Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1781 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,6

Christiaan Soesman 09-07-2024

Elke bestelling die ik heb gedaan, word altijd op de aangegeven tijd bezorgd. Zeer tevreden over Bol.Com

Bedankt voor de complimenten, Christiaan. 😁

Jakob 09-07-2024

Alles wat ik via bol.com bestel wordt op correcte wijze afgehandeld met een duidelijke indicatie wanneer het wordt geleverd.
Bol 12-07-2024

Fijn dat alles zo goed verloopt. Bedankt, Jakob!

Esther 09-07-2024

Altijd netjes op tijd geleverd. Ruim assortiment en goed betaalbaar. Ook makkelijk te retourneren.
Bol 12-07-2024

Fijn dat je zo blij bent met bol, Esther!

Cambric 09-07-2024

Altijd netjes en op tijd bezorgd door BOL.COM helaas maken zij alleen gebruik van DHL en deze bezorgdienst is ronduit onbeschoft. Deponeert het pakketje vaak gewoon op de stoep en wachten niet af of de deur open gedaan wordt of niet. PostNL en nog een andere bezorgdienst zijn veel netter en beleefder!
Bol 12-07-2024

Wat jammer dat je niet tevreden bent met DHL. Wij leveren met een hoop bezorgdiensten. Hopelijk gaat het de volgende keer beter!

Gerda 09-07-2024

De shop is prima, je kunt er bijna alles krijgen.
Snelle levering!! Als je iets wilt retourneren ook geen probleem. Alles prima in orde.

Bedankt voor de mooie woorden, Gerda. 😊

Randa 09-07-2024

Hele fijne site, alles op te vinden en service is echt helemaal top!! Altijd super snel bezorgd ook
Bol 12-07-2024

Fijn dat je zo tevreden bent! 😀

Jos 09-07-2024

Handige shop, met uitgebreid assortiment en door de keuze van select ook geen verzendkosten.
Verder goede service en eigenlijk weinig negatieve punten. Ervaring uitsluitend positief!

De keuze is reuze, Jos!

Karin Jans 09-07-2024

Ik ben blij met bol.com . Grote collectie, veel aanbieders . Variatie genoeg , En .. gratis verzending omdat ik dat heb afgekocht.

Wij zijn ook blij met jou, Karin! 😁

Lisa 09-07-2024

Super ,,,,, bestel er graag iets omdat het altijd goed gaat
Zoek ik iets eerst kijken bij bol,com
Bol 12-07-2024

We zijn blij met zulke trouwe klanten zoals jij, Lisa!

JAWI 09-07-2024

Meest betrouwbare internetwinkel van Nederland. Volledige garantie,geen gezeur met retourzendingen en indien niet goed meteen geld terug. Ook is alles snel te controleren op je eigen account

Bedankt voor jouw vertrouwen. Dat vinden we erg belangrijk! 😊

Gerrit 09-07-2024

Voor verjaardagen en een reis diverse artikelen nodig. Vlot besteld, vlot afgeleverd en heldere communicatie tijdens het proces van order tot aflevering.
Bol 12-07-2024

Veel plezier met de reis en verjaardagen! 🎉

Jason 09-07-2024

Prima shop. Alles wat ik zoek is er en vlot geleverd. Zeer betrouwbaar. De dingen zijn goed verpakt. Voldoende informatie voorziening voor wat betreft de levering.

Bedankt voor jouw aankopen, Jason! 😀

H. C. Haanstra 09-07-2024

Bijna alles te koop bij 1 winkel. Snelle levering en als een product niet goed is probleemloos retour zenden. En ook altijd scherpe prijzen
Bol 12-07-2024

We zijn de winkel van ons allemaal en we hebben ook alles wat je zoekt! 😁

Q 09-07-2024

Over het algemeen goede ervaring, maar bij terugsturen wel vaker bij de filialen die dit faciliteren te horen gekregen dat 'de scanner het niet doet'. Ik ben ook wel benieuwd naar de werkomstandigheden van de medewerkers van zo'n groot warenhuis als deze, maar kan daar erg weinig informatie over vinden. Transparantie zou denk ik wel twijfels wegnemen.
Bol 12-07-2024

Bedankt voor jouw review! We nemen je feedback zeker mee. 😊

Lijnes 06-07-2024

Ik heb een apparaat gekocht maar ik moet betalen om mijn apparaat retour te sturen! En er staat een of ander raar verhaal over dat het apparaat alleen meegenomen wordt als de bezorger ruimte heeft. Dit is tegenstrijdig met wetgeving. Ik kan dit ook niet melden bij Bol want door de bot kom je in een soort loop terecht waar je niet meer uitkomt. Heel bijzonder voor een bedrijf die claimt duurzaam te zijn dat ze zoiets simpels weigeren te doen!
Bol 08-07-2024

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.

S Kapteijns 05-07-2024

Bol.com is een fijne webwinkel .
Groot aanbod, snelle levering, prijzen meestal goed, bestel hier graag

De keuze is reuze! 🥳

Coby 04-07-2024

In het verleden, zeg maar voor Corona kocht ik bijna niets online.
Maar ik heb het ontdekt. Bestel het liefst bij Bol.
Afgelopen maand 3 bestellingen gedaan. Gaat altijd goed en snel.
Boek besteld dat nog niet leverbaar was, wel alvast besteld.
Na de dag van uitkomst werd het keurig geleverd.
Ik heb ook voor de select keuze gekozen van Bol. Je betaalt dan eenmalig een klein bedrag en het hele jaar wordt dan alles gratis bezorgd.
Bol 05-07-2024

We vinden het fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over onze Select service, Coby! 😃

Ron 04-07-2024

prima shop, jammer dat de bezorg diensten er een puinhoop van maken, is bijna een reden om niet meer te bestellen, dat zou jammer zijn.

Bedankt voor je review, Ron! 👍

Nicolette 03-07-2024

Ik weet niet of kieskeurig.nl onder bol.com valt ?
Maar ik bestel altijd op bol.com en daar ben ik zeer tevreden mee !! Bezorging en de spullen die gebracht worden zijn altijd prima in orde !! Dus ik heb geen klachten !!

Bedankt dat je bij ons besteld, Nicolette! Dat waarderen we 😁

Peter Heeres 03-07-2024

Alles wat ik tot nu toe heb besteld [en dat is redelijk veel] is altijd keurig verpakt en komt op de afgesproken tijd in de brievenbus of wordt keurig afgeleverd. Soms ook in deelzendingen, maar dat ligt aan de toeleveranciers, maar altijd keurig op tijd. Op Bol.com kan je bouwen en vertrouwen.

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen in ons, Peter! 😀

Willem 03-07-2024

Helaas verloopt bij bol.com niet alles vlekkeloos. Vorige week de blu ray Plane beschadigd ontvangen. Gekocht voor 8,99 euro.
Retour ging wel vlekkeloos en bol.com hanteert een terugbetalingsregeling. Een nieuwe zending regelen zou prettiger zijn want de prijs van deze blu ray is inmiddels gestegen naar 13,99 euro. Een prijsstijging van meer dan 50% in anderhalve week!!! Hoe dan??

Beste Willem,

Bol

Ingrid 03-07-2024

snelle leveringen, goede kwaliteit. Makkelijk retourneren en snel je geld terug.
Bol 05-07-2024

We doen ons best je bestelling zo snel mogelijk te leveren, Ingrid! 😊

Greet 03-07-2024

Ik vind het een supper web winkel
En goeden garantie
Snel binnen
Voor een hele goede prijs

Bedankt voor je mooie woorden, Greet! 😄

Bart veebee 03-07-2024

Super handige app, aanbod wordt elke dag breder, reviews zijn handig, retour beleid is prima, betalingsvoorwaarden ook. Niet altijd het goedkoopste, maar wel het handigst. Beetje opletten met partners, die soms wat lastiger doen over retourneren, en leveren soms niet het geafficheerde product.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Bart! 😃

DBW 03-07-2024

snelle levering uit een groot assortiment! Goede aankondiging van het vervoer en uiteindelijke levering.
Bol 05-07-2024

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 👍