Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2232 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R.E. Burger 17-08-2022

Gaat vrijwel altijd goed. Veel artikelen te vinden via verschillende leveranciers. Ik had een keer een probleem en ben toen goed geholpen door de klantenservice. Zoals bij elk bedrijf loont het soms wel de moeite om de prijzen met elders te vergelijken maar als Bol niet heel veel duurder is koop ik toch bij hen vanwege het gemak en de zekerheid. Select lidmaatschap ben ik ook erg blij mee trouwens.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Onwijs bedankt voor je positieve feedback over Select, R.E.!

MH 17-08-2022

Goed te vertrouwen, levert snel en retourneren gaat ook snel en makkelijk. Klantenservice is super als er toch iets niet goed is. Verder hebben ze een groot en breed aanbod en worden er vaak reviewed gedaan door klanten waardoor je vaak goed het juiste product kunt kiezen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je review, MH!

Alexander 17-08-2022

De makkelijkste website met een zeer ruime keus, zeker door de externe leveranciers. Ik de prijs kun je hierdoor in de gaten houden. Levering eigenlijk altijd snel

Dankjewel, Alexander!

Kritischz 17-08-2022

Zeer uitgebreid assortiment. Snel geleverd. Meestal duidelijke beschrijvingen van de producten. Prijs vaak lager dan bij de conculega’s.
Retourneren is geen probleem.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Onwijs bedankt voor deze review, Kritischz!

Han 17-08-2022

Ben blij met Bol…bestelling wordt vaak de volgende dag geleverd.
Ik vind bijna alles wat ik nodig heb bij Bol!
Ik zoek wel altijd goed naar prijzen, omdat soms artikelen via Bol veel duurder zijn…
Maar verder heel tevreden over levering, product aanbod, klantendienst!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Han!

ben theissling 17-08-2022

Ben zeer tevreden over Bol.com, Mocht er toch niets iets in orde zijn dan hebben ze een ijzer sterke klanten service die snel en zo goed mogelijk het probleem oplost
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Onwijs bedankt voor je compliment voor de toppers van onze klantenservice, Ben!

Kipkaatje 17-08-2022

Groot aanbod. Veel reviews bij producten. Dat maakt je keuze ook makkelijker. Snelle levering. Wanneer het product niet bevalt kun je het terugsturen, geen probleem. Goede service. Ik heb al veel producten via Bol.com besteld. Nog nooit ben ik teleurgesteld. Ik vind het een top bedrijf.
Maar 1 ding vind ik erg lastig, je kunt geen ebook bestellen via de app. Dat is echt heel jammer.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Onwijs bedankt voor je feedback, Kipkaatje!

Alisha 17-08-2022

Groot aanbod, leuke prijzen, select abonnement en op de meeste producten snelle verzending! Ik vind dat er veel voordelen zijn om bij bol.com mijn bestellingen te doen. Verder is de service ook super! Als er iets is gaat, ook al is dit bij een verkoop partner dan staan ze bij Bol.com klaar om je zo goed mogelijk te helpen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan zeker voor je klaar, Alisha!

Andy 17-08-2022

prima webshop met veel aanbod
Deel van Bol zelf maar deel niet. Hun zorgen wel dat alles goed verloopt .
Veilig gevoel bij Bol
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan voor je klaar, Andy!

Wijnand 17-08-2022

BOL is al een lange tijd mijn webwinkel als ik tweedehands boeken wil kopen die niet meer nieuw te krijgen zijn.
Dan is er altijd een grote kans dat het boek via een aangesloten winkel te verkrijgen is.
Verder leveren ze goede en snelle service.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je review, Wijnand!

Astrid 16-08-2022

Als select klant, ben blij met de snelle levering, over het algemeen. Zelfs bij Bol.com kun je dezelfde producten vergelijken.. Maar ook makkelijk retourneren. Dus prima
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je review, Astrid!

M. Mulder 16-08-2022

Fijne webshop, betrouwbaar verstuurd snel. Wel opletten voor spullen die via aliexpresss komen, waar ze veel teveel voor vragen
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We werken er hard aan om ons platform goed en transparant te houden, M. Mulder!

i.andriessen 16-08-2022

Bol.Com heeft een klantvriendelijke en gemakkelijke website.
je mag achteraf betalen, wat ook klantvriendelijk is.
snelle bezorging, geweldig
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Onze klanten zijn geweldig, dankjewel voor dit bericht!

Jurgen van Gerwen 16-08-2022

Gemakkelijk, overzichtelijk, enorme keuze en snel. Ook bij retourneren is alles mogelijk.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je review, Jurgen!

Hans 16-08-2022

Ik koop al lang via Bol.com en heb nog geen enkele slechte ervaring gehad.
Daarom mijn vermelding bij " datum van aanschaf " ... " langer geleden "
Alles word keurig geleverd en binnen de leveringstermijn geleverd, soms zelfs vroeger.....
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij met jou als klant, Hans!

Jan H 16-08-2022

Je kunt zo gek niet bedenken, ze hebben het
Je grijpt eigenlijk nooit mis ze leveren alles
Snelle levertijden goede service
Echt een topper ga zo door.

We gaan zo door, Jan H! 💪

KellyW 16-08-2022

Groot aanbod van artikelen. Vaak aan een mooie prijs. Snelle levering en snelle reactie bij contact klantendienst. Oplossen van problemen zijn soms afhankelijk van wie je aan de andere kant krijgt van de klantendienst. Sommige medewerkers helpen je snel terwijl anderen niet zo geneigd zijn om snel te helpen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor deze feedback, KellyW!

Yvro 16-08-2022

Bol.com heeft een grote voorraad bij hun zelf of bij derden, waarbij het geen wat je zoekt vaak goedkoper is of in ieder geval gratis levering en dit is niet bij alle andere Webshops. Waarbij ik als lid van "Select" ook een rol speelt om het snel in huis te krijgen.
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Bedankt voor je vertrouwen en bestellingen, Yvro!

Priscilla 16-08-2022

Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben bij bol.com en meestal ook nog is de volgende dag in huis echt ideaal. En een klacht die lossen ze ook echt goed op!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn blij met jou als klant, Priscilla!

Hakima El Gourari 16-08-2022

Ik bestel geregeld bij bol, levering is snel. Ze zijn altijd goed bereikbaar, klantenservice is vriendelijk en behulpzaam en al er iets mis gaat lost bol het altijd super snel op.
Dus van mij krijgt bol een dikke 10!
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We zijn enorm blij met je dikke 10, Hakima!

Robert 16-08-2022

Altijd correct en snel gelevert
Zeer goede klanten service
Vriendelijk behulpzaam
En kennis top
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

Dankjewel voor je review, Robert!

theeke58 16-08-2022

bol.com is top altijd de bestelling op tijd binnen en als er iets niet goed is wordt je perfect geholpen
Officiele reactie van Bol.com 24-08-2022

We staan voor je klaar, Theeke!

MarcoNL 16-08-2022

Veel producten online, maar een te groot deel niet van BOL zelf, hoewel zij wel de aansturing doen.
Bol reageert niet goed als er iets fout gegaan is, zij lieten in mijn geval de klant voor hún fout opdraaien, wat tot een deurwaarder geleid heeft. De deurwaarder gaf mij gelijk en heeft verder niets gedaan, de claim is stilzwijgend ingetrokken. Bol heeft nooit even 'sorry' gezegd en dat is typisch AHold: Wel verdienen aan de klant maar er niet zijn als er iets fout gaat.
Sindsdien betaal ik na correcte levering (meestal op dezelfde dag)

Louise 16-08-2022

Ben helemaal tevreden over Bol.com en de partners die bij hun aangesloten zijn.
Goede en snelle service.
Alles word netjes afgeleverd en snel.
Bij retour word het ook snel en correct afgehandeld.
Heel prettig met het achteraf betalen.
Adviseer mijn kinderen , familie , vrienden , klanten , buren en kennissen om via bol.com te bestellen.

Bedankt voor je aanbeveling, Louise! 😊

Mariska 16-08-2022

Klantenservice valt vies tegen na verkeerd geleverd product. Conflict niet naar mijn tevredenheid opgelost. Daarom besloten om vanaf nu meer te bestellen bij andere online winkels.