Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anna 18-10-2022

Super om bij bol.com te bestellen door de ruime keuze. Vaak onder de prijs van menig ander.
Het wordt snel geleverd en je krijgt bedenktijd.
Het is fijn dat je het terug mag sturen indien nodig.
Het betalen gaat heel gemakkelijk via je bank.
Ik ben grote fan en heb al veel gekocht. Lekker thuis op de bank.

Fransis 18-10-2022

Betrouwbaar en makkelijk bestellen. Veel producten voor een goede prijs. Aanbevelingen of gelijke artikelen staan erbij met prijzen.
Reviews van andere kopers/ gebruikers zijn handig. Producten worden snel geleverd. Vaak zijn de verzendkosten gratis.

Sissie vd sanden 18-10-2022

Mooie duidelijke webshop en altijd snel geleverde bestelling!!
Ook met een defect artikel geen probleem in garantie tijd vlug geld terug.

Patric van Kakerken 18-10-2022

De ruime keuze en meestal snelle leveringen.
Betaalgemak met achteraf betalen. Artikel eerst in het bezit hebben en dan betalen.

Mimpje 18-10-2022

Heel overzichtelijk, makkelijk zoeken, totaal geen klachten. Nog nooit hoeven bellen, nog nooit iets terug gestuurd, dus daar heb ipk geen ervaring mee (gelukkig).

Juhani 18-10-2022

Goed onderbouwde website. Fijn dat er reviews zijn. Ik ben vooral fan van de klantendienst !

Jaap Kersbergen 18-10-2022

Goede producten.
Keuzemogelijkheden zijn goed.
Leveringen keurig op de gemaakte datum.

Gerda 18-10-2022

Deze shop voor het eerst gezien bij Bol.com. De prijs was prima gezien dit artikel. Zag er keurig uit. Goede service en prima verpakt. Keurig op tijd aangekomen en netjes bezorgd. Kortom zeer tevreden over dit artikel en de winkel.

Harry 18-10-2022

Laatste periode vaak besteld. Ook artikelen die via een partner worden geleverd. Goede afhandeling van de bestellingen en vlotte levering. Artikelen zijn onbeschadigd aangekomen. Een artikel was niet meer leverbaar maar kregen een alternatief aangeboden.

Tom 18-10-2022

Ideaal, ze hebben bijna alles, en dan ook nog een goede levering via Select [gratis] waar vind je dat.
Mijn ervaring met de aangesloten winkels is tot nu toe prima.
Dus al met al waarom nog gaan lopen zoeken als je bij Bol kunt vinden, wij googlen niet meer maar Blle tegenwoordig.

Chris W. 18-10-2022

Ik koop heel regelmatig bij Bol.com. Als we iets nodig hebben kijk altijd eerst daar. Uitzonderlijk dat ik mijn keuze niet vind.
Prima service bij levering. Als er al eens uitzonderlijk iets mis is, dan volgen zij mee op dat de verkoper wel de nodige stappen zet en het probleem oplost.

Herke 18-10-2022

BOL.COM maakt haar belofte waar en is heel betrouwbaar. Snelle levering en minimale of geen kosten. Voor mij is die "morgen geleverd" vaak geen must. Mij lijkt het beter en ook kostenbesparend om aan te geven of iets superdringend is of dat de levering ook iets later kan (3 dagen een week).

Cas 18-10-2022

Zeer tevreden! Altijd goed bestellen bij bol.com met de service die er geleverd word. Wat je verwacht word ook nagekomen. Trouwe klant die bijna alles bij bol.com besteld

Ria Leushuis 18-10-2022

Ik ben zeer tevreden over Bol.com. Levering +/- 2 dagen na bestelling. Nergens zo'n vlotte en vlugge levering. Proficiat!!!

Bianca 18-10-2022

Altijd duidelijke informatie over product, prijs, levertje en via welke winkel geleverd wordt.

FransM 18-10-2022

Prima producten, redelijk geprijst en prima service. Tot slot ook nog eens snelleblevering en prima verpakt.

Nina 18-10-2022

Ik koop vaak bij bol.com. Gaat altijd goed. Nooit klachten. Niet goed geld terug gaat ook altijd goed. 👍 ik ben blij met bol.com

TENTA 18-10-2022

DE SHOP IS OVERZICHTELIJK EN HET ASSORTIMENT IS ZEER UITGEBREID. ALTIJD ALS EERSTE KIJK IK OP DE SITE, HET LIJKT DE WINKEL VAN SINKEL WEL ECHT BIJNA ALLES HEBBEN ZE. DE BEZORGING IS ERG GOED EN MET SELECT MOOIE AANBIEDINGEN.
EEN AANRADER!

Cor Boon 18-10-2022

Altijd een duidelijke omschrijving van het product. Goede prijs kwaliteit verhouding. Pakket goed te volgen. En altijd op tijd geleverd.

GA ZO DOOR 👍

ivonm 18-10-2022

alles ok,geen opmerkingen tot dus ver,hopelijk blijft het zo verder gaan in de toekomst.

Ludo 18-10-2022

ik koop al jaaaaaaaren bij de chop , maar nu hebben ze mij al ferm beet genomen , heb iets besteld op 29 september , en nu 18 oktober nog altijd niks aangekregen

Dieker 18-10-2022

Bestel graag bij bol.com snelle levering goede aanbidding en nooit problemen

Turco 18-10-2022

Kwa prijs en productskwaliteit is bol.com nummer 1! Ik kijk altijd eerst naar bol.com wanneer ik iets nodig heb. Wat ook handig is voor mij is dat de leveringstijd er altijd bij staat.

Wouter Groeneweg 18-10-2022

Met regelmaat koop ik dingen via BOL.COM omdat daar aanbiedingen zijn die elders duurder zijn mede door gratis verzendkosten. Ik kan daar ook cadeau bonnen inleveren.
Ook de garantie is goed geregeld als een artikel niet voldoet kan ik het eenvoudig terugsturen of omruilen.

Willem. B. 18-10-2022

Al jaren vaste klant. Nooit geen problemen,tot een week geleden. .iets is niet geleverd ondanks de melding van. PostNL van wel.
Maar voordat ik het vergoed heb gekregen,moest ik worstelend door de chat werken, en bij een iedere chat een ander verhaal. Zonde van mijn tijd en geld.
Dus,niet tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 21-10-2022

Beste Willem,

Bedankt voor jouw bericht.
Fijn dat het inmiddels is opgelost, maar natuurlijk erg balen dat het contact zo stroef verliep. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik zal je klacht daarom zeker noteren. Mijn excuses voor het ongemak.

Natalya van bol.com