Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1822 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nicolaas 03-09-2024

Alles word prima afgeleverd geen beschadigingen en heel snel, je hoeft de deur er niet voor uit en de volgende dag staan al met de gekochte spullen aan je voordeur.

Heerlijk hé? Online shoppen! 😁

Willem Hoekx 03-09-2024

zeer grote keuze en snelle, doorgaans gratis levering
goede communicatie
over het algemeen- hoewel zeker niet altijd- zijn de artikelen minder prijzig dan elders
geen enkele klacht

Fijn dat je zo tevreden bent, Willem! 😊

Inge 03-09-2024

Prima webshop, maar ik kijk eerst bij mijn lokale winkels en koop hier alleen als die niet hebben wat ik zoek. Door winkels als Bol worden winkelstraten alleen maar ongezelliger omdat ze lokale winkeliers het bestaansrecht ontnemen en daar komt al die leegstand van

Bedankt voor jouw feedback, Inge! 😀

Sylvie 03-09-2024

Duidelijke en makkelijke site, eenvoudige betaling, zeer duidelijke berichtgeving, mooie promoties en vooral heel snelle en correcte behandeling als er zich een probleem voordoet
Bol 03-09-2024

Fijn dat je zo blij bent met bol, Sylvie!

Ria Tammer 03-09-2024

Vertrouwd en doen wat ze beloven.
Je wordt ook prima op de hoogte gehouden als producten van een andere leverancier moet komen en ook dat pakket wordt door Bol gevolgd. Terug betalen van gerouteerde artikelen worden ook vrijwel direct verrekend.
Bol 03-09-2024

Bedankt voor jouw vertrouwen, Ria!

Arlette De Smedt 03-09-2024

Op 9augustus twee items besteld en nog steeds maar 1 gekregen. Bovendien onmiddellijk betaald en enkele dagen geleden een mail gekregen om te betalen!

Beste Arlette,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Bol.

SL 03-09-2024

Snelle levering, vlotte retours, soms voordeliger dan in de winkel, veel keuze...
Bol 03-09-2024

Fijn dat je zo tevreden bent!😊

Sofie 03-09-2024

Ruime keuze. Correcte prijzen en meerdere betaalopties.
Bol 03-09-2024

We zijn blij met klanten zoals jij, Sofie!

Albert 03-09-2024

Een winkel waar je bijna alles kunt kopen ,en niet lang hoeft te zoeken, snel besteld en meestal de andere dag thuis wat je besteld hebt, goede service ook als er iets niet goed gaat word het opgelost. dus echt betrouwbaar om je aankopen te doen.

Bedankt voor jouw vertrouwen, Albert!😁

10 03-09-2024

Snel besteld, snel in huis! Goede spullen!

Bedankt voor jouw review. 😀

Roger S 03-09-2024

Goed aanbod, en goede service. Beloftes worden waargemaakt en uitdagingen worden opgelost. Dat geeft mij een hoop rust in mijn hoofd.
Bol 03-09-2024

Fijn dat we jou zoveel rust kunnen bieden, Roger!

Winny 03-09-2024

Ik bestel bijna altijd via Bol.com. Gaat snel, vaak volgende dag al in huis. Ook als iets niet bevalt kan het retour en krijg je best vlot je geld terug. Super!
Bol 03-09-2024

Fijn dat ook als iets niet helemaal naar wens is, het goed wordt opgelost. Daar doen we het voor!

Jason 03-09-2024

Bol heeft een ruim assortiment, altijd goede snelle levering en goed acties. Ook de retourprocedure is hier heel goed geregeld.
Bol 03-09-2024

De keuze is reuze, Jason!

Fam Kuipers 03-09-2024

Correct en klantvriendelijk, in al die jaren hebben wij nog nooit problemen met onze bestellingen gehad. p.s.Bedankt voor de goede feedback. Ga zo door!!!!!!!!!

Bedankt voor de complimenten!🌼

Conny Simons-Sels 03-09-2024

Ik ben heel tevreden met deze webwinkel. Je kunt alles vinden wat je nodig hebt en de levering is snel.

Fijn dat je zo tevreden bent, Conny! 😊

WK34 03-09-2024

Bol.com is mijn favoriete webwinkel, makkelijk bestellen en achteraf betalen, doe het al jaren en altijd in orde. Een enkele keer ging er iets mis, had zelf een fout gemaakt en ook dit werd heel goed opgelost door de klantenservice, dus alle lof!
Bol 03-09-2024

Wat fijn dat je zo een goede ervaring hebt met bol.😀

Florian 03-09-2024

Gemakkelijk te gebruiken website, Brede selectie, vaak scherpe prijzen, snelle en op tijd bezorging.
Bol 03-09-2024

Bedankt voor je review, Florian!

Jojo 02-09-2024

Telefonisch alt ik je prima geholpen bij problemen bezorging of artikel. Chat is minder en voel je je niet echt geholpen. Al met al prima en veel keuze. Gebruiksvriendelijke site.
Bol 03-09-2024

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar! 😊

Sven Lindt 02-09-2024

Erg groot fan van Bol.com, goede producten, service en garantie. Snel bezorgd en veel opties.

En wij zijn fan van jou, Sven! 😀

Yvonne 02-09-2024

Bol.com heeft een ruim assortiment. Het gemak van het bestellen, de vaak aantrekkelijke prijzen en het snelle en kosteloze bezorgen (icm Select / eenmalig klein bedrag per jaar) geven mij goede redenen om eerst op Bol.com te kijken. Vaak is het ook mogelijk om een datum en een tijdsvak te plannen.
Bol 02-09-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Yvonne! 😁

Remi Vdp 01-09-2024

Ik ben nooit een grote liefhebber van shoppen geweest. Uren rondrijden van en naar shoppingcentra of door winkelstraten slenteren zoekend naar dat ene ding dat vaak net niet is wat je in gedachten had, juist niet voor handen is of net nu niet in promo. Bol.com heeft dat vergelijken voor mij al gedaan, heeft een erg ruim gamma en levert verbazingwekkend snel. Ik ben grote fan! Ze hebben me al menig zoeken naar het geschikte cadeautje bespaard. Niet ok, gewoon terugzenden zonder meerkost 👍🏻. Lang leve deze heel erg makkelijke en veilige manier van winkelen. Misschien wat veel mails wat wanneer en door wie je pakje geleverd zal worden maar ach zo ben je op de hoogte en makkelijk te wissen eenmaal gelezen... Doe zo voort Bol.com want ik koop zeker nog op jullie site.

Gaan we doen, Remi! 🥳

Ton 01-09-2024

Vaak wat besteld bij bol maar sinds laatste klacht bestel ik niets meer bij bol.
2 jaar geleden radiator gekocht via verkoop partner 10 jaar garantie na 1 jaar roest contact gezocht verkoop partner bestaat niet meer en bol zegt dat de roest van buiten af komt terwijl het duidelijk is dat het van de aansluiting komt
Waardeloze af handeling

Beste Ton,

Bol

Franciscus 29-08-2024

Omvangrijke keuze, goede prijs-kwaliteit verhouding voor het aangebodene, stipte uitvoering van de bestellingen.

Heel erg bedankt! 😄

Melissa 29-08-2024

Altijd heel tevreden, snelle levertijd en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering en wanneer je pakket eventueel bezorgd wordt. Je geen onnodige verzendkosten te betalen als je iets “ kleins” besteld! Dat is zeker een groot pluspunt en dat het snel binnen is!
Bol 29-08-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Melissa! 🙂

Jolanda 29-08-2024

Super handig en snelle levering en zonder bezorgkosten dus daarvoor kies ik bol

Bedankt dat je bij ons winkelt, Jolanda! 😀