Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1781 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,6

Guy D'haeseleer 25-06-2024

Mijn beweegredenen om via bol bij jullie zaken te bestellen weet ik niet meer uit het hoofd. Wat ik wel weet is dat bestellen via bol steeds vlot verloopt, een duidelijke timing voorziet en indien er iets misloopt, men duidelijk op de hoogte wordt gebracht. Zoals het hoort dus!

Bedankt! 👍

Carina 25-06-2024

Een overzichtelijke website, gemakkelijk zoeken naar de diverse producten. Duidelijk wanneer er iets in de aanbieding is.
Uitgebreide keus aan producten.

De keuze is reuze, Carina! 🥳

Rien van Zitteren 25-06-2024

Bol is een hele fijne webshop , wij bestellen regelmatig . Van kleine producten en de laatste keer een duurdere aankoop . Alles is zowel.te vinden op een makkelijke wijze. Snelle bezorging . Bezorgtijd kan meestal aangepast worden .

Klantenservice is heel behulpzaam, vriendelijk, en daarbij weten ze redelijk veel - goede kennis is ook van belang !

Je kan altijd op onze klantenservice rekenen, Rien! 🙂

Desiree 25-06-2024

Ik vind shoppen bij bol.com gemakkelijk en veelzijdig. Ik kan altijd wel iets vinden en de levering gaat meestal vrij snel
Bol 28-06-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Desiree! 😊

Wil 25-06-2024

Wat ik jammer vind is dat we denken dat het bij jullie zonder verzendkosten
Met select
Al s een boek zie op een of ander site voor 19.95€ en dan de verzendkosten er bij
En ik ga naar bol.com voor zelfde boek betaal ik geen 19.95
Maar 24 € en nog wat
Dus ja
Is dus niet zonder verzendkosten bij jullie want die zitten er dan gewoon bij
Groetjes wil

Beste Wil,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol

Lies Heuvel van den 25-06-2024

Snelle afhandeling, levering de volgende dag . Wij wonen in het buitenland , ideale site voor cadeautjes in Nederland . Helaas werkt het niet voor Frankrijk , dus onze boeken moeten meegenomen worden door bezoekers!!

Bedankt dat je bij ons bestelt, Lies! 😄

Koen Van der Elst 25-06-2024

Pak kwam toe met een gat zo groot als een hand in een van de hoeken. Zo te zien niks verder beschadigd. Wel zag ik dat de doos van het toestel zelf een plakker had die was doorgesneden. Hopelijk geen refurbished. Toestel zelf had twee vage krassen op het logo maar die zijn te wijten aan productie. Het valt nog mee.

Beste Koes,

Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je bestelling in deze staat is bezorgd. Mocht je alsnog mankementen ervaren met het toestel, dan horen we dat graag. Je kan hiervoor dan contact opnemen met onze klantenservice.

Chantal van bol

GG 25-06-2024

Veel keuze. van alle markten thuis
Snelle bezorging
Betaling achteraf.
Verschillende prijzen zo dat je zelf de goedkoopste kan uitzoeken

Bedankt! 😀

Kim 25-06-2024

Ik ben een enorm groot ‘Bol fan’. Bol verkoopt (bijna) alles en de items worden snel bezorgd, altijd fijn. Op een paar kleine puntjes na tot nu toe ook altijd perfect geholpen door de klantenservice van Bol.
Duidelijke info op de site over de producten en het bedrijf zelf en de reviews zijn ook een aanwinst. Daarnaast goede communicatie en info na het doen van een bestelling.

En wij zijn fan van jou, Kim! 😁

Jacq 25-06-2024

Makkelijk te bestellen, ook soms mooie prijzen. Waar ik blij van wordt is het afhalen bij AH afhaal balie en het inwisselen via AH van airmails cadeaubonnen .
Bol 28-06-2024

En wij worden er blij van dat je bij ons klant bent, Jacq! 👍

Jzzz68 25-06-2024

Groot assortiment aan spullen,van lipgloss tot tv steun. Erg fijn dat er bij veel producten een review staat van iemand die het daadwerkelijk gebruikt. Snelle verzending. En een goede klantenservice die meedenkt waardoor een probleem geen probleem meer is. Ik ben fan!

Bedankt voor de complimenten! 😃

kees 25-06-2024

snel accuraat en groot assortiment. Bij een klacht die ik onlangs had werd adequaat gehandeld
Bol 28-06-2024

Je kan altijd op onze klantenservice rekenen voor je vragen of bij problemen, Kees! 🙂

Riejet 25-06-2024

Mijn beoordeling over Bol.com is een 10 waard omdat ik er fijn geholpen wordt.
De aflevering van het bestelde is snel en correct.
Als er iets niet goed ging werd het snel opgelost.
Kortom, een fijne web winkel!

Heel erg bedankt! 😊

Nel tulp 25-06-2024

Bol !! Gewoon top goede service snel geleverd Duidelijk als iets niet goed is met het terug sturen. Goede uitleg Maak je nergens mee Ik ben echt een fan van bol
Bol 28-06-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😄

Trienko Kampen . 25-06-2024

Omdat wat je besteld vlot wordt geleverd en je het allemaal kan volgen wat je besteld hebt ..en het een betrouwbaar bedrijf is ...met andere woorden Bonafide en daar houden wij fan.. ik bedoel van . vriendelijke groet van een tevreden klant .
Bol 28-06-2024

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 🥳

stanzamare 25-06-2024

Altijd top producten aan goede prijs & tevens snelle levering. Vergelijk maar met andere sites.

De keuze is reuze! 😄

Loo 25-06-2024

De winkel waar je alles kan vinden. Snelle levering en vaak ook nog hoedkoper als andere winkels. Heeft ook goede akties. Service ook goed. Er wordt echt goed gereageerd als je een klacht hebt of iets niet aangekomen is. Ze gaan er ook meteen mee aan de slag om het op te lossen. Gelukkig 1x voorgekomen bij mij maar was perfect opgelost. Als ik iets moet hebben, is het eerste wat ik doe bij Bol.com kijken.
Bol 28-06-2024

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 😁

Renée 25-06-2024

Fijne website om je kadootjes of benodigdheden te bestellen. Als er iets niet goed is, word er samen gekeken naar een oplossing, ook als dit met externe partijen is.

Fijn dat het vaak snel geleverd kan worden daarom kiezen wij voor bol.com. Als we ergens te laat achter komen, is er op bol.com altijd wel een kadootje te vinden, die de volgende dag bezorgd kan worden. Ideaal!
Bol 28-06-2024

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Renée! 💪

Patrick 25-06-2024

Altijd duidelijke omschrijving en mocht er toch een vraag of probleem zijn kan hierover contact opgenomen worden en word het netjes beantwoord en / of opgelost.

Ik bestel bij voorkeur bij bol door de service gerichtheid en natuurlijk ook stiekem voor de select punten

Bedankt! 😃

Koen 25-06-2024

Super fijne winkel waar ik van alles kan vinden wat ik nodig ben. Vaak is het de volgende dag geleverd tegen geen verzendkosten. Al met al dus geweldig!

Bedankt voor het mooie compliment, Koen! 😀

Ralph 25-06-2024

je vind er letterlijk alles, snelle levering en soms mooie promoties. Je betaalt éénmaal een extra kost en de rest van het jaar is de levering gratis.
Bol 28-06-2024

Goed om te lezen dat je zo te spreken bent over ons Select abonnement! 🙂

josje55 25-06-2024

veelzijdige shop,snelle levering en zeer behulpzaam bij problemen en makkelijk achterafbetalen bijna altijd zonder verzendkosten zeker een aanrader als je vlug iets nodig hebt

Bedankt! 🥳

Bert 25-06-2024

Eigenlijk alleen maar goede ervaringen met deze verkoop organisatie. Ja er gaat wel eens iets mis. "Waar gehakt wordt vallen spaanders". Maar we zijn er altijd naar tevredenheid weer uit gekomen. Feedback? Ja, soms even goed lezen en nadenken: 'wat staat daar nu in die omschrijving?'. Dat klopt niet altijd! Maar ook dan is en belletje genoeg om dr weer uit te komen.
Bol 28-06-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zulke goede ervaringen behoudt! 😁

Gina 25-06-2024

veelzijdig ,met leuke producten, voor elk portemonnee is er wel iets te vinden tot nu toe nog niet teleurgesteld
Bol 28-06-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Gina! 😃

Geeraar 25-06-2024

Snel besteld... snel bezorgd !!!
EN....Goede service wat betreft retour sturen en/of ruilen van artikelen !!
EN....makkelijk contact krijgen met hun klanten-service !!!!!!
Bol 28-06-2024

We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 💪