Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2061 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mackey 19-06-2024

Met Bol .com in contact gekomen via een familielid,was nooit zo van online kopen!
MAAR daar ben ik van terug gekomen,niet omdat het zo gemakkelijk is ,maar omdat je geld overhoudt,de aanbiedingen zijn vaak zo scherp dat je wel een dief van je eigen portemonnee bent als je er niet op ingaat!! Kleding, electrische apparaten zoals b.v een airfryer,tegen zeer mooi prijzen!!
Ik kan bol.com van harte aanbevelen!

Wat een mooie woorden. Bedankt, Mackey! 😀

Kristof 19-06-2024

Alles kan je vinden op Bol.com aan interessante prijzen. Maar de levering met Postnl is het laatste jaar rampzalig geworden. Pakjes worden te laat geleverd. Er kon niet bezorgd worden ondanks dat we thuis zijn en een zeer grote pakketbrievenbus hebben. De status van het pakje wijzigt daarna meerdere keren en uiteindelijk moeten we ons pakje ophalen bij een postpunt. En zelfs nog niet eens het dichtste postpunt. Als ik nu zie dat postnl levert, zoek ik een andere webshop.
Bol 20-06-2024

Bedankt voor jouw feedback, Kristof. We nemen dit zeker mee!

Mara 18-06-2024

Bol.com wil ik vooral een shoutout geven om hun service. De afgelopen jaren enkele keren een 'issue' gehad met bijvoorbeeld een product. Dit lossen ze altijd uitstekend op (en ook nog eens met de gepaste humor). Erg fijn!

Ook een shoutout naar jou, Mara! 😉

john 18-06-2024

Ruime keuze! Snel in levering en met de nodige aandacht voor bezorgtijden en mogelijkheid pas achteraf te betalen als e.e.a. binnen is.

Bedankt voor je aankopen, John! 😁

Rinie 18-06-2024

Ik vind Bol.com een zeer leuk en fijn online shop.
Er is altijd wel een leuke aanbieding,services is top ik zelf shop al een behoorlijke lange tijd bij Bol.com ik heb zelf nog nooit een probleem gehad dus een echte aanrader.

Fijn dat je bol aanraadt, Rinie! 😀

Monique jeanine 18-06-2024

Bestel vaak via bol.com omdat het de volgende dag meestal netjes bezorgd wordt en ze bijna alles hebben.

De keuze is reuze, Monique! 😁

Marc Keijenberg 18-06-2024

Fijne en overzichtelijke website. Goede service en aardige en duidelijke berichten in de e-mails!

Fijn dat je zo tevreden bent, Marc! 😊

John de Vries 18-06-2024

Heldere uitleg over producten en snelle levering. Ook fijn dat via een prima geprijsd abonnement de verzending gratis is

Een Select abonnement is zeker een goed idee ! 😀

Bietie 18-06-2024

Altijd fijn winkelen bij Bol
Ze hebben heel veel producten.
Producten worden altijd snel geleverd ,
Als er iets mis is wordt het snel opgelost.
Zeer goede service..

Wat een complimenten! Bedankt. 😊

Lars 18-06-2024

Ieder product dat ik via Bol.com heb aangeschaft wordt binnen de aangegeven levertijd bezorgd. Het product voldoet aan de kwaliteitseisen die er aan gegeven zijn. De paar keer dat een artikel niet goed was kon het zonder problemen terug worden gestuurd en kreeg ik snel mijn geld terug of een vervangend product geleverd.
Kortom, niets om over te klagen.

Wat fijn dat er niets te klagen is, Lars ! 😁

Tevreden klant 18-06-2024

Het is betrouwbaar en meestal is er een snelle levering. Ook het feit dat je gratis kunt retourneren en achteraf kunt betalen., maakt winkelen bij Bol. Com leuk! Daarnaast vind je echt ALLES bij hun.

Gisteren heb ik een mini bar/dranketafel bsteld en vanmorgen in huis gehad.
Bol 20-06-2024

Veel plezier met je nieuwe aankoop! 😊

Top winkel 18-06-2024

Fijne site met werkelijk alles wat je nodig hebt. Snelle en nette levering. Ze houden je goed op de hoogte van het proces.
Hele fijne vriendelijke klantenservice ook. Ze denken goed met je mee en zijn erg behulpzaam
Bol 20-06-2024

We staan altijd voor je klaar! 😀

Thewissen 18-06-2024

Bij Bol kopen is een genot, bij alles is er te kopen. Meestal goede prijzen en vaak zonder bezorgkosten.
Tevens is het contact prima verzorgd. Goed overzicht en gemakkelijke terugzending en afhandeling.

Wat een mooie woorden! Dankjewel. 😁

Martine Annema 18-06-2024

Goederen snelle service. Ook als het niet goed is, dan wordt er snel gereageerd!
Bol 20-06-2024

Als er iets niet goed gaat dan doen we onze uiterste best om het op te lossen! 😀

Teddy 18-06-2024

Als ik iets nodig heb voor in huis of verjaardagen slaag ik altijd bij bol ,het is een betrouwbare partner waar ik altijd graag winkel.

Bedankt voor jouw aankopen, Teddy! 🎉

Wim 18-06-2024

De leveringen worden altijd goed begeleid door een bevestiging, aflever moment.
Fijn om te kopen bij een goed georganiseerd bedrijf.

Bedankt voor jouw vertrouwen, Wim! 😊

M.M. Willemsen 18-06-2024

ruime keuze, snelle levering of op de dag dat er afgesproken is.
je kan ook achteraf betalen.
Bol 20-06-2024

Fijn om te horen dat je tevreden bent! 😀

Riny 18-06-2024

Het is altijd goed geregeld bij bol, ook als ‘tussenpersoon’. Enig -punt, lang wachten (binnen 5 dagen) op mailantwoord. Alleen de leveranciers laten wel eens te wensen over. Daar gaat ‘vandaag voor 19.00uur besteld, morgen geleverd’ vaak niet op. Dat is spijtig. Soms moet je wel 4 weken op je bestelling wachten. Dat kan echt niet.
Bol 19-06-2024

Bedankt voor je review en feedback, Riny! We gaan ernaar kijken en ermee aan de slag.

G Wijnsma 18-06-2024

Bol.com is een prima en vertrouwd bedrijf, met een uitstekende klantenservice (super vriendelijk personeel) één nadeel, te vaak en teveel reclame email die je pushen om te kopen.
Bol 19-06-2024

Bedankt voor je review en feedback! 😊

Sieds Rienks 18-06-2024

Eigenlijk nooit gezeur of te laat. Helder Ronny product of levering. Zelden goedkoper, maar wel altijd goed. En BTW bon zit standaard in factuur. Dus tevreden.
Bol 19-06-2024

We doen er alles aan om te voorkomen dat je ontevreden wordt! 👍

Frank 18-06-2024

De werkwijze en uitvoering is consequent. Ook de kwaliteit van de producten is conform de opgave. Reviews zijn behulpzaam.

Eventuele terugzendingen gaan ook eenvoudig.

Bedankt! 😄

Renos 18-06-2024

Over bol ben ik zeer tevreden. Je wordt van te voren goed geïnformeerd over de levertijd. Via track en trace kun je de bestelling goed volgen. De levertijd wordt over het algemeen dan ook gehaald.
Bol 19-06-2024

We vinden het belangrijk dat je zo tevreden blijft, Renos! 😁

Jeannette 18-06-2024

Ik shop regelmatig bij Bol. Vind het een leuke winkel en de website ziet er mooi en overzichtelijk uit.
Bij problemen ben je snel geholpen. Ook als je geen contact of moeilijkheden ondervind bij de Partners.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Jeannette! 🥳

Kim 18-06-2024

Altijd tevreden over de producten die we bestellen.
Wanneer er iets fout loopt bij het afleveren is het heel makkelijk om contact op te nemen met de klantendienst en wordt er snel voor een oplossing gezorgd.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Kim! 😄

Hjmo 18-06-2024

Het is een fijne winkel, met een goede service, en heeft prima retourbeleid.
En door onderlinge concurrentie goede prijs

Bedankt! 🙂