Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Aleida 07-05-2024

Voor mij is Bol een betrouwbare manier om digitaal producten te bestellen.

Bedankt voor jouw vertrouwen, Aleida.😀

Robert 07-05-2024

Steeds goede afhandeling van bestelling, bij vragen steeds onmiddellijk antwoord en oplossing van het probleem. Zeker aan te raden.
Bol 13-05-2024

We doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen! 😊

isavon 07-05-2024

Soms iets duurder dan de elders maar daarentegen ook vaak een stuk voordeliger.

Bedankt voor jouw aankopen. 😀

Iris 07-05-2024

Snelle levering, goede communicatie, kwaliteitsvolle producten, groot assortiment

We zouden het niet kunnen zonder onze trouwe klanten, Iris. Bedankt! 🌼

Paul Kok 07-05-2024

Ik ben al klant van Bol sinds het prille begin. De service is echt goed, zelden gaat er iets fout, en als dat toch eens gebeurd, dan wordt je gewoon goed geholpen. In de loop der jaren is het aanbod van producten sterk toegenomen, en bemiddelen ze ook via andere sites als ze zelf iets niet op voorraad hebben, zo ben je eigenlijk altijd wel gegarandeerd dat je tóch vind wat je zoekt, voor dezelfde prijs (en soms iets goedkoper). Zelfs tweedehands! En dat staat dan ook altijd vermeld op de site, dus je weet van te voren of iets nieuw of tweedehands is. Beste webwinkel ooit!

Beste review ooit! Bedankt, Paul. 😀

Peer 07-05-2024

Prima webwinkel. Duidelijk en goedwerkende site. Prettige betalingsvoorwaarden.
Bol 13-05-2024

Fijn dat je blij bent met bol. 👍

Ton 07-05-2024

Bol heeft een goede communicatie ontwikkeld en een breed scala aan producten. Ik controleer ook altijd de prijzen van een product en ook daarbij komen ze ook goed uit de verf.
Ook bestaat er een mooie regeling wat betreft de verzendkosten, waar ik dan ook graag gebruik van maak..
Al met al met ben ik zeer tevreden.
Bol 13-05-2024

Wat een mooie woorden, Ton. Bedankt!

Els 07-05-2024

Altijd een bevestiging van het bestelde artikel. Als de levering aangegeven wordt is dat ook op het juiste tijdstip. Vervolgens zijn het altijd goede artikelen. Ik hoef nooit iets terug te sturen.
Bol 13-05-2024

Goed om te horen dat het allemaal zo goed verloopt, Els! 🎉

Hans 07-05-2024

Grote sortering, snelle levering, kwalitatief goede producten.
Gisteren besteld vandaag in huis.
Bol 13-05-2024

Fijn dat je zo tevreden bent, Hans!

Jannelien 07-05-2024

Handige duidelijke website
Artikelen op tijd geleverd
Goede communicatie rond bestelling en levering
Bol 13-05-2024

Bedankt, thanks, gracias, merci, danke, Jannelien!

Eric 07-05-2024

Alles wat ik tot nu toe bij Bol.com besteld heb is bezorgd en altijd heel. Geen beschadigingen, helemaal in orde. Post.nl is de beste bezorgdienst, anderen hebben nog wel eens dat ondanks dat we thuis zijn er toch bericht komt dat de bewoner op moment van bezorgen niet thuis was, vooral met DHL en DPD.
Bol 13-05-2024

Bedankt voor de mooie woorden, Eric. Er zijn natuurlijk altijd verbeterpunten! 😊

LvM 07-05-2024

7 en geen 10 omdat de voordelen van SELECT steeds meer uitgekleed lijken te worden helaas. Waar je voorheen nog kon bestellen en dezelfde of volgende dag/avond je bestelling kon ontvangen is dit nu steeds later aan het worden helaas. Ook lijkt de zondag bezorging eraf en dat allemaal voor 2 euro meer per jaar...
Bol 13-05-2024

Bedankt voor jouw tips! Er zitten inderdaad wel wat voorwaarden aan Select en je kan Select niet bij elke bestelling gebruiken. Hierbij stuur ik je graag de Select voorwaarden: https://www.bol.com/nl/nl/tc/select-voorwaarden/.

Frank Alkmaar 07-05-2024

Bol is een fijne site, alles goed te vinden en duidelijke info. Én! alles gaat eigenlijk altijd goed!

Wauw! Dit is natuurlijk ons streven. 😀

De mening van Marijke!!!! 07-05-2024

Bol .com , doet wat het beloofd. Ik heb nog nooit klachten gehad over de levering. Altijd op tijd staan jullie voor de deur .Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de positie van je pakket. Echt top

Jij bent ook een echte top klant, Marijke! 😁

Sonja 07-05-2024

Goede klantenservice als er iets misgaat, makkelijk retour sturen, veel keus
Bol 13-05-2024

We doen altijd onze uiterste best om het op te lossen als er iets niet goed verloopt. 😊

Susan 03-05-2024

Zeer makkelijk bestellen en zeer snelle bezorging! Heel tevreden over de producten!

Bedankt voor jouw aankopen, Susan! 😁

dick 03-05-2024

Prima overzichtelijke site, makkelijk en correcte zoekfunctie, goede prijs en model-vergelijking mogelijkheden.
Levering bijna altijd op tijd, is natuurlijk afhankelijk van de aangesloten leveranciers.
Bol 13-05-2024

Bedankt voor jouw review, Dick. Fijn dat je zo tevreden bent.😊

Denoollander 02-05-2024

Bol.com levert snel, heeft een goede service en luistert naar de klanten. De leverancier die er met de pet naar gooit, wordt verwijdert uit de lijst van leveranciers. Zo hoort het ook. Betaling gaat vlot, levering en retouren eveneens. De prijzen zijn wel iets hoger geworden, maar ja, retouren moeten ook ingedekt worden.
Bol 13-05-2024

Wat een fijne complimenten! We zouden het allemaal niet kunnen doen zonder klanten zoals jou. 🌼

Nileke 02-05-2024

De pluspunten van Bol zijn : een goede service, goede communicatie en de site is gemakkelijk te navigeren. Als je regelmatig iets koopt is Select een goede keuze.
De minpunten van Bol zijn: artikelen zijn vaak elders goedkoper, zelfs met verzendkosten. Verder vind ik de opbrengst van kado sparen in Select teleurstellend. Als je voor 500 euro gekocht hebt krijg je 2,50 korting op je volgende aanschaf.
Hoe dan ook, ik mag graag shoppen bij Bol.

Bedankt voor de complimenten en de verbeterpunten, Nileke! 😉

Inge 01-05-2024

Handige app, snel bezorgd en keuze afhaalpunt ideaal en spaart punten mee. Ook evt retour goed geregeld.

Bedankt, thanks, gracias, merci, danke, Inge! 😊

Henk 01-05-2024

Goed en snel versturen van pakketjes makkelijk winkelen en gratis verzenden met select

Bedankt voor jouw aankopen, Henk! 😀

L spaan 01-05-2024

Altijd te vinden wat je zoekt en nog mogelijk het item te vergelijken met andere verkopers. Vaak kom je dan bij de zelfde prijs of een lagere uit als bij vergelijkende sites. Een duidelijke site en een snelle verzending, top!
Bol 13-05-2024

We zijn blij met jou als klant! 😁

F. Bakker 01-05-2024

Alles verloopt altijd soepel. Ook als een artikel onverhoopt een enkele keer niet goed is blijft retourneren eenvoudig. Ook achteraf betalen is een prima systeem. Kortom: ik ben tevreden.
Bol 13-05-2024

Fijn dat je tevreden bent.😊 Bedankt!

Sylvia 01-05-2024

Bol fijne webwinkel om spullen op te bestellen. Altijd snelle levering en communicatie verloopt ook altijd goed. En als er een verschil van mening over een levering is wordt dat meestal ook snel en tevredenheid opgelost. Min puntje is de chat bot die vind ik niet gebruiksvriendelijk snapt vragen niet en duurt langer voordat je door wordt gezet. En de retour service waarbij je het in de kast achter kan laten (bij AH bijvoorbeeld) zit nog verbeterpunten aan. Vooral als de chauffeur zijn admin niet goed bijwerkt wordt je retour niet verwerkt. Daar kunnen jullie verbeteren aan Service.
Bol 13-05-2024

Bedankt voor de complimenten, Sylvia! Soms kan onze Billie nog wel wat bijleren inderdaad. 😉

Anna 01-05-2024

Bij Bol.com vind ik altijd de producten die ik nodig heb. Goede kwaliteit van de producten. Gaat altijd probleemloos en bezorging op tijd. Nog nooit problemen ondervonden.

We waarderen je review enorm! Bedankt. 😁