Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jolanda Pijlman 04-01-2022

Bol.com is groot, maar desondanks krijg ik een fijn klantgevoel. Door de benadering met leuke e-mails voel je als klant de waardering.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je je gewaardeerd voelt, Jolanda! Dat is alles wat we willen 😃

Sue 04-01-2022

Als ik iets zoek ga ik altijd eerst bij bol.com kijken. Duidelijk website (al zijn soms dingen in de verkeerde rubriek), makkelijk te bestellen en achteraf te betalen, wat ik erg fijn vind. Als je iets terug moet sturen heb ja dan geen wachttijd om je geld terug te krijgen. De prijzen zijn ook concurrent.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel erg bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Sue! :)

Frits Wey 04-01-2022

Menig product besteld en sommige ook geretourneerd . Levering en afhandeling vind ik echt een pluspunt bij BOL . Je wordt goed geïnformeerd voor de levering . Als advies zou ik BOL mee willen geven dat in de huidige internet tijd dat de producten snel worden ingegeven bij een zoekopdracht in Google . Dan zie je dat de prijzen nogal in prijs kunnen verschillen bij andere aanbieders . Dus ook goedkoper
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt voor je review en je advies! We gaan hiermee aan de slag, Frits!

Alie 04-01-2022

Ben fan. Alles is goed geregeld. En als er iets mis gaat even een belletje. En het wordt geregeld.

Wij zijn fan van jou, Alie! 😃

Nur 04-01-2022

Groot assortiment en snelle levering. Als je problemen heb met bezorging product of zelfs partner word het snel opgelost. Heel klantvriendelijk.

Je kan altijd op ons rekenen! 😃

Gerbert Vossers 04-01-2022

Prijs / Kwaliteit verhouding is oké, makkelijke website en betrouwbare bezorging.
Enige dat mist is het laten afleveren bij een ophaalpunt dan hoeven we niet thuis te blijven om de bestelling aan te nemen.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Dank voor je review en je feedback, Gerbert!

Robert 04-01-2022

Als je zielsrust wenst, één adres Bol.com! Al veel besteld en altijd héél tevreden!

Bedankt! 😃

Harm Jan van Kammen 04-01-2022

Duidelijke website en je wordt altijd goed geholpen als je een vraag hebt. Ook als je wat besteld bij een partner en dat wordt niet geleverd krijg je snel je geld terug gestort. Ik ben erg tevreden over de service en mogelijkheden!
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Harm!

Diana 04-01-2022

Een leuke shop waar ik vaak wel als eerste kijk als ik iets zoek of hebben moet. Aangezien er meerdere dingen te koop zijn altijd makkelijk. En als er iets retour gaat , heb ik alle keren netjes mijn geld terug gekregen. Ga hier zeker nog vaker bij bestellen.

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Diana! 😃

Puck 04-01-2022

Fijne webshop om te bestellen vlug geleverd en met select keuze om te laten bezorgen bij problemen netjes geholpen door klantenservice van bol.com
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Puck! :)

Ilse 04-01-2022

Super winkel. Altijd goede en snelle bezorging. Ruime keuze in producten. En als er dan toch iets een keer niet helemaal goed gaat, dan is er de klantenservice die je altijd snel en naar volle tevredenheid helpt met je probleem. Ik ben fan van Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

En wij zijn fan van jou, Ilse!

Anton 04-01-2022

Ik kies voor bol omdat het assortiment heel groot is. De producten worden snel geleverd en deugdelijk verpakt. Levering vindt bijna altijd plaats binnen de afgesproken tijdspanne. Enige minpuntje is de afhandeling van een klacht/levering foutief product. Is niet goed gegaan waardoor ik met product opgescheept zat dat ik niet besteld had. Omdat een derde partij dit product geleverd had niet goed opgelost. Ik blijf klant van Bol want dit was de enige keer in al die jaren dat het wel goed ging. Blijf zo door gaan Bol.

Bedankt! We gaan zeker zo door, Anton 😃

Vannessa 04-01-2022

Ik ben vast een vaste klant van bol.
Ik krijg alles op tijd
Retouren gaat ook heel vlot
En met select kan je bij veel artikelen kiezen wanneer ze leveren is ook heel handig.
Als er iets mis is ofzo de klantenservice is heel behulpzaam.
Wat wil je nog meer
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Vannessa! :)

Silvia 04-01-2022

Makkelijk bestellen betalen en hup een paar dagen later binnen. Nooit problemen.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren!😃

Pinxten Kristel 04-01-2022

Product en levertermijn voldoen altijd aan onze verwachtingen.
Prijs/kwaliteit is ook goed.
Officiele reactie van Bol.com 05-01-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent! :)

Martin 03-01-2022

VVV bonnen ingewisseld om een product te kopen. Wordt de order doodleuk geannuleerd terwijl het product nog steeds te bestellen is??? Blijf ik zitten met een tegoed bij bol.com!! Ik wil bij deze webshop niks meer bestellen maar gewoon mijn geld terug!!!
MLion 05-01-2022

Klopt. Na een aantal reviews eindelijk gehoord en uiteindelijk netjes opgelost. Daar waar mogelijk heb ik mijn reviews ook enigszins bijgesteld en genuanceerd. Wel spijtig dat er zwaar geschut nodig is om door de firewall van de belscript klantservice te geraken. Ik kan de review hier helaas niet meer aanpassen, dus vandaar mijn reactie.

Beste Martin,

Bedankt voor je review. We hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot.

Chantal van bol.com

Hakim 02-01-2022

Zeer slecht beleid omtrent garantie en retour. Ze schuiven alles af op de verkooppartner die nergens op reageert, terwijl juridisch bol aansprakelijk is en dit ontkennen ze gewoon keihard. Ik zou hier nooit grotere dingen zoals tv , wasmachines bestellen. Bij een gebrekkig product geven ze niet thuis! Doe hier wat aan bol, want het is schandalig.

Beste Hakim,

Bedankt voor je review. We hebben je klacht via klachtenkompas in behandeling genomen. Op 28 december heeft de zakelijke afdeling je een e-mail gestuurd met meer informatie over de terugbetaling.

Chantal van bol.com

pietdriessen 01-01-2022

Zoeken, bestellen, duidelijk wanneer het aankomt en prima ontvangen, wat willen we nog meer ?

Bedankt! 😃

Dianne 01-01-2022

Bestellingen worden keurig ingepakt en meteen verstuurd. Je word van de status bezorgdatum op de hoogte gehouden en kunt het bezorg tijdstip wijzigen.
Betrouwbare online verkoper met zeer ruim assortiment.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2022

Dank voor je review, Dianne! :)

DeWal 01-01-2022

Bij Bol.com is praktisch alles te vinden wat je zoekt. Tevens is de prijs goed en de levering supersnel.

Je kan altijd op ons rekenen! 😃

Martijn 01-01-2022

Ik koop hier vaak. Altijd goede levering. Klantenservice een keer moeten benaderen na ontvangst van een niet legitiem product die via bol bij een derde partij vandaan kwam.
Kreeg mijn geld terug en de shop was van de website gehaald.
Officiele reactie van Bol.com 03-01-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Martijn!

Marianne 31-12-2021

Bol.com heeft alles wat je in winkels kunt kopen. Van tandpasta tot wasmachines. Goede kwaliteit en altijd snelle levering in keurige verpakking. Met Select betaal je eenmalig 10 euro en daarvoor worden het hele jaar alle pakjes bezorgd; ook 's avonds. Het terugsturen (wat bij bij mij nauwelijks voorkomt) gaat ook heel makkelijk. Het artikel wordt bij je thuis opgehaald.
Kortom: ik ben fan van Bol.com !

En wij zijn fan van jou, Marianne! 😃

Jessi 30-12-2021

Hele fijne site en klantenservice is goed geregeld!
Ik koop voornamelijk ebooken en zo nu en dan producten. Nog nooit een probleem gehad hiermee.
Fijne en overzichtelijke website

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jessi! 😃

Mieke 30-12-2021

Snelle levering, keurige behandeling. Fijn dat na levering betaald kon worden.
Officiele reactie van Bol.com 31-12-2021

Fijn dat je zo tevreden bent, Mieke! :)

Snelle levering fitness apparaat 30-12-2021

Super snelle levering van een fitness apparaat.
Ondanks de kerst drukte hadden we het kerst kado voor onze kinderen op tijd binnen. We kregen diverse mailtjes om ons op de hoogte te houden van de levering.
Officiele reactie van Bol.com 31-12-2021

Heel veel plezier met je bestelling! 💪