Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2328 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lenie 28-05-2024

Ik heb positieve ervaring....snelle levering...ruime keuze en leuke aanbiedingen.
Bol 29-05-2024

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo positief blijft, Lenie! 🙂

Jan 28-05-2024

Bij BOL pak je nooit mis. Wat een keus aan artikelen van hoge kwaliteit. En dat voor een goede prijs en een uitstekende en snelle bezorging.
Bol 29-05-2024

Bedankt! 😁

Anton 28-05-2024

Meestal vind ik wat ik zoek wel bij Bol. Leverantie meestal prima en ook de vorm achteraf betalen bevalt prima.
Eerst kijken en dan betalen, net als in een fysieke winkel. Houden zo.
Bol 28-05-2024

Fijn om te lezen dat alles zo goed bevalt, Anton! 😀

???? 28-05-2024

Ik vind meestal wel bij jullie wat ik hebben wil en vaak heel wat goedkoper dan elders, terwijl het artikel vaak precies hetzelfde is.
Bol 28-05-2024

We zijn blij met jou als klant! 😁

Hans Offringa 28-05-2024

Ik bestel graag bij Bol vanwege het grote assortiment en de over het algemeen perfecte service. Niet alleen boeken maar allerhande andere goederen, behalve kleding en schoenen (daarvoor ga ik liever passen in een bricks-and-mortar shop).
Onlangs stuurde Bol mij het verkeerde boek (2x zelfs achter elkaar), maar ik werd bijzonder prettig geholpen via een online chat met een medewerker. Ook de financiële afhandeling van orders is dik in orde en ik vind het bijzonder handig om online mijn historie als klant bij Bol in te zien.

Wat een mooie woorden. Bedankt, Hans! 😊

Hugo Christiaen 28-05-2024

Omvangrijk assortiment aan heel correcte prijzen. Vlugge bediening steeds die steeds overeenkomt met wat op website vermeld staat. Nog nooit bedrogen uitgekomen. Bijzonder gemakkelijk om vanuit de luie zetel te kunnen bestellen en thuis geleverd te worden. Ook het select lidmaatschap is zeker zijn geld waard.
Bol 28-05-2024

Wat is nou beter dan winkelen? Winkelen vanuit de luie zetel, natuurlijk!

S. Mulder 28-05-2024

Groot arsenaal aan producten, snelle en correcte leveringen, goede informatiestroom & voorziening. Bij retourzending werkt het eveneens prima en zonder problemen. Eigenlijk voor mij de voorkeurssite om iets te bestellen.
Bol 28-05-2024

Wat fijn dat alles zo goed verloopt. Bedankt voor je mooie woorden. 😀

Chris Timmermans 28-05-2024

Zeer ruim assortiment. Altijd correcte levering. En in vrijwel alle gevallen gunstig geprijsd.
Bol 28-05-2024

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met bol! 😊

William 28-05-2024

ideale winkel voor alles feestjes die je hebt, of voor als je iets thuis nodig hebt. snelle levee6 van de producten.
makkelijk te retourneren van de spullen

Tijd voor het volgende feestje, William! 🎉

Frank 28-05-2024

Ik bestel regelmatig bij Bol, het is soms niet meer de goedkoopste.
Maar wel de meest betrouwbare, en de service naar de klanten is nog steeds top.
Ze stellen mij niet teleur.
En dat vind ik als autist zijnde, erg belangrijk.
Ik ben blij met mijn telefoonhouder, hij werkt perfect en binnen twee dagen in huis!

We zijn blij met klanten zoals jij, Frank! 😀

Koen 28-05-2024

Bol is een webwinkel met een groot assortiment. Ze zijn duidelijk over kosten en leveringstijden. Soms is het vervelend dat vergelijkbare producten van verschillende ondernemingen komt waardoor je meerdere pakketten ontvangt, wat minder duurzaam is.

Bedankt voor je complimenten en feedback, Koen! 😊

Petje 28-05-2024

Gemakkelijke website om te zoeken naar je favoriete item, steeds op voorraad, en de dag erna al geleverd, whooooaw!
Retourneren is ook steeds correct en zonder problemen.

Whooooaw, wat een leuke review! Bedankt. 😁

Ron 28-05-2024

Bij Bol wordt altijd alles prima op tijd en zeer netjes verzonden , de keuze is altijd goed en prima reverenties.
Als ik iets wil en heb geen zin om te sjouwen of naar de stad te gaan, kijk ik eerst bij Bol.
Bol 28-05-2024

Super fijn dat we zo een uitkomst zijn voor jou, Ron!

Ruud 28-05-2024

Bol werkt betrouwbaar en de prijzen zijn duidelijk, compleet en scherp.
Ik heb bij een retour of zoals pas een garantieclaim snel contact en de communicatie is goed.
Bol 28-05-2024

Bedankt voor jouw vertrouwen, Ruud!

Silvia 28-05-2024

Een keer een probleem gehad met een leverancier met retourneren. Via bol.com gedaan. Verder niets terug gehoord over mijn retour van leverancier. Bol.com heeft diverse keren beloofd te bemiddelen, maar het enige wat ze hebben gedaan is het contact adres van de leverancier steeds toe te sturen. Die had ik al. Daarna nog een paar keer een mail gekregen of het goed was afgehandeld waarop ik dus als antwoord gaf van niet. Als antwoord daarop moest ik weer opnieuw mijn verhaal doen en kreeg ik weer het adres van de leverancier ( die nooit gereageerd heeft). Nog 1 keer vroeg bol.com mijn beoordeling over de afhandeling van het probleem, en toen ik ze een 1 gaf kreeg ik een mail met " oeps ". En verder nooit meer iets vernomen.
Ze beloven veel en daar had ik vertrouwen in. Duidelijk misplaatst want ze haken bij echte problemen al snel af.

Beste Silvia,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

LWyckhuys 26-05-2024

Steeds goede ervaringen met Bol.com
- duidelijke en gebruiksvriendelijke app / website
- snelle verzending
- ook retourservice is top
Bol 28-05-2024

Goed om te lezen dat je ervaringen zo fijn zijn bij bol. 😊

Abdel 24-05-2024

Na zoveel jaren nog steeds tevreden klant!!!
Men is altijd correct bij bol

Wat een fijne review. Bedankt, Abdel! 😀

Judith 24-05-2024

Duidelijk. Ruime keuze. Snelle verzending. Makkelijk retour. Goede service.
Bol 28-05-2024

De keuze is reuze, Judith!

Thijs 24-05-2024

Ze denken totaal niet met de klanten mee. Met de bedrijfsaccount iets bij ze besteld, staat mijn eigen naam op de factuur en niet het bedrijfsaccount terwijl ik die naam wel zie als ik inlog in mijn account. Hierdoor is de factuur fout en kan het bedrijf dit niet betalen. Dit aan laten passen in de account, maar ze weigeren een nieuwe factuur te sturen.
Nu dus alle artikelen retour willen sturen en in 2 dozen gepropt. De afleverpunten op hun site kloppen niet, dus met mijn spullen 3 winkels ingelopen die me niet konden helpen. Uiteindelijk te horen gekregen dat alles apart verpakt moet worden in losse dozen. Ik wordt schijtziek van hun "service"...

Beste Thijs,

Bedankt voor jouw bericht.
Bij het afronden van jouw bestelling heb je je eigen naam ingevuld bij het factuuradres en niet de bedrijfsnaam. Facturen aanpassen mag wettelijk gezien niet, dus we kunnen dit helaas niet voor jou oppassen. Als je bij de volgende bestelling de bedrijfsnaam invult bij het factuuradres dan moet het helemaal goed komen.

Jan Willem 23-05-2024

Redelijke tot goede prijzen, service om gratis terug te sturen als het product niet aan je verwachtingen voldoet of niet goed werkt. Snelle levering en goede service bij problemen.
Bol 28-05-2024

Fijn dat je tevreden bent, Jan Willem!

Bob 23-05-2024

Bol staat bekend om het verzenden zonder doosopvulling waardoor producten erg vaak beschadigd aankomen. Daarom geef ik 1 ster. Valt weinig aan te doen, Bol verzend zo al jaren, verder kan het artikel dan prima weer retour, maar de kans dat je de nieuwe bestelling weer beschadigd krijgt is natuurlijk erg groot. Het kost gewoon onnodig veel tijd om zo dingen bij bol te bestellen. Boeken komen bijvoorbeeld nooit onbeschadigd binnen als je die besteld.

Beste Bob,

Bedankt voor jouw bericht.
We hebben jouw klacht behandeld via Trustpilot. Daarom sluit ik deze klacht voor nu.
We nemen je feedback zeker mee. Bedankt!

Jenny 23-05-2024

Nou breekt mijn klomp: wegens te late levering, pakketje netjes retour gemeld bij bol. Pakketje is nooit opgehaald door de partner en heeft weer dat een week bij een afhaalpunt gelegen.

Resultaat : postnl heeft het na mij terug gestuurd.

Bol doet hier heel laconiek over: ja meneer we hebben de retour geannuleerd en of ik het maar even opnieuw wou aanmelden. (werd nog wel ff gezegd wet wijder alle labels anders gaat het weer fout. Hoe nou fout de eerste retour is netjes aangekomen alleen als je te beroerd bent het op te halen dan houd alles op natuurlijk. Ik ga het nu opnieuw versturen naar heb weinig vertrouwen dat het nu wel goed komt. Het is volgen mij een spelletje wat gespeeld wordt ( lekken laten liggen niet ophalen dan houd de klant het artikel vanzelf en hoeven wij niets terug te betalen. DE RILLINGEN KOPEN MIJ OVER DE RUG, dat je zo met je, n klanten om gaat!!!!!

Beste Jenny,

Bedankt voor jouw bericht.
Wat een nare situatie zeg. Ik ga de verkoper hierop aanspreken en houd de retour voor je in de gaten. Mijn excuses voor het ongemak.

Sander 23-05-2024

Het voordeel van bolcom is de snelle levering. Bolcom werkt ook met externe leveranciers maar met een tot enkele dagen zijn je bestellingen we geleverd. Dit in tegenstelling tot amazon.nl waar het weken kan duren. Misschien komt het wel omdat bolcom een Nederlands bedrijf is maar hoe het ook zij, ik bestel liever daar dan bij andere 'warenhuis' webshops vanwege betrouwbaarheid en snelle levering.

Kees Dijkstra 22-05-2024

Ik ben zeer tevreden over Bol.com omdat alles goed werkt en afspraken altijd goed nagekomen worden.
Bol 23-05-2024

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden bent! 😊

Karin 22-05-2024

Dagelijks scroll ik door de app en dan kom ik wel leuke dingen tegen die ik nodig heb.
Altijd vind ik het fijn dat ik op de hoogte wordt gehouden over een besteld item.
Jullie hebben ook een groot aanbod van alles.
Bol 22-05-2024

Bedankt voor je review, Karin! 🙂