Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ed brouwer 13-06-2024

Prima shop makkelijk om dingen te vinden en bestellen .
Goed retour beleid ,vriendelijke medewerkers behulpzaam bij evt problemen.

Bedankt! 😃

Catherine 12-06-2024

Altijd op tijd, als je iets annuleerd geld gelijk terug. Informatie via mail goed. Geen klachten.
Bol 19-06-2024

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Catherine! 🙂

Ria 12-06-2024

Bij bol krijg je bijna alles.
Gratis verzending
Gemakkelijk retourbeleid ( al maak ik hier maar heel zelden gebruik van)

Bedankt dat je klant bij ons bent, Ria! 😀

Elly 12-06-2024

Komen afspraken na, snelle levering, goede informatie over levertijden, niet moeilijk doen bij retournering.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Elly! 😃

softboy 12-06-2024

Mooi op tijd zoals jullie hebben aangegeven.
Zou het ten zeerste aanbevelen.
Zoals steeds is het altijd top.
Bol 19-06-2024

Veel plezier met je bestelling! 😄

John van de Laar 12-06-2024

Bol.com altijd bereikbaar, kunnen altijd zo goed als mogelijk alles leveren, snel, betrouwbaar en een goede inname/omruil mogelijkheid!
Zeer tevreden!

Je kan altijd op ons rekenen, John! 😊

Joany 12-06-2024

Bol heeft een groot assortiment en bestellingen worden snel geleverd. Ideaal voor cadeautjes! Ook de verlanglijst functie is heel handig. Hier bewaar ik items voor later, bijvoorbeeld de verjaardagen van mijn kinderen. Ik vind het heel handig om heel verschillende items in 1 keer te kunnen bestellen, van make-up tot speelgoed tot feestartikelen of kleding. Ik hoef niet in allerlei verschillende shops te gaan zoeken en bestellen. Dat bespaart veel tijd.

De keuze is reuze! 😁

Roxy 12-06-2024

Dat is altijd de eerste online winkel, waar ik kijk als ik iets nodig heb. Goede producten en goede service.!

José 12-06-2024

Veel artikelen die ik zoek zijn verkrijgbaar en zonder verzendkosten. Ik zoek wel eens anders, maar kom vaak toch bij Bol uit.

Bedankt dat je bij ons winkelt, José! 😃

Hugo 12-06-2024

Snelle leveringen, achteraf betalen en geen verzendkosten.
Is er iets niet goed, zonder gezeur kan je het gewoon terugsturen.

Je kan altijd op ons rekenen, Hugo! 😄

Nellie 12-06-2024

Ik vind Bol.com een hele fijne winkel. Betrouwbaar en als er iets een keer niet goed gaat, dat is maar heel weinig gebeurt dan bel je even ze zijn altijd bereikbaar en het probleem word netjes verholpen. En ze zijn altijd heel vriendelijk.
Bol 12-06-2024

En wij vinden het heel fijn dat je klant bij ons bent, Nellie! 😊

Henny van Alebeek 12-06-2024

Grote collectie, snelle en correcte levering en service👍
Wij kopen er met regelmaat, prettig vanuit huis.😉🤗
Bol 12-06-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Ellen 12-06-2024

Altijd keurig op tijd afgeleverd, goede producten en duidelijke en eerlijke reviews.
Zeer gebruikersvriendelijke app en retourneren en geld terug nooit problemen mee gehad.
Bol 12-06-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Ellen! 😁

Ria 12-06-2024

Uitgebreid assortiment. En ze komen de afspraken na. Op het moment dat een bezorging toch niet op tijd lukt, krijg je daar keurig dag van te voren bericht van.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Ria! 🙂

Netty 12-06-2024

Betrouwbare webshop, met snelle service, en duidelijke informatie Ook een goed overzicht in je bestelgeschiedenis, van je eerdere aankopen

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Netty! 😀

Johan 12-06-2024

Bol.com heeft zaken goed op orde. Duidelijke info over bestelling en leverstatus. Vertrouwde webside met degelijk aanbieders achter. Eerste keuze-plek bij potentiële aanschaf. App is standaard bij begin van zoektocht op internet en behulpzaam bij keuze, oa door reviews.

Bedankt! 😃

Wendy 12-06-2024

In de shop is alles eenvoudig te vinden en te bestellen, artikelen worden snel geleverd. Kwaliteit van de producten past goed bij de prijs. Ik koop hier regelmatig iets, nog nooit klachten gehad. Ook mijn e- boeken koop ik hier, na betaling vrijwel direct mijn gekochte boek lezen.

Bedankt voor je review, Wendy! 🙂

Dex 12-06-2024

Alles wat ik nodig heb kan ik hier bestellen en met mijn select alles snel en gratis thuisbezorgd. Bol.com is voor mij De Winkel!!

Het doet ons erg goed dit te lezen, Dex! 😄

Wout Spruijt 12-06-2024

Allereerst de telefonische bereikbaarheid van klantenservice. TOP. Binnen ca 30 sec. Krijg je ze af lijn. Zo hoort het.
Artikel niet geleverd. Snel geld terug en toen werd artikel alsnog geleverd. Terugstuurfom. In je account zijn er dan niet. Geen probleem, gewoon zelf terugsturen en je krijgt ruime tegoedbon. In een zucht geregeld.
Kortom Bol doet het goed. Een dikke pluim👍🏻
Bol 12-06-2024

Enorm bedankt voor de complimenten! 🥳

Hennie van Keulen 12-06-2024

Ik vind het makkelijk zoeken en een zeer. Goed zoek systeem en een goede klantenservice ze doe wat ze beloven echt een aanrader
Bol 12-06-2024

Voor vragen of bij problemen kan je altijd op onze klantenservice rekenen, Hennie! 😊

Math 11-06-2024

Bol heeft een groot assortiment, is niet duur levert goede service en vooral levert wanneer het mij uitkomt. Dit is vooral gunstig indien men overdag moet werken.

De keuze is reuze! 😁

KeesB 11-06-2024

BOL.com is voor mij een prima alternatief voor heel veel artikelen, die elders ook te koop zijn, maar duurder zijn door sowieso de hoge verzendkosten, terwijl je bij BOL boven de € 20,-- altijd gratis geleverd krijgt (soms af te halen op een afhaalpunt dat dicht bij je huisadres is). Bij de partners van BOL is altijd gratis levering. Indien er wat mis gaat is het meestal bij de partner van BOL (verzending via POST.nl). Ook veel coulance bij het retourneren; al maak ik daar niet veel gebruik van.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Kees! 👍

Christel 11-06-2024

Prima website waar bijna alles te koop is. Door het betalen van een klein bedrag (select) altijd verzendkosten vrij.
Ik ben zeer tevreden over BOL
Bol 12-06-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Christel! :)

Ton 11-06-2024

De meest betrouwbare webshop. Uitstekende klantenservice en snelle bezorging.

Bedankt voor de complimenten, Ton! 😁

Ruud 11-06-2024

Nog nooit problemen gehad, alles wordt snel en duidelijk geregeld
Veel keuze van gezochte artikelen.
Goede service.
Bol 12-06-2024

Superfijn dat je zo te spreken bent over onze service, Ruud! 😀