Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2324 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Angela 05-10-2022

Ik ben al sinds maart 2013 vaste klante bij Bol.com. Sinds een paar jaar ben ik Select-klant. Ze hebben verschrikkelijk veel producten. Als ik iets nodig heb voor mezelf of voor een verjaardag, kijk ik eerst bij Bol.com.
Ook de service is heel goed.

JoMi 05-10-2022

Bij Bol vind je bijna alles wat je nodig hebt tegen een vaak zeer schappelijke prijs. Ook fijn dat je geen bezorgkosten hoeft te betalen als je “Select” hebt. Ik ben zeer tevreden en zal ook altijd eerst op Bol kijken als ik iets nodig heb.

Chay 05-10-2022

Ik ben vaste klant bij Bol. Vind ik iets niet in de winkel
? Dan heeft Bol het wel en dat de dag nadien! Leuke deals en meer, zeker een aanrader.

Dorus 04-10-2022

Altijd goed geleverd voor een redelijke prijs en als er een keer iets zoek was of niet werd geleverd werd dit altijd keurig opgelost, binnen redelijke termijn.

Wilma 04-10-2022

Voordat ik iets bestel kijk ik altijd eerst of ze het bij Bol.com ook hebben, zo ja dan bestel ik het daar. Ook al is een artikel wat duurder, het geeft mij een veilig gevoel, ik kan achteraf betalen en bevalt het niet ook terugsturen.Ik heb geen verzendkosten door select en dat is ook een plus.

Rita 04-10-2022

Als je iets niet in de winkel vind, vind je t meestal hier wel. Alles voor n heel schappelijke prijs, en meestal de dag nadien al geleverd.. Al kan er soms al eens iets mis gaan, maar dat wordt ALTIJD geweldig geregeld. Ik kijk altijd eerst hier, voor ik verder ga zoeken, en meestal kom ik hier terug.

Monique 04-10-2022

Super! Duidelijke en overzichtelijke zoekfunctie, veel keuze zowel in aanbod als winkeliers. Fijn om de reviews te lezen bij onbekende producten. Van daaruit weer voldoende opties naar filters. Handig een verlanglijstje maken, altijd netjes stal voor stap op de hoogte worden gebracht van bestelling tot bezorging! Goede service en lossen mogelijke “ problemen fijn op. Ik zoek en koop graag via Bol!

Wout 04-10-2022

Makkelijke website. Bestellen gaat soepel, meestal snel antwoord en een oplossing als er is iets misloopt wat altijd kan gebeuren.

ZenPeter 04-10-2022

Ik shop al jaren bij bol.com.
Snel zoeken. Bestellen.
En een super snel levering.
Werk zo door.

Men83 04-10-2022

Bol.com is top kan alles makkelijk vinden in de app ook tweedehands mogelijkheden etc. Persoonlijk vind ik ook het verlanglijstje handig staat bij mij inmiddels een flinke boekenlijst in.
Alles snel geleverd, meerdere mogelijkheden voor betaling.

N. 04-10-2022

Fijn om online te shoppen gemakkelijk en handig voldoende keuze snelle levering alleen jammer dat tegenwoordig bezorging in de avonduren vaak valt bij bepaalde aftikelen en niet overdag ..

Karin de Jong 04-10-2022

Heerlijk om online alles te kunnen vinden bij Bol.com.
Daarnaast is de bezorging altijd prima optijd en kun je een evt ander tijdstip/plaats afspreken. Blijf dus in het vervolg eerst jullie webshop te bezoeken voordat ik daadwerkelijk een winkel binnen loop.
Superfijn BOL.COM!!👌👌

Inez 04-10-2022

Kijk heel graag bij Bol.com omdat, wat je ook zoekt te vinden is.
Van bestelling tot levering, van retouren…… heb nooit problemen gehad. Zelfs na een onduidelijke bestelling telefonisch keurig opgelost.
Voor mij een Topper

Barbara 04-10-2022

Fijne webshop, veel keuze, leuke aanbiedingen.
De klantenservice is er 1 om een voorbeeld aan te nemen, fijne ,vriendelijke meedenkende mensen!

Bramm78 04-10-2022

Fijne webshop met ruim aanbod, je aankoop zit er goed en ze volgen alles goed op. Ook als je bij hun partners op hun site koopt. Zeer goede service waardoor het vertrouwd en goed aanvoelt om er te kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar wat ze zelf verkopen of distrubueren, die leveringen gaan het vlotst.

Wilna01 04-10-2022

Ik vind bijna altijd wel het artikel dat ik wil hebben. Zij hebben een grote keus in verschillende prijsklassen. Het is makkelijk zoeken in de gebruiksvriendelijke app. Bestellen en betalen gaat makkelijk en snel. Het voordeel van Select. Zelf kiezen welke bezorgdatum en duidelijke communicatie hierover. Top!

Niko dekeyzer 04-10-2022

Ik was een trouwe en regelmatige klant maar vorige week werd een belangrijk pakket voor mijn zoon met autisme niet geleverd terwijl op het account wel de status levering met uur werd vermeld. Ik heb een grote, veilige, pakjes brievenbus dus diefstal is uitgesloten. Afgelopen week 4 keer contact gehad met de klantendienst maar niet geholpen.... een ex klant dus

Meneer MV 04-10-2022

Service is altijd prima. Er wordt goed mee gedacht, wanneer er zich 'uitdagingen' voordoen en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan

Al jaren trouwe klant bij Bol.com

Anja68 04-10-2022

Over het algemeen prima. Bij incidenten goed afgehandeld . Klantenservice ook prima te bereiken.

MvH 04-10-2022

Uiteraard kijk ik bij de aanschaf van producten waar ik deze het goedkoopst kan aanschaffen. Soms zijn ze elders goedkoper, maar het gratis verzenden en simpele bestelproces maakt dat ik toch vaak voor Bol kies. Onlangs had ik een klacht over een toezending door een partnerbedrijf van Bol. Het bedrijf reageerde niet, en Bol pakte het goed op zodat ik alsnog een vervangend product kreeg. Kortom, helemaal top!

Hennie7991 04-10-2022

Wat ben ik blij met Bol.com bijna alles kun je er vinden. Snelle levering! Retourneren ook heel gemakkelijk en simpel. Zelfs de mails met aanbiedingen zijn niet vervelend.

Snelle levering 04-10-2022

Duidelijke webshop voor als je de deur niet uit wil/kan. Meestal wel geslaagd voor de aankoop waar we op zoek waren.
Kleding halen we altijd in de winkel omdat de maten enorm verschillen per leverancier.
Heel tevreden over de snelle en gratis bezorging.

Teddy Song 04-10-2022

Al veel verschillende artikelen gekocht. Vrijwel altijd een zeer snelle, gratis levering en ik betaal achteraf, na de levering. Tot nu toe nooit problemen gehad. Een keer ontbrak een kleine accessoire en dat werd door de leverancier na twee dagen opgestuurd. Over all de beste webshop die ik tot nu toe heb meegemaakt.

Bert 04-10-2022

Het bestelde artikel is niet afgeleverd en onbekend waar het nu is, het lijkt mij dat Bol.com z.s.m. voor een nieuw artikel moet zorgen. Het is ook niet eenvoudig om uit te zoeken hoe ik dit in werking moet gaan zetten. Kost allemaal onnodig veel tijd.

Gait1960 04-10-2022

Bestellen gaat makkelijk en een nette prijs. Heb nu wel mijn
select opgezegd want dat gaf weinig meerwaarde. Enkele kerern gehad bij een bestelling dat het enkele dagen werd bezorgd dan wat met bestellen werd aangegeven. En met select is de afspraak : vandaag besteld, morgen in huis.
Dit is dus niet het geval en daar ga ik dus niet meer voor betalen