Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2061 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

S Kapteijns 05-07-2024

Bol.com is een fijne webwinkel .
Groot aanbod, snelle levering, prijzen meestal goed, bestel hier graag

De keuze is reuze! 🥳

Coby 04-07-2024

In het verleden, zeg maar voor Corona kocht ik bijna niets online.
Maar ik heb het ontdekt. Bestel het liefst bij Bol.
Afgelopen maand 3 bestellingen gedaan. Gaat altijd goed en snel.
Boek besteld dat nog niet leverbaar was, wel alvast besteld.
Na de dag van uitkomst werd het keurig geleverd.
Ik heb ook voor de select keuze gekozen van Bol. Je betaalt dan eenmalig een klein bedrag en het hele jaar wordt dan alles gratis bezorgd.
Bol 05-07-2024

We vinden het fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze Select service, Coby! 😃

Ron 04-07-2024

prima shop, jammer dat de bezorg diensten er een puinhoop van maken, is bijna een reden om niet meer te bestellen, dat zou jammer zijn.

Bedankt voor je review, Ron! 👍

Nicolette 03-07-2024

Ik weet niet of kieskeurig.nl onder bol.com valt ?
Maar ik bestel altijd op bol.com en daar ben ik zeer tevreden mee !! Bezorging en de spullen die gebracht worden zijn altijd prima in orde !! Dus ik heb geen klachten !!

Bedankt dat je bij ons besteld, Nicolette! Dat waarderen we 😁

Peter Heeres 03-07-2024

Alles wat ik tot nu toe heb besteld [en dat is redelijk veel] is altijd keurig verpakt en komt op de afgesproken tijd in de brievenbus of wordt keurig afgeleverd. Soms ook in deelzendingen, maar dat ligt aan de toeleveranciers, maar altijd keurig op tijd. Op Bol.com kan je bouwen en vertrouwen.

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen in ons, Peter! 😀

Willem 03-07-2024

Helaas verloopt bij bol.com niet alles vlekkeloos. Vorige week de blu ray Plane beschadigd ontvangen. Gekocht voor 8,99 euro.
Retour ging wel vlekkeloos en bol.com hanteert een terugbetalingsregeling. Een nieuwe zending regelen zou prettiger zijn want de prijs van deze blu ray is inmiddels gestegen naar 13,99 euro. Een prijsstijging van meer dan 50% in anderhalve week!!! Hoe dan??

Beste Willem,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Bol

Ingrid 03-07-2024

snelle leveringen, goede kwaliteit. Makkelijk retourneren en snel je geld terug.
Bol 05-07-2024

We doen ons best je bestelling zo snel mogelijk te leveren, Ingrid! 😊

Greet 03-07-2024

Ik vind het een supper web winkel
En goeden garantie
Snel binnen
Voor een hele goede prijs

Bedankt voor je mooie woorden, Greet! 😄

Bart veebee 03-07-2024

Super handige app, aanbod wordt elke dag breder, reviews zijn handig, retour beleid is prima, betalingsvoorwaarden ook. Niet altijd het goedkoopste, maar wel het handigst. Beetje opletten met partners, die soms wat lastiger doen over retourneren, en leveren soms niet het geafficheerde product.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Bart! 😃

DBW 03-07-2024

snelle levering uit een groot assortiment! Goede aankondiging van het vervoer en uiteindelijke levering.
Bol 05-07-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 👍

Freerk 03-07-2024

Normaal gesproken wordt alles goed op tijd geleverd.
Nu 2x achter elkaar een probleem met de levering.
Dit vervolgens aangekaart bij bol en dit werd beide keren uitstekend opgelost.
Service waar je blij van wordt.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Freerk! 😁

Ingrid 03-07-2024

De gewenste bestelling en gepaste prijzen en de verzorging en bezorging verlopen altijd zoals beloofd en gewenst.

Bedankt voor je review, Ingrid! 😃

El 03-07-2024

Bij bol altijd ruime keuze
Prima prijs/kwaliteit verhouding
Duidelijke communicatie
Altijd snelle levering
Fijne webshop

Bedankt! 😀

Sophie 03-07-2024

Altijd hebben wij onze bestellingen op tijd ontvangen en als ik de klantenservice moest bellen altijd correct behandeld

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Sophie! 🙂

Ineke smits 03-07-2024

Ik koop het lliefst Bij Bol.com, omdat het meestal de andere dag thuis bezorg wordt en ik achteraf kan betalen.
Ik ben zeer tevreden.
Bol 05-07-2024

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Sophie! 😊

René 03-07-2024

Snel geleverd, duidelijke informatie over de bezorging, en pas betalen als het geleverd is.
En veel keuze.
Bol 05-07-2024

Samen met de bezorgdienst doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Jjt 03-07-2024

Kopen via bol is zonder meer handig vanwege het buitengewoon grote aanbod. Maar ouderwetse winkels hebben tenminste één groot voordeel: je wordt niet elke keer als je iets gekocht hebt achterna gezeten met vragen wat je van je aankoop vindt, of van de verkoper. Met weggooien van zulke mails ben je niet van het gezeur af. Reminders zijn al even makkelijk rondgestrooid. Ooit een bakker aan de deur gehad die wilde weten of z’n brood te eten was?
Bol 05-07-2024

Bedankt voor je review en feedback! 👍

Alice 03-07-2024

Als ik iets bestel doe ik dat het liefst bij bol.com.
Het is een betrouwbaar bedrijf waar je met alle vragen terecht kan. Problemen worden ( als die er zijn) direct opgelost. De app is heel handig voor het opzoeken van artikelen om te bestellen en te betalen. Altijd een snelle levering zelfs savonds en in het weekend. En natuurlijk zijn er ook aantrekkelijke aanbiedingen. Ik ben zeer tevreden over bol.com.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Alice! 🥳

Marike Wittebol 03-07-2024

Hele fijne webshop. Goede omschrijvingen en makkelijk te bestellen. Goede service en een breed assortiment.
Bol 05-07-2024

We vinden het fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Marike! 😃

Paulien 02-07-2024

Ik bestel regelmatig een boek bij Bol.com. Ik doe dat als het boek nog niet verschenen is en heb het dan op de dag van verschijnen of de dag erna in huis.
Deze keer was ik dat vergeten bij het nieuwste boek van P. Dieudonné. Toen ik er achter kwam het boek direct besteld. Volgens Post.nl zouden zij het de volgende dag bezorgd hebben, echter: niets in mijn brievenbus! Gebeld met Bol.com en ik werd zeer netjes te woord gestaan, er werd serieus meegedacht en actie ondernomen!
Dat vind ik zo mooi aan Bol.com!! Ik koop er al jaren en heb nog nooit iets meegemaakt dat niet tot volle tevredenheid is afgerond. Kan het iedereen aanraden!

Enorm bedankt, Paulien! 😁

Denise 02-07-2024

Hele fijne winkel!! Levert altijd goed, snel en correct. Zelfs als er problemen met een externe leverancier zijn lossen zij dit goed en snel op en zelfs een kadootje gekregen omdat leverancier slecht omging met mijn klacht.
Website ook heel makkelijk te gebruiken. Toppertje!!

Heel erg bedankt voor de complimenten, Denise! 🙂

Jos 02-07-2024

Ik winkel al jaren bij hier en heb nog nooit een misser gehad. Bestelling altijd snel en netjes. Als de service nodig is, word ik accuraat en kundig geholpen.

We hopen dat er nog vele jaren bijkomen, Jos! 😄

L 02-07-2024

Handig winkelen vanuit huis. Veel producten, makkelijk te sorteren op prijs of beoordeling.
Ook prima service voor als het product een keer niet goed bevalt: dus dusverre is het altijd keurig opgelost.

Bedankt! 😊

Sandra 02-07-2024

Ben zeer tevreden over de artikelen .
Helaas paar maanden bezig geweest om mijn tuinset in orde te krijgen. Moest veel bellen. Ondanks dat het via bol.com ging, konden die er niks aan doen. Misschien had ik ze in moeten schakelen. Wat een ellende heb ik bij dat bedrijf gehad. Bah.
Maar bol.com is zeker top.
Zeer tevreden.
Bol 02-07-2024

Je kan ons altijd inschakelen voor als je vragen of problemen ervaart, Sandra! 😁

Michel 02-07-2024

Bol.com is een goeie online webshop die allerlei producten ter beschikking heeft. Ik heb zelf nog nooit negatieve ervaring gehad met producten van bol.com of bol.com zelf en de kwaliteit van de producten is uitstekend.
Bol 02-07-2024

Bedankt voor je mooie woorden, Michel! 😊