Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Roodkapje 14-12-2021

Goed bereikbare site. Enorme keus en geweldige service. Bijzonder Korte levertijden.

Bedankt!😃

Patricia B 14-12-2021

Ik winkel graag bij Bol.com ,grote voorraad, alles snel te vinden, makkelijk betalen. Als je klachten hebt worden deze snel en correct afgehandeld. Een aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij met ons bent, Patricia! :)

Claudia 14-12-2021

Ik bestel altijd met veel plezier bij bol.com , ruim aanbod, snelle levering en als er iets niet goed is gegaan lossen ze dit gelijk op.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2021

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Claudia! :)

mo 14-12-2021

prima, levering in orde, tevreden .
Bij Bol.com hebben wij tot nu toe kunnen vinden wat we zochten.
Bestellen, vervolg daarop, de communicatie en afleveren verloopt zeer soepel en prettig.
Ook het retourproces is goed ingelicht waardoor en geen discussie hoeft te ontstaan.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2021

Je kan altijd op ons rekenen!

Kaan 14-12-2021

Beste webwinkel, meer hoef ik niet te zeggen.

Er zijn heel veel betaalmethodes mogelijk en het assortiment is gigantisch. Het is niet alsof die voordelen ten koste gaan van de goedkope prijs, daar is vaak bol.com ook goed in. Kortom, alles is perfect aan bol.com, zelfs hun klantenservice.

Dank voor je complimenten, Kaan! 😃

Frank 14-12-2021

Mede door de huidige situatie bestellen we meer online, maar ook daarvoor hebben we vaak gebruik gemaakt van deze optie.

Bij Bol.com hebben wij tot nu toe kunnen vinden wat we zochten, incidenteel niet, maar dat waren ook niet hele belangrijke zaken.
Ook het retourproces is goed ingetikt waardoor er geen discussie hoeft te ontstaan.
Al met al ruim tevreden dus

Fijn om te lezen, Frank! 😃

Eddy 14-12-2021

Ook gemakzucht is de reden waarom ik bij BOL.COM bestel. Zelden gebeurd het als ik iets wil dat het niet bij BOL te bestellen is, gevolgd door een snelle levering. En aangezien ik nooit aan online banking doe, mag ik de facturen na ontvangst betalen d.m.v. bankoverschrijving, en dat vanuit België,

Fijn dat je zo blij bent met ons, Eddy! 😃

David 14-12-2021

Zeer tevreden! Bijna elke keer als ik een bestelling plaats komen ze hun beloftes na.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2021

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, David!

Maikel Treffers 14-12-2021

goede kwaliteit spullen , netjes op tijd bezorgd, ik word altijd netjes te woord gestaan door de klantenservice
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2021

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Maikel!

joan 14-12-2021

Bol.com voelt vertrouwd, bijna altijd snelle levering, en voor 1 bedrag per jaar altijd gratis levering. Ik bestel hier liever dan rechtstreeks bij een vage onbekende leverancier.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2021

Fijn dat je zo tevreden bent, Joan!

Jdtx 14-12-2021

Top website. Soms wel wat prijzig maar goede service qua verzending en als er iets mis gaat. Ze helpen je Zo goed!
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2021

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice!😃

Prof. paul 12-12-2021

ik vind bestellen bij Bol.com super handig je mag ook achteraf betalen binnen 14 dagen via account natuurlijk, je bestelling snel en goed verpakt binnen 24 uur thuis ,via post.nl of door de verkoper ook goed geregeld via Bol.com geen gedoe bij stuk of retouren gelijk je geld terug,en met de bol.com app weet je gelijk wanneer het besteling onderweg is, en er is ook één nazorg ze houden in de gaten als je je pakket hébt ontvangen.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2021

Bedankt voor al je vertrouwen en je aankopen!

Shivani 12-12-2021

Ik bestel al heel lang bij bol en ik heb nooit problemen gehad. Altijd snelle service, duidelijke website en app waar je terecht kan met vragen. Top bedrijf!
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2021

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Shivani!😃

Wendie 11-12-2021

Ik ben fan van Bol.com. Steeds vaker kom ik bij Bol uit als ik iets nodig heb. Het assortiment is groot, de bestelling wordt snel en goed geleverd. De beoordelingen van andere klanten helpen mij ook regelmatig bij mijn keuze dus dat is ook heel fijn.
Officiele reactie van Bol.com 14-12-2021

En wij zijn fan van jou, Wendie! :)

ML 10-12-2021

Een aantal keren heb ik hier tot tevredenheid iets besteld en ontvangen. (ca.10 jr geleden heel slechte ervaring gehad)
Echter 21 november jl. bestelde ik een laser afstandsmeter die de volgende dag bezorgd zou worden... (select). Ik ontving echter een potje Davitamon Junior pillen ipv de bestelde afstandsmeter. Klantenservice zegde mij toe het produkt alsnog te sturen, als ik de vit.pillen terug zou sturen. Echter iets later kreeg ik een mail met bericht dat na retourneren mijn geld teruggestort zou worden en dat ik het produkt opnieuw kon bestellen. Dus weer levertijd e.d.
Na div.telefoontjes met klantenservice en klachtenafdeling was het nog steeds niet mogelijk (zelfs na retourneren vd pillen) om het produkt , de afstandsmeter, gewoon alsnog te sturen.
Fouten maken kan, maar herstel het dan ook klantvriendelijk en stuur het produkt alsnog!!!
(Volgens de consumentenbond mag de leverancier niet eenzijdig het contract opzeggen )
Officiele reactie van Bol.com 13-12-2021

Beste ML,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Melissa Brouwer 10-12-2021

Altijd snel geleverd, duidelijk hoe het werkt als het retour moet.
Kan niet anders zeggen dan LOVE it

Heel erg bedankt, Melissa! 😃

Monique 10-12-2021

Altijd correct en snelle levering. 1x iets niet ontvangen, maar zonder problemen het geld terug ontvangen. Ik bestel bijna nergens online, maar bij bol.com regelmatig.

Bedankt, Monique! :)

Top 10-12-2021

Top , heel goeie service , altijd in orde levering heel snel ! Nooit problemen gehad
Officiele reactie van Bol.com 10-12-2021

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren! :)

Marija 09-12-2021

Voor mij al jaren een vertrouwd en betrouwbaar adres voor van alles en nog wat. Ruime keus, zeer klantvriendelijk, duidelijke informatie en comunicatie . Bovendien doen ze steeds aan vernieuwen en verbeteren.
Officiele reactie van Bol.com 10-12-2021

Dank dat je al zo lang klant bij ons bent! Dat waarderen we enorm, Marija! 😃

Stella 09-12-2021

I would NOT recommend buying products via Bol without a Track & Trace. My last 3 orders didn't arrive. They were of varying values with the most expensive one being almost 40 euro. It's ridiculous orders of such value are not sent with a T&T. Bol seems to not care when you report the seller of this issue happening repeatedly.

Hello Stella,

Thank you for your review. I would like to ask you to send an e-mail to klantenservice@bol.com containing the description of the complaint and an order number/customer number. You can also reach us by phone on: 030 310 4999. As soon as we have received your email, we will contact you as soon as possible.

Kind regards,
Chantal from bol.com

Ronald 09-12-2021

Werkt makkelijk. Goede informatie. Niet altijd de goedkoopste, wel erg makkelijk.
Officiele reactie van Bol.com 10-12-2021

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Ronald!

Benno 09-12-2021

Bestellen is meestal gratis, snelle levering en goede service bij defecten of niet geleverd, wordt altijd snel opgelost.

Je kan altijd op ons rekenen, Benno! 😃

Ron 09-12-2021

Snel in het nakomen van leverbeloftes, maar om nu een doos in en doos in een doos te sturen lijkt mij niet wat was afgesproken is qua onnodige verzendingskosten en ruimte voor de verzenders
Officiele reactie van Bol.com 10-12-2021

Bedankt voor je review en je feedback, Ron! :)

Coby 08-12-2021

Ik ben zeer tevreden over de site van bol.com
De producten zijn gemakkelijk te vinden goede omschrijving van kwaliteit en materialen en prijzen.
Officiele reactie van Bol.com 10-12-2021

Fijn dat je zo tevreden bent, Coby! :)

Ultiem winkelen 08-12-2021

Bol is voor mij en mijn gezin de ideale winkel. Steeds bereikbaar, betaalbaar, vaak koopjes te vinden en hetgeen je nodig hebt kan je er in verschillende modellen, maten en kleuren terugvinden. Bij problemen wordt je geholpen zelfs door de betrokken leveranciers! Leveringen worden steeds correct uitgevoerd. Wat kan een mens nog meer verwachten...
Een echte aanrader voor iedereen en voor mij een winkel waar ik niet meer zonder kan!
Officiele reactie van Bol.com 10-12-2021

Ontzettend fijn om te lezen dat jij en je gezin zo tevreden zijn! 😃