Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2061 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

zjivar 11-07-2024

Het inloggen is altijd een groot probleem bij mij, maar alles erom heen is wel goed geregeld. Als eerst word ik altijd automatische uitgelogd na het wegklikken van de site. Dan als ik later op nieuw wil inloggen geeft het aan dat mijn wachtwoord altijd verkeerd is en blokkeert het mijn account voor een paar minuten NA 1 "verkeerde" POGING. Ik weet 100% zeker dat ik het goede wachtwoord gebruik, want die kopieer ik altijd naar mijn notities dus een type fout kan niet. Om weer toegang te krijgen tot mijn account moet ik altijd een nieuw wachtwoord aanvragen (ik zit nu al op het 10de nieuwe wachtwoord). Ik schrijf nooit een review, maar dit is zo hinderlijk dat nooit toegang kan krijgen tot een account waar ik een subscriptie op heb.

Voor de rest is de hele winkel goed, maar het kost wel altijd wel een hele erge hoop ergernis om 15 minuten bezig te zijn met inloggen.

Beste Zijvar,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Pieter 11-07-2024

Bol.com: een internet verkoop organisatie met een zeer ruim assortiment op alle vlakken die ook nog eens scherp in koopt en verkoopt en daarnaast als finishing touche de producten ook nog een franco huis levert. Dus geen bezorg kosten.

Bedankt! 🙂

Pierre de Barrage 11-07-2024

Het bestelproces verloopt gemakkelijk en er is een zeer ruim aanbod van goederen etc. Daarnaast verloopt ook de communicatie na het bestellen prima. Je wordt goed op de hoogte gehouden gedurende het hele proces tot en met de aflevering/bezorging. De e=mails die je ontvangt zijn vriendelijk en geven goede informatie. Kortom zeer tevreden.
Bol 16-07-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😄

Bolzelf 11-07-2024

Bol en zijn leveranciers zijn altijd snel. Maar daarna de levering....Zowel NPPost als DHL maken er een potje van.
Bol 16-07-2024

Bedankt voor je review en feedback!

Ibrahim 10-07-2024

Ik bestel 5L motorolie via bol.com en ontvang een kwast. Nu mag ik het retour sturen en zelf het product opnieuw bestellen…

Serieus wat heeft een kwast met motorolie te maken en nog wel 5liter.

Beste Ibrahim,

Priscilla 10-07-2024

Het assortiment is nog steeds enorm en je kunt hier voor alles terecht. De verzending laat soms te wensen over. Zo worden boeken met regelmaat verzonden in zakken in plaats van in dozen. Ze zeggen dat dat vanwege het milieu is, maar mensen gaan beschadigde boeken terugsturen en opnieuw bestellen net zo lang tot ze een heel boek hebben ontvangen.

Bedankt voor je waardevolle feedback, Priscilla! 😊

Bart 10-07-2024

Ik vind Bol een van de fijnste platform.en om wat te kopen. Meestal goede aanbieders, retour gaat goed en super makkelijk.

Wat ik minder fijn vind is dat ik niet bij alle aanbieders kan kiezen dat ik het bij een aflevering op wil halen. En zeker bij de aankoop van meerdere producten kan dat niet altijd. Ik ben weinig thuis want ik ben alleen en werk overdag meestal extern. Meestal wordt nu een pakketje niet bezorgd en krijg ik een briefje met 'we hebben u gemist, het pakketje gaat nu naar het afleverpunt'. Dan denk ik, dat had makkelijker gekund als dat een optie was geweest.
Daarnaast cadeaukaarten kunnen scannen zou fijn zijn.

Bedankt voor je review en je feedbackpunten. We gaan ermee aan de slag, Bart! 😁

Marinusje 10-07-2024

Overzichtelijke site met goede zoekmachine. Ruim assortiment. Verzending vlot tot zeer snel. Goed verpakt.
Het zijn zelden de allernieuwste modellen. Maar dat scheelt in de prijs. En kan van groot voordeel zijn voor uitloopmodellen, die je per se wilt hebben maar elders zelden meer te krijgen zijn. Bijvoorbeeld accu's voor oude boormachines. De samenwerking met externe leveranciers werkt uitstekend.

Bedankt! 😀

Margriet 10-07-2024

Soms heeft productzoeker het juiste artikel te pakken en soms helaas niet !
Ben alleen niet zo blij met de vervoerders waaronder GLS en DPD die de winkels kiezen om het product te verzenden!
Voor de rest worden de producten die men aanbied snel geleverd !,
Bol 16-07-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 💪

CeesChrissy 10-07-2024

Ruime keuze uit diverse artikelen van klein tot supergroot , van "gewone dingetjes" tot diverse electrische artikelen,..
Prijsklasse is ook uitmuntend en kan zelfs goedkoper zijn dan " eigen merk leverancier"..
Qua levering is het ook uitstekend, doorgaans ene dag besteld, andere dag geleverd, uitgezonderd artikelen die BOL '"buitenshuis"moet aanschaffen , maar dan wordt je wel goed op de hoogte gehouden
Bol 16-07-2024

Bedankt voor je mooie woorden! 🥳

Dennis 10-07-2024

Normaal gesproken bennik wel tevreden over Bol.com ,maarrrrrrr je moet hier geen mobiele telefoon kopen want als je dan problemen hebt geeft Bol.com niet thuis!!!!!!!

Beste Dennis,

ignace 10-07-2024

De site is heel gebruiksvriendelijk, je kan dus heel vlot iets bestellen. Pluspunt daarbij is dat je (meestal) achteraf kan betalen.
Ook de levering verloopt heel vlot en vriendelijk. Je kunt heel wat artikelen bestellen zonder uren te moeten rondrijden, de productspecificaties zijn heel correct en de beoordelingen geven ook heel wat informatie.
Bol 16-07-2024

Bedankt dat je klant bij ons bent! 🙂

fijne shop 10-07-2024

Bol heeft veel verschillende producten. Snelle levering. en als er problemen zijn met de levering lossen ze het snel op
Bol 16-07-2024

Bij vragen of problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😄

Roy 10-07-2024

Goede gebruiksvriendelijke webshop met groot assortiment, helemaal met de externe verkoop.
Over het algemeen snel verzonden en natuurlijk verder afhankelijk van externe partijen.
Leuke deals zo nu en dan, en vriendelijke service waar nodig.

De keuze is reuze! 😀

Marco 10-07-2024

Bij bol weet je zeker dat je vindt wat je zoekt en ruime keuze en duidelijk omschreven wat het product is en specificaties zijn begrijpelijk.
Van baby tot ouderen kan je shoppen.
Ook fijn is de keuze om te betalen en de levering van het bestelde product is snel.
Je wordt goed op de hoogte gehouden via mail wanneer het geleverd wordt.
Bol 16-07-2024

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden met ons bent, Marco! 😊

Henry 10-07-2024

Bij de reclame die ze maken beloven ze van alles, maar bij alles wat ik tot nu toe besteld heb, bepalen zij de levertijd en/of brengen het een dag later, dan afgesproken.

Beste Henry,

fleur 10-07-2024

ik vind het een fijne shop goede sortering n duidelijke leveringsvoorwaarden en je word goed op de hoogte gehouden over alles
Bol 16-07-2024

En wij vinden het fijn dat je gebruik maakt van onze webwinkel, Fleur! 😃

Sonja 10-07-2024

Ik winkel met heel veel plezier bij bol.com. altijd goede service klantvriendelijk snelle bestelling en bezorging. ruime keus van artikelen, niet goed geld terug garantie. Ben zeer tevreden, ik raad dan iedereen ook bol.com aan voor als je wat zoekt moet je bij bol.com zijn.

Enorm bedankt dat je ons aanbeveelt, Sonja! 😁

Jacqueline 10-07-2024

Vind het jammer als je bij bol besteld voor 22.00 uur het de volgende dag geleverd zou worden, en dat jullie dat tot 3x toe niet waar kunnen maken!!!
Bol 16-07-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om je bestelling op de verwachte bezorgdatum te bezorgen. Door verschillende omstandigheden kan het voorkomen dat de verwachte leverdatum niet wordt gehaald. We begrijpen dat dit teleurstellend is. Excuses hiervoor.

Karen 09-07-2024

Ideaal winkelen op Bol.com.
Groot assortiment, je weet wat levering betreft waar je aan toe bent. Retourneren is goed geregeld. Kort samengevat is Bol.com voor mij de beste webwinkel . Helemaal

Bedankt voor het mooie compliment, Karen! 😄

Niels 09-07-2024

Een goede webwinkel en waar meestal netjes opgestuurd wordt. en als er iets mis gaat wat de laatste tijd wel een paar keer gebeurd is dan is het oplossen ervan nooit een probleem. De klantenservice is ook vriendelijk en snel.

Bedankt! 🥳

Ando 09-07-2024

Bol.com is een winkel waar je alles wat je elders eventueel niet kunt krijgen wel kunt kopen. De artikelen zijn altijd goed en worden zeer snel, als het moet zelfs dezelfde dag, geleverd. En alles voor een redelijke prijs. Daarom koop ik graag bij Bol.com.
Bol 12-07-2024

Bedankt voor jouw vertrouwen, Ando!

Rob 09-07-2024

Bij Bol een bestelling geplaatst en zeer snel geleverd, prima product snel en makkelijk geplaatst. Heel tevreden mee

Fijn dat het allemaal zo goed bevalt, Rob! 😊

Jouke 09-07-2024

Ik vind het makkelijk om via de app rond te gaan en te kijken naar het juiste product, prijs en levering. Daarnaast maak ik ook gebruik van select zodat ik bij een eventuele retour geen problemen heb. Al met al een goede service.
Bol 12-07-2024

Bedankt voor jouw aankopen, Jouke!

Wbjw 09-07-2024

Het gemak dat bol alles heeft van wat men zoekt.ook dat het allemaal goed geregeld is van hun uit. Behalve dat het bij de post nog fout gaat . Daar waar ze weinig mee kan doen. Bezorg moment prima maar post vertelt aan deur geweest zijn.ook via app maar niets te zien pakje komt daags daarna niet goed van post.nl
Bol 12-07-2024

Jammer dat het nog niet helemaal soepel loopt. We nemen je feedback mee!