Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1781 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,6

Lona 10-08-2024

BOL heeft een groot assortiment. Wat je zoekt kan je makkelijk vinden met de zoekmachine en filters.
Snelle levering en top service. Klantenservice zijn vriendelijk en willen je graag helpen.
Bol 13-08-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Lona! 😁

Jonathan 10-08-2024

Duidelijk en aantrekkelijk.

Wel is het jammer dat je niet standaard kunt vragen dat je pakje in de Bpost aankomt. Heel vaak is het in de zomer gebeurd dat de koerier zogezegd aan de deur stond, maar ik hoorde geen deurbel.

Bedankt voor je review en feedback, Jonathan! 😊

Walter 09-08-2024

Onlangs kreeg ik van mijn vrouw voor mijn verjaardag (juni) een prachtige auto radio met klapscherm. Zij had deze in mei besteld bij Bol.com. Bol.com heeft de radio via Caraudio Gigant naar mijn vrouw doen toesturen. Ik was hartstikke blij met dit prachtige cadeau echter... Lang verhaal kort. De radio bleek na het inbouwen niet goed te funcioneren. De inbouw specialist ontdekte ook dat het waarschijnlijk om een radio ging welke al eens ter reparatie was aangeboden aangezien de 2 schroeven die het loopwerk vd cd/dvd speler moeten beschermen tijdens transsport welke bovenin de radio zijn gemonteerd miste! Staat ook in de beschrijving dat ze daar behoren te zitten! Het klapscherm functioneerde niet naar behoren evenals de achteruitrij camera en navigatie. Er was ook geen beeld bij het afspelen van een dvd. Op het einde begon de radio steeds opnieuw met updaten en viel hij herhaaldelijk uit. Geen geluid meer, niets meer! Kortom de radio functioneerde niet goed en ik heb er geen seconde van kunnen genieten! Na verscheidene malen met zowel Bol.com als met Caraudio Gigant hierover te hebben gecorrespondeerd is het nog steeds niet opgelost. We zijn inmiddels 4 maanden verder en het bekende verhaal van het kastje naar de muur sturen is al een tijd in volle gang. Gek worden we er van! We hebben de defecte radio inmiddels maar terug gestuurd naar Caraudio Gigant met een uitgebreide brief erbij. Nog steeds geen fatsoenlijk antwoord mogen ontvangen! Schandalig!! We hebben duidelijk meerdere malen aangegeven dat mijn vrouw het aankoop bedrag terug wil vd radio aangezien wij in beide partijen absoluut geen vertrouwen meer hebben en inmiddels maar een andere radio hebben gekocht. Steeds maar weer andere medewerkers aan de lijn en steeds maar weer dezelfde standaard mailtjes. Gek wordt je ervan wat een slechte service om over beide organisaties maar te zwijgen! Nee dit verdiend absoluut GEEN SCHOONHEIDSPRIJS zowel voor Bol.com als voor CaraudioGigant niet. Wat een drama! We zijn al vanaf juni bezig. Tot op heden is er nog sreeds NIETS OPGELOST! Voor ons: Nooit meer bestellen bij Bol.com en al helemaal niet meer bij Caraudio Gigant! Wat een butzaken ongelofelijk over de service maar helemaal te zwijgen!

Beste Walter,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Bol

Peter 09-08-2024

bol is een betrouwbare webshop met correcte prijzen en een uitstekende opvolging en service.
De leveringstijden worden gerespecteerd en je wordt degelijk geïnformeerd over het verloop van de bestelling.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Peter! 😄

IrWa 09-08-2024

je hoeft maar iets te bedenken of Bol.com heeft het en het artikel wordt zsm opgestuurd

De keuze is reuze! 😀

Mirriam van Leent 09-08-2024

Goede service en communicatie! Heel betrouwbaar met het verzenden van je bestelling en houdt de klant goed op de hoogte van de status van de bestelling.
Tevens bij het retourneren, krijg je netjes je geld terug.
Ik vind het een hele fijne online winkel!
Bol 13-08-2024

En wij vinden het fijn dat je voor onze webwinkel kiest, Mirriam! 😄

Tetzip 08-08-2024

Product is van uitstekende kwaliteiten dat voor een zeer goede prijs, snel thuisbezorgd.
Bol 09-08-2024

Veel plezier met je bestelling! 😁

Noortje van Neerven 07-08-2024

heel gebruiksvriendelijk. bestel heel vaak iets bij Bol. Prima communicatie, snelle verzending en duidelijkheid.
geen verzendkosten.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Noortje! 😀

Peter 07-08-2024

Wat moet je zeggen? Alles gaat perfect bij of via Bol: bestellen, afrekenen, communicatie over en snelheid van bezorging.

Bedankt, Peter! 😄

Siobhan 07-08-2024

I always choose Bol first as an online shop because it has everything you need at a really good price with a fast and efficient delivery time. Bol is my go to shop as it is easy to find the product, order it and track the delivery. Bol makes life a lot easier!

Thank you! 😊

Noremac 07-08-2024

Onze water koker moest vervangen worden gezocht, diverse winkels bezocht, nergens mooi model voor op het keukenblad kunnen vinden, dan maar bij Bol kijken met enorme keuze en goede uitgebreide informatie over het product direct geslaagd met prachtige mooie kwaliteit Moa waterkoker, volgende dag geleverd. Kom toch telkens weer bij Bol uit voor het beste resultaat.
Bol 09-08-2024

Veel plezier met de nieuwe waterkoker! 😄

Beertje 07-08-2024

Bol heeft alles wat mijn interesse heeft. Goede verwerking van al mijn bestellingen.

Fijn om te lezen! 😃

Rony 07-08-2024

Goede shop met grote keuze, eenvoudig iets terug te vinden op de website en snelle levering.
Enkel kan men geen telefonisch contact opnemen, en dit vind ik een minpunt.
Bol 07-08-2024

Mocht je onze klantenservice telefonisch willen spreken, dan kan je het volgende telefoonnummer bellen: NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999

Joyce 07-08-2024

Goede aanbiedingen, snelle en zorgvuldige levering. Retouren worden ook snel verwerkt.

Bedankt! 😄

Hinke 07-08-2024

Artikelen zijn goed omschreven. Betrouwbare len snelle levering. Een retour is altijd mogelijk zonder gedoe.

Dank voor je vertrouwen in ons, Hinke! 🙂

M 06-08-2024

Een vriendelijke en makkelijke shop om
Dingen te vinden wordt altijd keurig netjes aangeven wanneer het pakket aankomt

Heel erg bedankt! 😊

Sinne 06-08-2024

Veel keus,redelijke prijzen, goede retourservice.
Snelle levering,prima klantenservice

Je kan altijd op onze klantenservice rekenen, Sinne! 👍

bollieneke 06-08-2024

Over alle bestellingen zeer tevreden, snelle leveringen goed verpakt en goede prijzen.
Bol 07-08-2024

We doen onze uiterste best je zo tevreden te houden! 😀

Harry B 06-08-2024

Bol is gebruiksvriendelijk erg gemakkelijk om wat te bestellen snelle levering je krijgt direct info wanneer geleverd

Bedankt! 😁

Cilla 06-08-2024

Je kan alles vinden op de webwinkel. De levering is steeds snel en correct. Ik ben blij met de service

En wij zijn blij met jou, Cilla! 🙂

Gertjan 06-08-2024

Alles wat je zoekt kun je hier vinden .
Met goed zoeken tegen een mooie prijs.
Ook wordt je goed op de hoogte gehouden voor de aflevering.

Bedankt! 😁

aad 06-08-2024

alles klopt als een bus en er wordt heel snel geleverd. Van harte aanbevolen.

Dankjewel! 😊

Jan- Den haag 06-08-2024

betrouwbaar en snelle levering van het product. Bezorging goed ingepast en zoals gewenst.
Bol 07-08-2024

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen! 😄

Richard 06-08-2024

Via Bol.com bestel ik op een veilige en snelle manier mijn aankopen. Levering is altijd via betrouwbare bedrijven en de leverng is vooraf binnen de aangemelde tijd binnen.
Goed en duidelijke productomschrijving.
Bol 07-08-2024

Samen met de bezorgdienst doen we onze best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, Richard! 💪

Bart 06-08-2024

Heldere site. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en goede communicatie. Shop hier al jaren en heb hem bij al mijn vrienden en familie aanbevolen met bovenstaande argumenten.

Bedankt dat je ons aanbeveelt, Bart! 😀