lever dag.

En wij zijn blij met jou, Jerry! 😃

Jantien 25-10-2022

Bestel regelmatig bij Bol.com. Heel tevreden, meestal vlotte levering en mocht er iets misgaan.....denkt de medewerker van Bol.com met de klant mee.
Officiele reactie van Bol.com 28-10-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Jantien! :)

Jurjen 25-10-2022

Ik koop regelmatig bij Bol.com en ben erg tevreden. Zowel de kwaliteit prijsverhouding als de service zijn prima. Als je iets besteld heb je het vaak de volgende dag al in huis. Dus bol.com ga zo door

Gaan we doen, Jurjen! 💪

RvD 25-10-2022

Prima webwinkel, ruime keuze , snelle levering maar ook juiste info als iets vertraagd of niet voorradig is is. Al vele jaren plezier van, extra fijn is de optie met select leveren, geeft allerlei voordelen, waaronder zelde dag levering, top!
Officiele reactie van Bol.com 28-10-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen, RvD! :)

RCK 25-10-2022

Ruime sortering van klein tot groot. Keuze genoeg.
Bevalt het artikel niet of is er iets niet in orde, dan 1 telefoontje en je wordt goed te woord gestaan en geholpen, artikelen kunnen geretourneerd worden en de kosten worden terug gestort.
Ja ik ben heel tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 28-10-2022

Het doet ons goed dat je zo tevreden bent! 😃

Nel 25-10-2022

Goede online shop, en ook goede service met vriendelijke medewerkers, ook bezorging gaat snel en goed, en mocht er iets aan een bestelling schelen is de klantenservice heel secuur met het oplossen. Leuk dat ze ook een extraatje sturen als een bestelling fout gaat, maar 9 van de 10 keer gaat de bestelling vlekkeloos! Verder een groot assortiment met veel uitleg bij de artikelen en ook veel fotoos!, veel aanbiedingen en ook fijn dat er vele revieuws bij staan, goede mail wisseling rond het bezorgen, kortom ik vind dit de beste online shop!
Officiele reactie van Bol.com 28-10-2022

Ontzettend bedankt voor je review, Nel! :)

Lia 25-10-2022

Het is super gemakkelijk bij Bol. Com
Altijd netjes een mail wanneer het pakje komt.
Een super goede service 👍👍

Bedankt! 😃

Marly 25-10-2022

Voor mij de beste online webshop. Altijd op tijd de levering gekregen. In perfecte staat. Gemakkelijk producten te bestellen. Een heel brede en diverse webshop . Ook de betaling is gemakkelijk te doen.
Een brede keus in betaal opties. Top.
Officiele reactie van Bol.com 28-10-2022

We zijn blij dat je zo tevreden bent, Marly! :)

Henk Sleebos 25-10-2022

Ben reuze blij met het gemak dat Bol.com ons online biedt. De producten zijn goed en vaak niet direct in andere winkels zo snel leverbaar. Vriendelijkheid en service is geheel naar mijn wens.

En wij zijn blij met jou, Henk! 😃

siem 25-10-2022

Bol.com levert meestal op de gewenste dag en is zeer goed verpakt, zeer prettige wesite en leuke prijs kwaliteit verhouding.

Dank voor je review :)

Henriette 25-10-2022

Fijn online warenhuis! Heel veel keuze, snelle levering, fijne klantenservice! Zeer tevreden

Enorm bedankt voor de complimenten, Henriette! 😃

Jbh53 25-10-2022

Altijd veel keuze en voor een zeer goede prijs. Ik koop hier met veel plezier. Wel jammer dat de bezorging nu loopt via DHL die de pakketjes zonder aanbellen buiten voor dd deur achterlaat. Bij post.nl kwam dit beslist niet voor.
Officiele reactie van Bol.com 28-10-2022

Bedankt voor je review en je feedback! :)

Pieter Faber 25-10-2022

Bijna alles verkrijgbaar en redelijk rap bezorgd. Alleen : cadeaubonnen gebruiken na een aanschaf met latere betaling blijkt onmogelijk! Een vreemde zaak; betalen met een verkregen cadeaubon moet altijd mogelijk zijn. Dit is een vreemde beperking!
Officiele reactie van Bol.com 28-10-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Pieter!

Theo S 25-10-2022

Ik koop heel graag bij bol. com ; ze zijn betrouwbaar, concurrerende prijzen en komen hun afspraken na zowel qua verzending als retourneringen.
Super shop

E.J. 25-10-2022

Altijd goed vind baar als je iets zoekt is het niet goed snel weer geld terug. Altijd snelle bezorging meestal nog eerder dan ze aangeven. Top.

Chris Antwerpen 25-10-2022

Wanneer ik particulier bestel is alles prima, zowel aanbod als levering. Maar als ik een professionele bestelling wil plaatsen krijg ik heel vaak de melding dat de leverancier zich in het buitenland bevindt en dat daardoor levering onmogelijk is. Als professional bestel ik heel vaak zaken in het buitenland en nooit is het een probleem. Enkel via bol.com dus wel...

Thea 25-10-2022

Uitgebreide keuze, goede prijzen en snelle levering. En als er iets mis gaat directe actie of terug storting. Koop er graag.

Vigoras 25-10-2022

Altijd de spullen die ik nodig heb, voor een eerlijke prijs. Een breed aanbod aan artikelen die gemakkelijk te vergelijken zijn.

Snelle levering, en een goede, no-nonsense service en altijd een snelle oplossing als er wat is, wat zelden voorkomt.

Warm aanbevolen!

Danny & Marianne 25-10-2022

Jullie zijn betrouwbaar en veilig altijd te bereiken altijd navraag of alles goed is gegaan met levering daarom staat bol.com bij ons op het lijstje boven aan

Anda 25-10-2022

Betrouwbare webshop, meestal vandaag besteld, morgen in huis. Groot assortiment artikelen.

Hans 25-10-2022

Zeer betrouwbare webshop, vooral wat leverbetrouwbaarheid betreft en het (gratis) retourenbeleid.
Meestal ook qua prijs een uiterst concurerende webshop. Ik koop zeer frequent spullen bij Bol.com en dat gaat tot nu toe altijd goed en betrouwbaar!
Nu een koffiezet apparaat gekocht nadat ik een eerder apparaat heb geretourneerd omdat het minder geschikt was voor mij. Probleemloos vervangen binnen 3 dagen!

Iebe 25-10-2022

Uitgebreid aanbod, lage prijs, snelle levering en je hebt de optie om de dag van levering te kiezen. Ook zeer makkelijk om een product terug te sturen indien nodig. Ze beschikken ook over een groot aanbod e-books, makkelijk te synchroniseren naar Kobo e-reader. Kortom, zeer goede webshop.

MB 25-10-2022

Ik bestel regelmatig bij Bol.com.
Levering is altijd goed en geen enkel probleem om iets terug te sturen als het niet bevalt.
Vertrouwd bestellen wat mij betreft.

Tom 25-10-2022

Groot aanbod, goede kwaliteit en snelle levering. Via partner besteld, volgende dag geleverd.
Product was zoals in de beschrijving was vermeld.