Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Scherpjes 17-01-2023

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de prijs, het was een redelijk goedkoop apparaat maar wel van degelijke kwaliteit en werd snel bezorgd.

Bedankt! 😃

Quality Manager 17-01-2023

Het is een interessante webshop waar heel veel veelzijdige artikelen te koop worden aangeboden. Het is altijd gemakkelijk om te scrollen door het menu en de website. Ook hebben wij geen klagen over de service wanneer iets niet, niet goed of kapot aankomt. Het wordt altijd direct geregeld. Chapeau Bol.....ga zo door!

Gaan we doen! 💪

Juanito 17-01-2023

BOL is inmiddels een vanzelfsprekendheid geworden.
De mensen van de verkoop en klantenservice komen altijd in actie en proberen de vragen altijd goed te beantwoorden.
Ook het gemak bij ophalen en achteraf betalen geeft mij een goed gevoel.
Ondanks dat de verkoopprijzen soms iets hoger liggen kies ik toch voor BOL.
Need I say more?
Vandaar krijgen zij een tien
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Enorm bedankt voor de complimenten! 😁

Martinus 17-01-2023

Goed werkende webshop, uitgebreid assortiment en redelijke prijzen, bij probleem wordt het snel, vriendelijk en coulant opgelost, voor mij top.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Bedankt voor je mooie woorden, Martinus! :)

angel 17-01-2023

top alles op tijd en mooi en goed verpakt. ik zou bol.com aan iedereen aanbevelen. groot assortiment voor iedereen wat wils . voor groot en klein oud en jong
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel, Angel! :)

Fam. O 17-01-2023

Vaste klant bij bol.com
Veel keuze in het assortiment en makkelijk te vinden op de website. Snel in huis. Goede service als er toch eens een probleem is met bijvoorbeeld een defect aangekomen artikel. Snel contact op de door jou gewenste manier (tel/chat etc). Ook fijn dat je makkelijk cadeaus e.d. kan vinden door een paar dingen aan te klikken van je voorkeur. Iets wat nog verbeterd kan worden is de manier van verzenden. Ik bestel soms expres meerdere dingen tegelijk, maar deze worden dan alsnog apart van elkaar bezorgd (klimaat).
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We hopen dat je nog heel lang vaste klant bij ons bent! 😃

Dennis 17-01-2023

Uitgebreid assortiment,mooie aanbiedingen,levering altijd op afgesproken tijd,zodra ik iets nodig heb open ik de app.

Ideaal hé zo'n app! 😁

Sjef Ramakers 17-01-2023

Groot sortiment. Komen de beloofde afspraken na. Communicatie met de klant is helder en nauwkeurig. Betrouwbaar in handelen.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Sjef! 🙂

Peter 17-01-2023

Snelle levering en goede verpakking
extra korting gekregen en ook geen leveringskosten
zeer goed werkende muis
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We doen er samen met de bezorgdiensten er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😀

Els 17-01-2023

Betrouwbaar en bij problemen wordt er geluisterd en zo snel mogelijk opgelost. Ook bij zelf verkeerd besteld.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar als je vragen of problemen hebt, Els! 🙂

Rob 17-01-2023

Goede website met een ruim assortiment van producten die makkelijk te vinden zijn en tegen redelijke prijs te koop zijn.
Ook snelle en gratis levering.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Rob! 😃

DVW 17-01-2023

Groot assortiment en vaak goed prijzen. Snelle verzending. De website is altijd goed up-to-date wat betreft voorraden en levertijden. Dat is erg prettig. Klantenservice ook goed. Snel en kordaat geholpen bij problemen.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😊

Samila 17-01-2023

Top bedrijf, heeft echt alles en heel vaak leuke aanbiedingen, snel geleverd
Ik ben zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Samila! 🙂

Hans de Vries 17-01-2023

Er wordt gedaan wat er gezegd. Snelle levering. Je ziet wat je koopt en er wordt bemiddeld tussen jou en de verkoper mocht er wat niet in orde zijn.
De website is super overzichtelijk. Gewoonweg prima geregeld bij BOL.com.

Een zeer tevreden klant.

Enorm bedankt! 😃

Veroon 17-01-2023

Snelle levering, perfect contact en snelle correctie als er iets mis is met de levering, misschien niet altijd de goedkoopste maar het gemak en snelle manier van bestellen is me dat wel waard !
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We doen samen met de bezorgdiensten onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 💪

Jan D 17-01-2023

Groot aanbod! Nette prijsstellingen! Gratis verzending!
Zeer betrouwbaar! Koop al jaren met plezier bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We hopen nog jaren plezier te hebben van je bestellingen, Jan! 😁

Andre 17-01-2023

Ik koop regelmatig bij bol.com, eigenlijk vooral door het gemak. Ze hebben bijna alles en het bestellen gaat via de app super makkelijk, alles is al ingesteld zoals de betaling en het adres.
In het begin vond ik ze niet goedkoop maar tegenwoordig heel concurrerend. Ook fijn dat het altijd lekker snel geleverd wordt en je kunt zelf een tijd en datum kiezen. Al met al zeer tevreden.

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Andre! 😃

M.V 17-01-2023

Fijne uitgebreide webshop ..
Waar je
1)diverse aanbieders te zien krijgt waar soms de prijsverschillen zodat je kunt kiezen waar je aankopen besteld.
2)je gemakkelijk achteraf mag betalen.
3) retourneren geen enkel probleem is
4) en nog kostenloos ook
5) binnen 48 uur je bestelling binnen is.
Kleine min punt
Klantenservice telefoonnummer bijna niet te vinden en Billy mogen ze ontslaan daar heb je niks aan
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Bedankt voor je review en de feedback. Mocht je onze klantenservice telefonisch willen benaderen, dan kan je ons bellen op: NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999

WMHB 17-01-2023

Keurige levering, en goedkoper dan elders een wasmachine besteld.
We bestelden om 23.15 en er stond bij, voor 23.59 besteld morgen in huis. Maar hij kwam een dag later.... Erg lastig als je moet werken. Met post snap ik dat, maar dit was een bezorgservice.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Excuses dat je bestelling vertraagd is geleverd. Hopelijk heb je toch plezier van je bestelling! 😃

Saakje 17-01-2023

Super snel, gemakkelijk, probleem met koffiemachine werd keurig
verholpen zonder kosten, bijna alles is te verkrijgen
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Hopelijk heb je veel plezier van de koffiemachine! 😀

Jan Elzinga 17-01-2023

Afgelopen jaar diverse artikelen gekocht zoals boeken , kampeerartikelen, gereedschap, elektronica etc. Wordt altijd snel en correct geleverd tegen een heel goede prijs. Ben erg tevreden over Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden blijft, Jan! 🙂

Ellen 17-01-2023

Ik ben héél tevreden met BOL. Groot assortiment, snelle levering. En als er iets is lossen ze het snel en goed op. Ik ben vaste klant en zal dat ook blijven!
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We hopen dat je zo lang mogelijk klant bij ons blijft, Ellen! 😃

aderoode 17-01-2023

Altijd keus genoeg.
Vlotte levering en gratis.
Geweldige site makelijk in gebruik en uitgebreide reviews en specificaties.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Enorm bedankt voor de review! 😁

Mark 17-01-2023

Super fijn dat ze bijna alles hebben, en bijna altijd binnen 1 dag verstuurd en soms nog de zelfde dag, zelfs op zondag wordt er geleverd, bevalt het product niet, kan je het altijd gratis retour sturen of bij je thuis katen ophalen
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Samen met de bezorgdienst doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Mark! 😃

Hedy Talens 17-01-2023

Bol is een top bedrijf om makkelijk te shoppen, goede informatie bij de producten en super snelle service.
Problemen tenminste als die al zijn? Die zijn dan altijd super snel opgelost door ze.
Opbouwende kritiek - kleinere verpakking die beter past bij het product en niet verschillende pakken versturen bij één bestelling van meerdere producten die rechtstreeks bij jullie vandaan komen en niet van derde .
Verder gewoon uitstekend

Bedankt voor de review en de feedback, Hedy! 😀