Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Herma 28-03-2023

Bol.com is zeer gevarieerd kwa aanbod, wordt snel geleverd en producten zijn van hoge kwaliteit.
Ik kan het iedereen aanraden.

Bedankt! 😁

J. Elderhuis 28-03-2023

Bol.com vind ik een zeer prettig, betrouwbaar adres om te shoppen. En dankzij select kan ik altijd bestellen, een prachtige combinatie van winkelplezier!
Het tijdstip van levering wordt duidelijk aangegeven en is snel, klopt ook altijd.
Het gemak van dit alles maak ik dankbaar gebruik van, het maakt het leven makkelijker.
Bespaart heel veel tijd!
Vriendelijke groet,

Een tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Bedankt voor je review en je mooie woorden! 🙂

Ilja 28-03-2023

Geweldige site, komt weinig voor dat ze iets niet hebben! Prima producten Prima prijzen, Geweldige Service!
Mocht iets niet helemaal zijn wat je had gedacht is retouren kinderspel.
Ik ben Fan!

Wij zijn fan van jou, Ilja! 😊

Simone 28-03-2023

Goede webshop, ruime keuze. Goed aangegeven wanneer er geleverd gaat worden. Klantenservice zeer vriendelijk en behulpzaam.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Simone! :)

Nathalie Spreuwers 28-03-2023

Alles steeds vlot geleverd en steeds een oplossing bij een eventueel probleem. Zeker een aanrader, tevreden klant!
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

We vinden het belangrijk dat je zo tevreden bent, Nathalie! 😁

Th 28-03-2023

Ik zeg het eerlijk ik ben super blij met bol.com vlotte levering goede afhandeling en mocht er onverwacht toch iets zijn dan wordt het keurig opgelost
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

En wij zijn blij met jou! 😀

Nele 28-03-2023

Als ik iets nodig heb weet ik bol.com altijd te vinden,alles is er te krijgen,ik bestel het en heb het de volgende dag in huis,
Ik heb pas een luchtbevochtiger gekocht waar ik geweldig blij mee ben
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Veel plezier met je nieuwe luchtbevochtiger! 😊

CreAda 28-03-2023

Als ik iets nodig heb dat ik niet direct in mijn buurt kan kopen, dan kijk ik eerst bij Bol.com en dan pas bij anderen. Na vergelijk kom ik dan toch wel 90% terug bij Bol.com.
Ze hebben veel, leveren snel en bij retourzendingen lukt het ook altijd prima. Goede service.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt! 🤩

Fam van Hees 28-03-2023

Ik kies voor bol.com, omdat ze werkelijk altijd hebben waar ik naar op zoek ben.
Alles wordt snel en keurig volgens afspraak geleverd.
En omdat ik bol select heb, hoef ik nooit verzendkosten te betalen, super!!!
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😃

Simon 28-03-2023

Bestellen bij Bol.com gaat echt makkelijk en je kan kiezen uit een groot assortiment. De levering is correct en snel. Retour sturen is geen probleem en makkelijk. Wij zijn zeer tevreden over de webshop.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Simon! 😄

Mar 28-03-2023

Bestel de laatste tijd veel bij bol.com merk dat ze qua prijs vaak goed uit de bus komen en de gratis levering via select maakt dat ik ook vaak kan kiezen wanneer ze komen bezorgen.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Mar! :)

Erik 28-03-2023

Ze verkopen bijna alles. Altijd stipte levering. Marktconforme prijzen.
Betrouwbare site, doen niet moeilijk als er iets retour gaat.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Erik! 😀

John 28-03-2023

heb al jaren geleden voor Bol gekozen omdat ze werkelijk alles hebben of de bedrijven die via bol ,,mogen,, verkopen.
Dag en nacht zijn ze goed berijkbaar en heb nog nooit een Bol medewerker aan de lijn gehad die niet aardig was .
Ook eventuele missers in de levering ( zelden) worden goed en snel en vriendelijk afgehandeld .
Voor mij geen betere ,, winkel ,, dan Bol.com .

Ontzettend bedankt voor de mooie woorden, John! 🙂

Mario 28-03-2023

Wat goed is aan Bol.com is het systeem dat ze hanteren, de app, bestellen, snelle verzending, makkelijk retoureneren via de app, makkelijk betalen via de app. Dat werkt allemaal bijzonder goed. Waar Bol.com minder goed in is, is het aan de voorkant sorteren welke produkten wel en welke niet toegelaten worden. Er worden nu teveel slechte producten aangeboden, oftewel Jan en Alleman zitten op Bol.com.

Bedankt voor je review en je feedback, Mario! 😁

oma poes 28-03-2023

Bol.com is een zeer goede website! Regelmatig op zoek naar iets en steeds vind ik daar wat ik wil. Van speelgoed, poezeneten, boeken, kleding, sanitair tot laptop....!
Levering is ook tiptop. Je kan meestal de leveringsdatum kiezen en die wordt ook gerespecteerd.
Als er al eens iets fout gaat (wat heel heel zelden gebeurt) wordt dit onmiddellijk en zonder probleem rechtgezet. Doe zo verder!

Gaan we doen! 💪

Frankvv 28-03-2023

Prima site!
Vaak op zoek naar iets.
Meestal start ik bij Bol.com en blijf ik daar hangen ook omdat het gratis verzending is als je klein bedrag per jaar betaald voor select.
Ook is het handig om keuze te hebben om zondag of ‘s avonds te laten bezorgen.

Bedankt! 😄

Eisje 28-03-2023

Altijd een snelle levering. Je wordt altijd goed geïnformeerd over je bestelling.Helaas was de verpakkkng van de laatste bestelling erg beschadigd.Tip de bestelling beter verpakken voor verzending. Verder zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😀

Harry 28-03-2023

Vaak kom ik, op zoek naar een aankoop, bij bol.com terecht. Ik vergelijk terdege alle aanbieders , toch kom ik vaak bij bol.com uit. Vaak zijn ze de goedkoopste, maar ook wel eens niet. Wat zeer prettig is, zijn de prettige en goed leesbare reviews. Ook hiermee kun je de juiste keuze maken. Wat tevens prettig is, zijn de snelle leveringen .
Tijdens de levering word je ook goed op de hoogte gehouden via trach en trace. Ook als een bepaalde dag niet uitkomt, kun je aan andere dag die beter uitkomt aangeven. Al met al is het prettig zaken doen via bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

We vinden het heel fijn dat je bij ons winkelt, Harry! 😄

Ka1955 28-03-2023

Zeer ruime keuze op (bijna) alle terreinen. Makkelijk bestellen en snel geleverd. Mogelijkheid om achteraf te betalen. Ik heb nog nooit iets terug gestuurd.

Een keer is een bestelling de mist in gegaan omdat de vervoerder zei iets afgeleverd te hebben en dit niet klopte (nooit ontvangen). Hierna uitgebreide excuses van zowel Bol.com als van de leverancier ontvangen, terwijl zij er niets aan konden doen.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Fijn dat de kwestie naar tevredenheid is opgelost! 🙂

Joger 28-03-2023

Na verlopen garantie hoef je niet meer aan te kloppen bij Bol. Verbruiks artikelen kopen oké , maar beslist geen elektronica kpaot=weggooien

Beste Joger,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Paula 28-03-2023

Hebben goede keuzes van alle artikelen.Super snelle leveringen,geen betaal problemen.

Fijn dat je zo tevreden bent, Paula! 😄

Inna 28-03-2023

Veel keus, snel geleverd met tracering.
Ik ben tevreden van mijn bestelling .Bedankt !

Jij bedankt dat je bij ons besteld, Inna! 😁

Wim Botterblom 28-03-2023

altijd wat je zoekt vind je .Goede prijzen ,goed in over leg waar neer je wat je besteld dat je thuis ben
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Wim! 😊

Lisa 28-03-2023

Bol.com heeft altijd snelle levering en de artikelen zijn van een goeie kwaliteit.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we onze beste om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Hve2212 28-03-2023

Doe al jaren aankopen via Bol.com.
Vlotte levering en betrouwbaar daarnaast is er goede communicatie.
Heb het gevoel klant is koning.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2023

Dat is het enige gevoel dat wij jou willen geven! 👑