Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2061 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

astrid 06-06-2024

Bij Bol.com kun je werkelijk alles kopen. En je betaalt geen verzendkosten boven de 20 euro. Communicatie is altijd goed.
Bol 07-06-2024

Je kan altijd op ons rekenen, Astrid!

Annelies 06-06-2024

Artikelen zijn altijd goed, service is prima. Zou alleen fijn zijn als ze overstappen van DHL naar Postnl, dan weet je zeker dat je pakket aankomt. het beste is nog de fietskoerier, die is uitstekend en altijd op de afgesproken tijd
Bol 07-06-2024

Fijn om te lezen dat je zo tevreden met ons bent, Annelies! 🥳

Peter 06-06-2024

Duidelijke beschrijving van de artikelen. Vlotte verwerking en levering van de aankopen. Top !

Bedankt voor je review, Peter! 👍

jolan 05-06-2024

snelle en correcte levering , duidelijke omschrijving product, niet tevreden makkelijk terug te sturen

Bedankt! 😁

Klaas de Vries 05-06-2024

Bol is super. Vandaag besteld morgen of overmorgen in huis. En betalen mag als je er voor kiest later. Perfecte service

Bedankt voor de complimenten, Klaas! 🥳

Manon 05-06-2024

Vind het een fijne webshop. En als er iets is helpen ze je ook echt goed. Er word hier ook echt naar je geluisterd.

Je kan altijd op ons rekenen, Manon! 🙂

Fred 05-06-2024

Goede ervaringen met Bol.com. Zij bieden zowel eigen producten aan als die van andere leveranciers (platform). Dat de producten die Bol zelf in voorraad heeft van goede kwaliteit zijn en tijdig worden geleverd, mag je verwachten. Maar dat het ook zo werkt voor de leverancier onder hun paraplu mag ons verheugen. Ik heb met name met de leveranciers ervaring met retourneren (omdat het product anders was dan ik nodig had) en dat verliep vlot. Het gebruik van een retourmechanisme van Bol, de kosteloze terugzending en de prompte terugbetaling van de betaling zijn allemaal positieve kenmerken van de Bol paraplu..
Bol 06-06-2024

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Fred! 👍

Grimbergen 05-06-2024

Ik koop bij Bol omdat ze daar alles hebben wat ik zoek. Altijd goede levering en fijn dat ik achteraf kan betalen.
Bol 06-06-2024

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 🥳

Kaat 05-06-2024

Ruim assortiment. Handige, gebruiksvriendelijke website. Goede, vlotte levering. Wel prijzig!

Bedankt! 😄

Jan 05-06-2024

Zorgeloos bestellen. Beloftes worden gehouden. De prijzen zijn aanvaardbaar, zeker met het select systeem.
Indien toch een probleem zich voordoet dan zoekt men zo snel mogelijk de beste oplossing.
Betrouwbare winkel.

Dank voor je vertrouwen in ons, Jan! Dat waarderen we 😊

Sonja Pinto 05-06-2024

Snelle levering en goed retourbeleid. Uiteenlopende producten en vooral mooie boeken.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Sonja! 😀

Willeke Ploumen 05-06-2024

Makkelijk zoeken, genoeg keuze en altijd de leveringstijd vermeld. Klantenservice contact perfect.

Bedankt! 😁

Alfred 05-06-2024

Goede shop waar je veel artikelen kunt bestellen. Ook artkelen van andere leveranciers. Ook al kun je een artikel bij een andere leverancier voor een lagere prijs bestellen, dan bestel ik toch liever via bol.com. Als namelijk die andere leverancier niet levert, hoef je het bol.com maar te laten weten en komt alles toch weer goed.
Bol 06-06-2024

Bij vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Alfred! 😃

Anita 05-06-2024

Het grote aanbod. Bijna nooit grijp je mis bij Bol. Je kunt de concurrendste prijzen kiezen als er meerdere aanbieders zijn.
Is er een keer iets mis met de verzending, hetzij door toedoen van leverancier of bezorgdienst, dan neemt bol de volledige veranwoordelijkheid. De klantenservice staat je altijd keurig te woord.

Moet ik iets zeggen wat minder is?? De chatrobot! Ik hou er niet van om tegen een machine te praten ;-)

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Anita! 😄

Lisette 05-06-2024

Bol is een super fijne website waar ik graag bestel. Ze hebben scherpe prijzen en aanbiedingen. Het is makkelijk om te vinden wat je zoekt en je kan dmv keuzes te maken je zoekgebied verkleinen . Erg handig. Ik zelf heb ook select met alle voordelen. Zoals gratis bezorgen,ook op zondag etc.

Bedankt voor je mooie woorden, Lisette! 🙂

Hennie 05-06-2024

Geweldige service en snelle levering! Bij retour snel geld terug. Alles prima kwaliteit.

Enorm bedankt! 😀

Karin 05-06-2024

Ik vindt dat ze een ruime en betaalbare keuze hebben.
Als er iets mis is gegaan met een bestelling staat er goed beschreven welke actie je moet ondernemen.
Alleen de chatbot kan nog wel wat verbeterd worden.
Voor de rest prima in orde deze site

Bedankt voor je review en feedback, Karin! We nemen het mee 👍

Tamara 05-06-2024

Makkelijk het juiste product te vinden door de vele filters. Snel verzonden en indien nodig makkelijk de retourneren

Bedankt! 😃

Richard.H 05-06-2024

Ik shop bij bol omdat het heeeel betrouwbaar is de prijzen zijn vergelijkbaar met anderen net zo goed. Ik zal hier zekers vaker wat kopen.
Bol 06-06-2024

We hopen je snel terug te zien in onze webwinkel, Richard! 😊

P. Visser 04-06-2024

Ik ben zeer tevreden over Bol.com. Meerdere producten gekocht en, tot op heden, voldeden alle producten aan de omschrijving en de verwachting. De site is overzichtelijk en duidelijk, de leveringen snel en volgens afspraak en de prijzen concurerend. Persoonlijk vind ik het heel belangrijk dat ik het gevoel heb te shoppen bij een vertrouwd adres.
Bol 06-06-2024

Bedankt voor de mooie woorden! 😁

Robert Korthout 04-06-2024

Goede service, makkelijk te vinden en ruime keuze veilig gebracht en in goede staat en snel geleverd
Bol 06-06-2024

Het doet ons goed om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service, Robert! 😄

Rob Spieker 04-06-2024

Goede webshop met grote keuzes en meestal snelle leveringen. Niet altijd de goedkoopste.
Bol 06-06-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, Rob! 💪

Linda 04-06-2024

Heel veel spullen te vinden. Nette afhandeling, nette prijzen en goed verpakt. Ook heel fijn dat ze altijd duidelijk communiceren over bijvoorbeeld de status. Heel prettig en makkelijk in het gebruik en vooral ook betrouwbaar.
Bol 06-06-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🥳

p 04-06-2024

gebruiksvriendelijkheid site is ok maar bezorging door de bezorgers laat nog heel vaak te wensen over zo niet slecht !! maar zoveel wordt er niet aangedaan ja smoesjes met eerst corona dan te weinig personeel enz enz maar hebben wij klanten niks mee te maken jullie gaan ermee in zee niet de klant. Kapotte verpakkingen b.v. of gewoon voor je deur neerzetten (niet aangegeven/toestemming voor) en doodleuk wegrijden zijn maar paar voorbeelden.......geen reclame voor bol
Bol 06-06-2024

Bedankt voor je review en feedback! 😊

Tom 04-06-2024

Fijne gebruiksvriendelijke website! En nog belangrijker, ze hebben alles wat je zoekt voor een scherpe prijs. Bezorging is ook snel en duidelijk. Al met al, een hele fijne webshop!

Bedankt, Tom! 😊