Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert 25-06-2024

Eigenlijk alleen maar goede ervaringen met deze verkoop organisatie. Ja er gaat wel eens iets mis. "Waar gehakt wordt vallen spaanders". Maar we zijn er altijd naar tevredenheid weer uit gekomen. Feedback? Ja, soms even goed lezen en nadenken: 'wat staat daar nu in die omschrijving?'. Dat klopt niet altijd! Maar ook dan is en belletje genoeg om dr weer uit te komen.
Bol 28-06-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zulke goede ervaringen behoudt! 😁

Gina 25-06-2024

veelzijdig ,met leuke producten, voor elk portemonnee is er wel iets te vinden tot nu toe nog niet teleurgesteld
Bol 28-06-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Gina! 😃

Geeraar 25-06-2024

Snel besteld... snel bezorgd !!!
EN....Goede service wat betreft retour sturen en/of ruilen van artikelen !!
EN....makkelijk contact krijgen met hun klanten-service !!!!!!
Bol 28-06-2024

We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 💪

Harma 25-06-2024

Bol heeft alles wat je nodig hebt van aaltjes om rouwvliegjes te bestrijden tot fitnessapparaten.
Bol is een betrouwbare website.
Bol levert erg snel.
Bol’s klantenservice is behulpzaam en adequaat.
Kortom als ik iets nodig heb kijk ik eerst op de website van Bol en met Select worden de producten ook nog eens gratis geleverd.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Harma! 😄

Annette 25-06-2024

Gebruiksvriendelijke site, alles steeds perfekt afgehandeld, doet wat ze beloven en bovenal ZEER KLANTVRIENDELIJK , hier komen wij graag terug !
Bol 28-06-2024

We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn, Annette! 😊

Cees P. 25-06-2024

Bol.com biedt een zeer ruime keuze aan artikelen. Zij werken daarbij samen met andere leveranciers. De kwaliteit valt daardoor ook wel eens tegen. Ook de bezorgdiensten waar gebruik van gemaakt wordt laten wel eens te wensen over. Helaas is tegen dat laatste weinig te doen. Overige klachten worden normaal gesproken adequaat opgepakt.
Bol 25-06-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Cees! 😁

Olaf 25-06-2024

Duidelijke website en makkelijk bestellen..altijd netjes binnen 1 of 2 dagen afgeleverd door bezorgdienst..bijna altijd bezorgen gratis..prima service
Bol 25-06-2024

Fijn om te lezen dat je te spreken bent over onze service, Olaf!

Pallieter 25-06-2024

Steeds te vinden wat je zoekt , het item dat je zoekt geef diverse referenties.
Je maakt zelf een keuze en je word niet gedwongen naar een bepaald product.
Dus vrije keuze aan de klant .
Bol 25-06-2024

Bedankt dat je bij ons winkelt! 😀

Nathalie 25-06-2024

Ik kies altijd voor Bol.com omdat er veel keuze is in het assortiment. De levering verloopt altijd makkelijk en snel. Bij problemen komen ze altijd met goede oplossingen.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Nathalie! 😊

Jan 25-06-2024

Mooie website
Duidelijke communicatie
Vlotte levering
Komen na wat ze beloven

Bedankt! 🥳

De Heks 25-06-2024

Alles gaat altijd perfect, producten zien er goed uit, duidelijke website, producten komen op tijd aan, eventuele problemen worden snel opgelost.
Bol 25-06-2024

Je kan altijd op ons rekenen! 😊

Debbie 25-06-2024

Duidelijke site, makkelijk in gebruik.
Prijzen variëren bijna dagelijks en zijn duidelijk te vergelijken.
Goede service ook!
Bol 25-06-2024

We vinden het belangrijk dat je zo te spreken bent over onze service, Debbie! 😄

A.C.Blijleven 25-06-2024

Als je wat bestelt via BOL.COM dan weet je zeker dat het goed zit en je artikel altijd maar dan ook altijd thuis bezorgd krijg.
Ook nog heel snel, echt super.
Bol 25-06-2024

Superfijn dat je zo blij met ons bent! 🙂

Corstian 25-06-2024

Enige nadeel is dat Bol haar verantwoordelijkheid niet neemt bij klachten. Er wordt direct doorverwezen naar hun leveranciers en dit is niet terecht. Ik koop bij Bol en niet bij hun leveranciers. Bol is dus verantwoordelijk en moet deze ook nemen.
Bol 25-06-2024

Bedankt voor je review, Corstian! Op het moment dat je een bestelling plaatst bij een partner, dan is de partner verantwoordelijk voor de afhandeling van jouw bestelling en garantiekwesties. Mocht je er niet uitkomen met de partner, dan helpen wij je graag verder en zullen we een bemiddelingspositie innemen. 😊

Daphne 25-06-2024

Vreselijk, bank besteld via bol bij meubela is helemaal beschadigd aangekomen met een gat erin.

2 keer vrije dag genomen van werk wanneer ze de bank op komen halen, 1 e dag hele dag thuis zijn niet gekomen geen sorry niks ja we zijn vergeten.

2e afspraak meubela zou komen weer niet op komen dagen, we zaten weer een dag voor niks thuis.

Klantenservice vaker gebeld dan mijn eigen moeder, niemand kan wat doen word hogerop gezet naar hoofdkantoor binnen 2 werkdagen word contact opgenomen nog steeds niks gehoord 10 dagen verder.

Bellen met klantenservice krijg je een grote bek dat ze er niks aan kunnen veranderen en dat je niet boos mag worden.

Bank staat inmiddels al 3 weken bij ons binnen, dochter van 1,5 kan niet meer spelen in de woonkamer.

Ik word helemaal gek €1300,- weg gegooid hard voor gewerkt ben de wanhoop nabij.

Beste Daphne,

Bedankt voor je review. Wij hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot.

Chantal van bol

GaryKoffie 24-06-2024

Bol.com is van oudsher begonnen met online boeken en daarna uitgegroeid tot wat het nu is. Eerlijk gezegd denk ik dat ze veel te snel te groot zijn geworden. Het is sterk te merken aan de klantenservice die een stuk minder is dan 10 jaar geleden en dat is jammer. Ik heb niet meer het gevoel om even leuk te shoppen op de website. Dit komt mede door de vele partners die Bol tegenwoordig heeft. Er worden dingen verkocht die je voor 15% van het aankoopbedrag zelf uit China kan laten halen en op die manier lijkt het wel voor alles en iedereen toegankelijk bij bol om partner/externe verkoper te worden. Hopelijk zal Bol dit zelf inzien en gaan minderen om weer een stap terug te zetten naar de verleden tijd toen het veel leuker was. Ik heb nog steeds een account maar bestel er veel minder dan vroeger... Erg jammer maar de consument is niet meer nr1 bij Bol.com.
Bol 25-06-2024

Bedankt voor je review en je feedback! We gaan ernaar kijken en ermee aan de slag. 😃

Simona 24-06-2024

I do not order often with bol.com and didn't know they have the option of a 'later payment.' You order an item on their website, receive it, and pay later. Great! I ordered and believed I had paid for it, but that was not true. Afterward, they sent me three emails to remind me about the missed payment, adding an extra cost every time. As I missed all their emails, they shared my data, name, and telephone number with a recovery agency. The agency called me asking for more personal data (I believed it was a phishing call), refusing to provide details about who opened the dossier against me. I received an extra invoice from them a few weeks later. All communication, by email and post, was only in Dutch, and I did not speak it. They did all of that for 9 euros. They are ridiculous.

Hi Simona,

Thank you for your review. I would like to ask you to send an email to customerservice@bol.com containing the description of the complaint and an order number/customer number. You can also reach us by telephone at NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. As soon as we have received the email from you, we will contact you as soon as possible.

Kind regards,
Chantal from bol

Andreplusplus 23-06-2024

Ruime keus, van of via Bol. Makkelijk kiezen en vergelijken. Bestellen en leveren eenvoudig en snel. Duidelijke informatievoorziening .

De keuze is reuze! 😁

Rien 22-06-2024

Ik bestelde een weerstation Alecto 5400. Werd geleverd door Post. Nl Althans dat beweerde de bezorger.
Kreeg op de post app bericht dat wij niet thuis waren. Is niet aan de deur geweest. Afgegeven bij de buren. Het adres dat hij opgaf bestaat niet. Klanten service gebeld: die kun je niet verstaan.
Bol gebeld. Alles uitgelegd. Adviseren een dag te wachten. Volgende dag nog niets ontvangen. Bol gebeld. Zorgvuldig behandeld en aanbod om het pakket opnieuw te verzenden. Heel fijn.
Volgende dag netjes binnen.
De complimenten Pamela’s en Sam

Veel plezier met je bestelling, Rien! 😀

Gea 21-06-2024

Meestal kan ik hier precies vinden wat ik nodig ben. Duidelijke levertijden die eigenlijk altijd overeenkomen met de werkelijkheid. Mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn, makkelijk en snel in contact en oplossingen zoeken.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Gea! 🥳

Ria 21-06-2024

heel fijn om bij bol.com te bestellen ze zijn altijd op tijd met de producten en informeren daar ook naar, ben zeer tevreden
Bol 25-06-2024

En wij vinden het heel fijn dat je klant bij ons bent, Ria! 😄

WJH 20-06-2024

Hele fijne online winkel, alles perfect en tot de puntjes geregeld, heerlijk dat te ervaren als klant, dus zo kan het ook, ben al heel lang klant dus spreek uit ervaring, een aanrader!!
Bol 25-06-2024

Super dat je ons aanbeveelt! 😁

Barry Kim 20-06-2024

Keuze is reuze maar jullie belofte slaat de plank vaak mis met voor zo laat betaald morgen in huis die klopt totaal niet
Bol 25-06-2024

Bedankt voor je review en feedback, Barry!

Sylvia 19-06-2024

Wij vinden bol een geweldige winkel snelle bezorging een hele goede service en je hoef niet bang te zijn dat je woord opgelicht. De medewerkers zijn heel vriendelijk .ga zo door

Gaan we doen, Sylvia! 💪

Eddy 19-06-2024

Ik heb op 18/6/2024 een spoel besteld voor mijn bostrimmer. Dezelfde dag omstreeks 19 uur werd het spoel reeds geleverd.
Netjes verpakt.
Dat noem ik service.