Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erna 21-06-2022

Snelle levering en goede service, ook in geval van niet of te laat geleverde artikelen
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Erna!

Fred 21-06-2022

Als ik iets zoek, kijk ik eerst op bol.com of zij het product verkopen. Moet al gek gaan dat ze het niet verkopen. Door Select zijn de bezorgopties gratis, en het abonnement geeft ook vaak leuke kortingen.
Ik vind Select een echte aanrader! Bol.com is mijn favoriet.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

medusaro 21-06-2022

Bestellingen en daar heb ik er alle veel van mogen doen, worden bij Bol.com vrijwel direct in behandeling genomen en worden meestal de volgende dag bij je aan de deur afgeleverd. Dus snel en efficiënte service. Daar kun je zelf eigenlijk niet meer voor de deur uit, lopen zoeken naar wat je wilt en dan weer naar huis. Meestal is dit zeer inspannend en soms kom je dan niet thuis met waar je voor weg ging. De Bol.com site is overzichtelijk, klantvriendelijk en helder van opzet, waardoor het zoeken naar het door jou gewenste product snel verloopt. Na gevonden te hebben wat je wil is het bestellen een peulenschilletje en met achteraf betalen is het risico voor de koper tot een minimum beperkt. Als je het product krijgt en het is na uitproberen goed bevonden dan kun je de bestelling via IDEAL betalen. Mocht het bestelde en betaalde product toch niet bevallen dan heb je de mogelijkheid om het binnen een bepaalde periode retour te sturen en je geld terug te krijgen. Ook producten die wel bevallen maar na een tijdje defect raken kunnen via BOL.com worden aangeboden voor herstel of als reparatie niet meer mogelijk is vervanging. Kortom, de service is zeer goed en ik kan dan ook melden dat bestellingen via BOL.com voor jou als koper altijd goed uitpakt. BOL.com doet echt niet moeilijk en dat zorgt er voor dat je eventuele toekomstige bestellingen ook weer via BOL.com laat lopen.

Onwijs bedankt voor je review! We waarderen dit enorm 😃

Carina 21-06-2022

Als ik iets zoek, kijk ik eerst op bol.com of zij het product verkopen. Moet al gek gaan dat ze het niet verkopen, overigens. Door Select zijn de bezorgopties gratis, en het abonnement geeft ook vaak leuke kortingen. Daarnaast spaar je ook nog voor cadeaus.
Ik vind Select een echte aanrader! En bol.com is mijn favoriete webshop!
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Dank voor je mooie complimenten, Carina!

Marmous 21-06-2022

Bol is helemaal up to date. Veel keus, vlotte bezorging en vriendelijke en duidelijke klantenservice. Gaat zo verder!
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Gaan we doen, Marmous! :)

Carolineqq 21-06-2022

Bol heeft het helemaal begrepen op internet! Een duidelijke , goedwerkende site met volop keuze , makkelijk te betalen, vlotte levering en Bol doet niet moeilijk als je je product retour stuurt. Je geld heb je zo weer terug gestort.
Jammer is wel dat je vaak bij Bol duurder uit ben.
Bol heeft zeker zeer goede aanbiedingen, dus goed om regelmatig te site te bezoeken.

Ontzettend bedankt! 😃

Truus 21-06-2022

Vind het een fijne winkel omdat ze heel veel hebben en het ook snel geleverd word.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt! 😃

Renessy 21-06-2022

Met gratis verzending via select bestellen wij regelmatig bij Bol.com. De meeste leveringen zijn de volgende dag al binnen en soms zelfs dezelfde dag nog. Retourneren is nooit een probleem en het assortiment hebben is heel groot. Natuurlijk lijken we wel eens of artikelen elders voordeliger zijn, maar vaak is dat niet zo omstanders bij anderen verzendkosten betaald of langere leveringstermijn van toepassing is.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Renessy!

Hokum 21-06-2022

Bol.com is betrouwbaar en klant vriendelijk makkelijke site en altijd op tijd met de levering van de waren prima winkel.

Enorm bedankt! 😃

Marloes Mardulier 21-06-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat je er gewoon alles kan kopen.
Super gemakkelijk, correcte bediening, veilig kopen en snelle levering. Ik zou het iedereen aanraden
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Marloes!

Janny nagtzaam 21-06-2022

Ik geef een 10 omdat ik altijd kan vinden wat ik zoek. De artikelen heb ik vlug in huis. De kwaliteit is altijd goed van de besteld artikelen. Heb ik vragen kan ik altijd terecht en word ik goed geholpen. Oom alsniet retour moet onder cind ik geen problemem. Ik zou zeggen ga zo door

Gaan we doen, Janny! 💪

Truus 21-06-2022

Ik bestel al jaren via Bol.com. je kan bijna alles via hun kopen, met betaling achter af. Geen verzendkosten als je jaarabonnement van Selectvracht via bol. Goed telefonisch te bereiken en altijd goed geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Truus! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen.

Bart 21-06-2022

Bestellen bij Bol.com is eigenlijk zo super makkelijk en goed geregeld. Je kan bijna alles bij hun vinden. En vaak is het snel in huis ook als het van een aangesloten partner komt. Mocht er onverhoopt iets niet goed zijn, dan bieden een goede service. Kortom, het is heel fijn online shoppen bij Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, Bart! :)

Ineke Valkenburg 21-06-2022

Het is heel gemakkelijk bij Bol.com om te bestellen en terug te sturen( wat niet vaak voorkomt ). En ze hebben bijna alles
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht, Ineke! 😃

Peter 21-06-2022

Ik bestel graag bij bol omdat het altijd goed is en gaat er iets fout ook geen probleem top
Het assortiment is groot ze hebben alles kans van niet slagen is dus erg klein
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo graag bij ons besteld, Peter!

Richard 21-06-2022

Ik bestel al jaren bij bol.com en ben er zeer tevreden over. Ze bieden een zeer groot assortiment en leveren snel.
Naast hun eigen assortiment bieden ze ook spullen van andere partijen aan onder hun voorwaarden.
Geen moeilijkheden in geval van retouren en bemiddelen indien nodig ook met de 3e partijen.
Het Select product vind ik ook heel handig met ruimere levering maar ook met gratis ophaalservice
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Richard! Dat waarderen we enorm :)

Karin 21-06-2022

Een duidelijke site, helder en overzichtelijk, houd je goed op dr hoogte als je wat besteld hebt. Goede service gewoon in één woord een betrouwbare organisatie/ winkel.

Enorm bedankt! 😃

Marlies 21-06-2022

Bol.com heeft alles goed geregeld. Je wordt steeds direct op de hoogte gesteld van een nieuwe stap rond bestelling of retournering. Het enige is dat een artikel of verpakking van iets van een bedrijf dat via Bol.com levert, soms van mindere kwaliteit kan zijn.

Dank voor je mooie complimenten, Marlies! 😃

Richard 21-06-2022

Ik bestel al jaren bij Bol.com en ben er zeer tevreden over. Ze bieden een zeer groot assortiment en leveren snel.

DeLil 21-06-2022

Super mooi platform, en fijne dienstverlening. Nooit problemen gehad met bezorging. Netjes een melding via de mail dat je pakket onderweg is. Koop je rechtstreeks van BOL dan is het mogelijk om dezelfde dag je pakket te ontvangen.
Top!!

Ontzettend bedankt! 😃

Ria Jager 21-06-2022

Zoals Bol.com alles goed in de pen heeft , is een voorbeeld voor veel bedrijven. Of het nu gaat om levering, betaling, retourneren. Alles wordt snel en correct geregeld. Chapeau voor Bol.com ,waar ik graag online winkel.
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Ria! :)

Coxada 21-06-2022

Bol.com is een fantastische on-line shop, hebben heel veel artikelen, en gaan ook in zee met andere aanbieders maar dan wel in het oog van bol
Goede levering , heb een select abonnement dus kan ook in de avond .
Tot nu toe heel tevreden, en geef een dikke duim
Officiele reactie van Bol.com 22-06-2022

Onwijs bedankt voor de complimenten! 😃

Nienke 20-06-2022

Altijd tevreden over bol.com. Duidelijke website, duidelijke voorwaarden, duidelijk retourbeleid.
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Nienke!

riet 18-06-2022

Bol .com is een super webwinkel, als ik wat nodig heb kijk ik altijd op de app en slaag bijna altijd, het word ook snel geleverd netjes ingepakt en ik kan achteraf betalen dus wat wil je nog meer, ook heel makkelijk als er wat retour gaat, even aanmelden en laten scannen en afgeven bij post.nl ook bij reparaties word het keurig opgelost en zo nodig opgehaald en gerepareerd dus een super fijne webwinkel.

Enorm bedankt voor de complimenten, Riet! 😃

Juutje 17-06-2022

Heel uitgebreid product aanbod. Meestal snelle levering. Achteraf betalen. Retour werkt super gemakkelijk. Problemen, als deze er zijn, worden correct opgelost. Bijna alle producten worden verkocht door meerdere verkopers, en zo dus verschillende prijzen hebt. Er bestaat ook een 2de kans voor producten en ook die zijn prima. Van mijn kant alleen maar lof.
Officiele reactie van Bol.com 20-06-2022

Heel erg bedankt voor je review, Juutje! :)